Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єкту від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-011903-a
Id Tender 0c6d9afa0c0b4cc299a6d12745f67735
План UA-P-2025-06-11-014497-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 16:47
Остання зміна 10.07.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
356 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 783 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 16:47 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 16:47
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 16:47
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00
до 01.07.2025 15:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 15:52
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 15:52
до 10.07.2025 16:14
Період уточнень
з 11.06.2025 16:47 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 16:47 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 01.07.2025 15:52
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 01.07.2025 15:52
Основні параметри
Послуги з охорони об’єкту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
356 600 грн.
Послуги з охорони об’єкту
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
356 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1783,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Гніздовського 4а , вул. Широка,79
Дата постачання по
04.10.2025 16:30
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня отримання від Виконавця рахунку-фактури, після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Пропозиція:
354 869.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турчиняк Наталія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322675611
Факс
+380322675631
Замовник
ЄДРПОУ
02545548
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Поштовий індекс
79052
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Широка, 79
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єкту
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:52 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:00 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:52
Довідка НАЗК
01.07.2025 15:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 13:02
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:26
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю дотримання вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було прийнято рішення продовжити строку розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
25.06.2025 12:48
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: НЕВІДПОВІДНІСТЬ 1 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію документів про страхування охоронників від нещасних випадків на підприємстві, для всіх охоронників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, який має бути діючим на строк дії договору. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 2 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 6. ч. 1 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасника наявний договір систем GPS моніторингу, проте відсутня копії первинних документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копії первинних документів, що підтверджують наявність та право власності (користування) на системи GPS моніторингу. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 3 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копію діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 4 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1. ч. 1 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні довідка в довільній формі про наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме: - наявність діючого підрозділу охорони (місцезнаходження контактні номери телефонів, дані про керівника); - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої для відстрілу патронів – калібром до 9 мм., ручні металодетектори) радіостанція і бронежилет - при необхідності); - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника); - наявність на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (надати підтверджуючі документи про наявність таких пристроїв), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць); 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасником не надано підтвердження на право володіння, користування радіостанціями, а надано лише видаткову накладну на радіостанції, власником яких є стороння особа. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підтвердити наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме радіостанцій. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 5 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) Учасник повинене надати документи, для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, зокрема: 2.1. Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 16 охоронників), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою – 4 охоронника на 1 пост, та 2 охоронника на кожну групу швидкого реагування (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації), копія наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 2.2. Надати копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні, з присвоєнням робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації). За порядковим № 18 даної таблиці зазначено працівника - ЯСНИШИН ВІТАЛІЙ ГРИГОРОВИЧ. Згідно наданих свідоцтв про присвоєнням робітничої кваліфікації 3-го розряду державного зразку (зокрема свідоцтва Р 25 № 001527) від 16.01.2025 року, таке видано гр. Ясинишину Віталію Григоровичу, та свідоцтво на ім’я Яснишина В.Г. відсутнє. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації 3-го розряду гр. ЯСНИШИНУ ВІТАЛІЮ ГРИГОРОВИЧУ, або надати довідку із зазначенням Ясинишина В.Г. як особи, яку планується залучити до надання послуг. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 6 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог абз. 2 п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме : відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії документів для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, зокрема учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме : відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг. Натомість, Учасником надано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 4 місяці 2025 року, що не є останнім звітнім періодом. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копії документів для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, зокрема учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо всіх працівників, яких планується залучити для обслуговування об’єктів Замовника, а саме: відповідні аркуші трудових книжок та наказів на прийняття на роботу, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника, (із наданням копії повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанції за формою № 2, яка підтверджує прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу – відповідно до Постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413,), та/або податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання робіт, надання послуг.
Створено
30.06.2025 14:34
Надати до
01.07.2025 14:34
Договір
UA-2025-06-11-011903-a-a1
Підписаний і діє
Номер
73-07/25 Л
354 869.76 грн.
354 869.76 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
354 869.76
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 4 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02545548

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Повна назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34857604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 16:14
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
356 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+380322675611
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
356 600 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+380322675611
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності