Показати схожі тендери

Закупівля Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) від Новомиргородська міська рада .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-011839-a
Id Tender d98be3c3741c4484829fd9950256c16f
План UA-P-2025-06-11-014493-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 16:29
Остання зміна 10.07.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
547 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 737.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 16:23 до 27.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 16:23
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 16:23
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:21
до 04.07.2025 10:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2025 10:19
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 10:19
до 10.07.2025 14:24
Період уточнень
з 11.06.2025 16:23 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 16:23 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:21 до 04.07.2025 10:19
Період кваліфікації
з 30.06.2025 13:21 до 04.07.2025 10:19
Основні параметри
Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
547 500 грн.
Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Назва предмета закупівлі
Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Очікувана вартість
547 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2737,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 12:52
Закінчення аукціону
30.06.2025 13:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 060 (метри квадратні)
Тротуарна плитка
Опис предмета закупівлі
Тротуарна плитка
Код ДК 021:2015
44113120-2 - Тротуарна плитка
Кількість
1 060
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборності 227/7
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №2 300 (метри квадратні)
Тротуарна плитка
Опис предмета закупівлі
Тротуарна плитка
Код ДК 021:2015
44113120-2 - Тротуарна плитка
Кількість
300
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборності 227/7
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється в порядку безготівкових розрахунків, шляхом перерахування відповідних грошових коштів на рахунок Постачальника та здійснюється на підставі рахунку, видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару Замовнику
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович
Пропозиція:
518 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІК ПК"
Пропозиція:
456 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
516 041 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 12:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
11.06.2025 16:24
-
11.06.2025 16:24
-
11.06.2025 16:24
-
11.06.2025 16:24
-
11.06.2025 16:24
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Буняк
Електронна пошта
Телефон
+380977865640
Замовник
ЄДРПОУ
04055104
Повна назва
Новомиргородська міська рада
Поштовий індекс
26000
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Новомиргородський р-н, м. Новомиргород
Адреса
вул. Соборності, 227/7
Кваліфікація
Лот № 1 Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Період вимог/скарг з 04.07.2025 10:19 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 13:21 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:20
Довідка НАЗК
04.07.2025 10:19
Повідомлення про рішення
30.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "ПІК ПК" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ПІК ПК", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі ТОВ "ПІК ПК" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно пп. 1.2 Додатку 1 для документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: - сканкопію з оригіналу або копії аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, інформацію про який (які) зазначено у довідці; - документальне підтвердження факту проведення процедури закупівлі, за якою був укладений аналогічний договір, наданий у складі тендерної пропозиції. Під аналогічним за предметом закупівлі договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір, предметом якого є Тротуарна плитка (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали). Інформація про укладення відповідного аналогічного договору має бути у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua /. Учасник у складі пропозиції надає інформаційний лист в якому вказує найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору – Тротуарна плитка бетонна (бруківка), ДК 021:2015 код 44110000-4 Конструкційні матеріали. Проте у складі тендерної пропозиції учасника наявний договір з назвою «Тротуарна плитка ДК 021:2015 код 44110000-4 Конструкційні матеріали». На усунення даної невідповідності, просимо надати: Оновлену довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням предмету закупівлі відповідно до договору.
Створено
02.07.2025 15:24
Надати до
03.07.2025 15:24
Договір
UA-2025-06-11-011839-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№366
456 300 грн.
380 250 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 060 (метри квадратні)
Тротуарна плитка
Номенклатура
Тротуарна плитка
Кількість
1 060
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
300 (метри квадратні)
Тротуарна плитка
Номенклатура
Тротуарна плитка
Кількість
300
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Новомиргородська міська рада
Повна назва
Новомиргородська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04055104

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПІК ПК"
Повна назва
ТОВ "ПІК ПК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41216749

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 500 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 01:00
Замовник:
Новомиргородська міська рада
Контактний телефон:
+380977865640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 500 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 01:00
Замовник:
Новомиргородська міська рада
Контактний телефон:
+380977865640
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності