Закупівля Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління) від Ліцей № 24 міста Житомира.
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Очікувана вартість
199 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1999,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 11:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б
Код ДК 021:2015
45440000-3 -
Фарбування та скління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10024, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул.Шевченка 105-Б
- Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він має в наявності).
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформацію про: ПІБ, освіту (або кваліфікацію) кожного працівника.
- Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або 2024 рік або 2025 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання послуг що є предметом закупівлі у даних торгах. - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:05
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:05
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:05
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 16:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Тендер:
UA-2025-06-11-011290-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-11-011290-a.b1
Дата:
14.06.2025 16:35
Стан:
Очікує розгляду
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Відповідно до підпункту 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування учасником відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання щодо предмету закупівлі (з інформацією відповідно до додатку 2 тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- листом - згодою на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічне завдання щодо предмету закупівлі до послуг з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 – Фарбування та скління).
Зокрема, відповідно до вимог пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації,
Учаснику пропонується здійснити попереднє обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надати у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами.
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо здійснення попереднього обстеження об’єкта Замовника та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами, дискримінує останнього, порушує право Скаржника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Скаржнику необхідно відвідати об’єкт Замовника для обстеження деревини горищних приміщень та надати в складі тендерної пропозиції Скаржника акт підписаний Замовником та Скаржником. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, у тому числі Скаржника, та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, у тому числі Скаржника, Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливість попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи та не підписати акт попереднього обстеження між Замовником та Скаржником, що в подальшому може стати з не залежних від Скаржника підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
За таких умов участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які зможуть попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та нададуть у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме зобов’язати Замовника видалити пункт 7 Додатку 2 до тендерної документації
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Ліцей № 24 міста Житомира внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б, за ДК 021:2015: 45440000-3 Фарбування та скління, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-11-011290-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Автор:
42441853, ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 14А, офіс 418
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Звернення:
За тендером : Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! В Пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: "7. Учаснику пропонується здійснити попереднє обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надати у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами." Якщо "ПРОПОНУЄТЬСЯ" - тоді це за бажанням і можливістю учасника. І вимагати надати акт попереднього обстеження підписаний сторонами є дискримінаційною вимогою. Надання акту попереднього обстеження об’єкта неодноразово АМКУ визнавав дискримінаційною вимогою замовника. Вимагаємо прибрати пункт 7 Додатку 2 до тендерної документації. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде призупинена.
Дата оприлюднення звернення:
13.06.2025 10:15
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.