Показати схожі тендери

Закупівля Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі від Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-012332-a
Id Tender d16c0c58685a40d0a39471e4359d84c9
План UA-P-2025-06-11-015300-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 16:45
Остання зміна 02.07.2025 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
82 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
413 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 16:41 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 16:41
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 16:41
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00
до 23.06.2025 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 10:47
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 10:47
до 02.07.2025 09:20
Період уточнень
з 11.06.2025 16:41 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 16:41 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 23.06.2025 10:47
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 23.06.2025 10:47
Основні параметри
Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
82 600 грн.
Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі
Назва предмета закупівлі
Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі
Очікувана вартість
82 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
413,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Електронне піаніно
Опис предмета закупівлі
Електронне піаніно
Код ДК 021:2015
37311100-2 - Фортепіано
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51100, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Магдалинівка, вул. Центральна, 19
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Бандури дитячі
Опис предмета закупівлі
Бандури дитячі
Код ДК 021:2015
37313000-5 - Струнні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51100, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Магдалинівка, вул. Центральна, 19
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 61 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Тітаров Михайло Юрійович
Пропозиція:
82 599 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Абраменко
Електронна пошта
Телефон
+380569121193, +380508121464
Замовник
ЄДРПОУ
43997267
Повна назва
Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради
Поштовий індекс
51100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський район, селище Магдалинівка
Адреса
вул. Центральна, буд. 61
Кваліфікація
Лот № 1 Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі
Період вимог/скарг з 23.06.2025 10:47 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:00 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 10:47
Довідка НАЗК
23.06.2025 10:47
Повідомлення про рішення
19.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) за предметом закупівлі – Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі, код ДК 021:2015: 37310000-4 – Музичні інструменти, на суму 82600,00 грн. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-11-012332-a), Фізичної особи – підприємця Тітаров Михайло Юрійович (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог пункту 1.6. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товарів за предметом закупівлі – Музичні інструменти: електронне піаніно та бандури дитячі, код ДК 021:2015: 37310000-4 – Музичні інструменти, за процедурою відкриті торги (з особливостями), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 11 червня 2025 року № 184 (далі – Тендерна документація), у випадку, якщо в Тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копій документів – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі, завірений печаткою (у разі наявності), зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках Замовник вимагає оригінал або нотаріально посвідчену копію відповідного документу. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії паспорта громадянина України та картки платника податків Учасника, які не засвідчені у встановленому Тендерною документацією порядку. 2. Відповідно до вимог пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У Тендерній документації зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям зазначена у Додатку 4 до Тендерної документації. У позиції 30 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам, а саме: надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) із зазначенням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, контактної особи та телефона замовників (покупців), предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі), номери та дати укладених договорів. Договори мають бути укладені не раніше 2022 року. До довідки додаються: - скановані з оригіналу копії всіх зазначених у ній договорів (всі сторінки, в тому числі додатки, що є їх невід’ємними частинами); - скановані з оригіналу копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами, зазначеними у довідці (накладні та/або акти виконаних робіт (наданих послуг), тощо). Накладні та/або акти виконаних робіт (наданих послуг), інші документи, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами, зазначеними у довідці, визнаються підтвердженням виконання учасником аналогічного договору (договорів) у випадку, якщо заповнені всі реквізити таких документів, а також наявні підписи та печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) обох сторін. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду поставки товарів, зазначених у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічній специфікації (технічному завданні) з урахуванням технічних вимог замовника (Додаток 3 до тендерної документації). При цьому, учасник підтверджує наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів на кожен товар (номенклатурну позицію) предмету закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів від 17.06.2025 року номер: 17/06-2025-98, скановані з оригіналу копії відповідних договорів, зазначених у цій довідці та документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами, зазначеними у довідці (накладні). Під час розгляду зазначених документів виявлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану з оригіналу копію договору №96 від 02 травня 2025 року, укладеного між управлінням освіти, культури, молоді, спорту та туризму Коцюбинської селищної ради Київської області та Учасником на закупівлю музичних інструментів (цифрового піаніно, акордеона), у специфікації до якого (Додаток 1) не вказано рік укладення договору.
Створено
20.06.2025 10:18
Надати до
21.06.2025 10:18
Договір
UA-2025-06-11-012332-a-c1
Підписаний і діє
Номер
153
82 599 грн.
82 599 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Електронне піаніно
Номенклатура
Електронне піаніно
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Бандури дитячі
Номенклатура
Бандури дитячі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради
Повна назва
Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43997267

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Тітаров Михайло Юрійович
Повна назва
ФОП Тітаров Михайло Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3450116895

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 09:20
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради
Контактний телефон:
+380569121193, +380508121464
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради
Контактний телефон:
+380569121193, +380508121464
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності