Показати схожі тендери

Закупівля Кліматична серверна шафа, згідно CPV за ДК 021:2015 код 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання від 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-012308-a
Id Tender 883687d09fab49a4baea9f3dfe898bba
План UA-P-2025-06-11-015008-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.06.2025 16:53
Остання зміна 02.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 260 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 16:52 до 19.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 16:52
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 16:52
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 09:00
до 26.06.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 10:11
до 02.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.06.2025 10:11
-
Період уточнень
з 11.06.2025 16:52 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 16:52 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 09:00 до 26.06.2025 10:11
Період кваліфікації
з 19.06.2025 09:00 до 26.06.2025 10:11
Основні параметри
Кліматична серверна шафа, згідно CPV за ДК 021:2015 код 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
22 260 грн.
Кліматична серверна шафа, згідно CPV за ДК 021:2015 код 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Назва предмета закупівлі
Кліматична серверна шафа, згідно CPV за ДК 021:2015 код 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Очікувана вартість
22 260 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кліматична серверна шафа
Код ДК 021:2015
32522000-8 - Телекомунікаційне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, пров. Мартиненка, буд. 1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НЕБИЛОВИЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
19 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
11.06.2025 16:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.06.2025 16:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Іваницька
Електронна пошта
Телефон
+380953957634
Замовник
ЄДРПОУ
38177202
Повна назва
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Поштовий індекс
84122
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Слов'янськ
Адреса
ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Кліматична серверна шафа, згідно CPV за ДК 021:2015 код 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:11 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 09:00 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:11
Повідомлення про рішення
19.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Під час вивчення тендерної пропозиції ФОП Небилович Сергій Олександрович (далі - Учасник) встановлені наступні невідповідності: 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену та підписану тендерну пропозицію Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником наданий зазначений документ не за формою, встановленою Замовником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнену та підписану тендерну пропозицію Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). У складі тендерної пропозиції Учасником наданий проєкт договору із зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений проєкт договору без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації. 3. Згідно Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації Замовника, який повинен підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки кліматичних серверних шаф/телекомунікаційного обладнання). У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів, не за формою, встановленою Замовником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, заповнений у відповідності до вимог Замовника Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації. 4. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ, який підтверджує його якість. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначений документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-гарантію про те, що у разі якщо він буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ, який підтверджує його якість. 5. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції у разі якщо він не є об’єднанням учасників, надає довідку з інформацією про це. У складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений документ з некоректним зазначенням предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями коректно заповнену довідку з інформацією про те, що Учасник не є об’єднанням учасників. 6. Згідно вимог Замовника тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП). При перевірці Замовником КЕП Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимагав Замовник. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, з урахуванням вимог Замовника, викладеними у тендерній пропозиції.
Створено
24.06.2025 15:29
Надати до
25.06.2025 15:29
Торги не відбулися
Очікувана вартість
22 260 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
22 260 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності