Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 1
1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору.
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 2
1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 6. ч. 1 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу.
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
У складі пропозиції учасника наявний договір систем GPS моніторингу, проте відсутня копії первинних документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копії первинних документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 3
1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці.
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копію діючого посвідчення керівника служби з охорони праці.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 4
1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 1. ч. 1 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні довідка в довільній формі про наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме:
- наявність діючого підрозділу охорони (місцезнаходження контактні номери телефонів, дані про керівника);
- відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої для відстрілу патронів – калібром до 9 мм., ручні металодетектори) радіостанція і бронежилет - при необхідності);
- перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника);
- наявність на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (надати підтверджуючі документи про наявність таких пристроїв), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць);
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
У складі пропозиції учасником не надано підтвердження на право володіння, користування радіостанціями, а надано лише видаткову накладну на радіостанції, власником яких є стороння особа.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підтвердити наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме радіостанцій.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 5
1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) Учасник повинене надати документи, для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, зокрема:
2.1. Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 16 охоронників), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою – 4 охоронника на 1 пост, та 2 охоронника на кожну групу швидкого реагування (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації), копія наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці.
2.2. Надати копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні, з присвоєнням робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку.
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації). За порядковим № 18 даної таблиці зазначено працівника - ЯСНИШИН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ. Згідно наданих свідоцтв про присвоєнням робітничої кваліфікації 3-го розряду державного зразку (зокрема свідоцтва Р 25 № 001527) від 16.01.2025 року, таке видано гр. Ясинишину Віталію Григоровичу, та свідоцтво на ім’я Яснишина В.Г. відсутнє.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації 3-го розряду гр. ЯСНИШИНУ ВІТАЛІЮ ГРИГОРОВИЧУ, або надати довідку із зазначенням Ясинишина В.Г. як особи, яку планується залучити до надання послуг.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 6
1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог абз. 2 п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме : відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг.
2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії документів для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, зокрема учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме : відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг.
Натомість, Учасником надано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 місяці 2025 року, що не є останнім звітнім періодом.
3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копії документів для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, зокрема учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме: відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг.