Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Долинська
багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області було
оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015. 55510000-8 - Послуги
їдалень (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в
Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня»
Долинської міської ради Івано-Франківської області) (ID: UA-2024-12-09-017147-а)
очікувана вартість 7 630 350,00 грн. За результатом цієї процедури закупівлі було укладено
договір №377 від 27.12.2024 р. з ФОП Мальон Михайло Михайлович. Однак зазначений
договір був розірваний 10.06.2025 року у зв’язку зі збільшенням цін на продукти
харчування, про що свідчить довідка Головного Управління Статистики в ІваноФранківській області №16/05-4 від 22.05.2025 року.
На даний час виникла гостра проблема із забезпеченнзм харчування стаціонарних
хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська
багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області .Оскільки
Замовник має в своїй діяльності керуватись законодавством що стосується публічних
закупівель та у зв’язку з закінченням дії договору № 377 еід 27.12.2024 року, з метою
забезпечити безперебійне забезпечення харчування стаціонарних хворих, слід терміново
укласти договір без застосування відкритих торгів на. Послуги ло забезпеченнюхарчування
стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві
«Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської
області. Раціональне та збалансоване харчування є необхідним для забезпечення
повноцінної життєдіяльності організму людини, визначає рівень його можливостей
переносити різноманітні фізичні та психоемоційні навантаження й перенавантаження,
запобігає виникненню захворювань, а при їх появі - сприяє швидшому одужанню. Тому у
зв’язку з постійним перебуванням в закладі великої кількості стаціонарних хворих існує
нагальна необхідність безперебійно отримувати послуги по забезпеченню харчування.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками
товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гри, може здійснюватися шляхом
укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного
каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у
зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання
замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або
електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи викладене вище та з метою задоволення нагальної потреби на 2025 рік
(на час проведення процедури Закупівлі UA-2025-06-11-008140-а-Послуги по забезпеченню
харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному
некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської
ради Івано-Франківської області, UA-2025-06-11-007974-а-Послуги по забезпеченню
харчування стаціонарних хворих (цивільні пацієнти стаціонару), які перебувають в
Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня»
Долинської міської ради Івано-Франківської області) у послузі «ДК 021:2015: 55510000-8 -
Послуги їдалень» необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або
електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без
використання електронної системи закупівель.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники
оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений
без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону (пункт 13 Особливостей).
Пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником
закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі
дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі
закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної
системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та / або
місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце
поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації
несе ризики для безпеки замовника та / або постачальників (виконавців робіт та надавачів
послуг).
Згідно абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю
відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений
без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі
закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для
здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді
розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою
або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується)
керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі коли
оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження
замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для
фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або місце поставки
товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та /
або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та / або постачальника, така
інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та
оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного
пункту місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи) /
місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг),
та / або назва населеного пункту, в який здійснюється достатка товару (в якому
виконуються роботи чи надаються послуги).
Враховуючи викладене вище та з метою задоволення нагальної потреби на 2025 рік
(на час проведення процедури Закупівлі иА-2025-06-11-008140-а-Послуги по забезпеченню
харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному
некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської
ради Івано-Франківської області, UA-2025-06-11-007974-а-Паслуги по забезпеченню
харчування стаціонарних хворих (цивільні пацієнти стаціонару) які перебувають в
Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня»
Долинської міської ради Івано-Франківської області) у послузі «ДК 021:2015: 55510000-8 -
Послуги їдалень» необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або
електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без
використання електронної системи закупівель.