Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-010445-a
Id Tender 773da113ec5d4c70bc075dd5813b9f66
План UA-P-2025-06-11-011816-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.06.2025 15:38
Остання зміна 01.08.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 520 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 002.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 15:37 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 15:37
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 15:37
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 12:41
до 28.07.2025 14:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 15:13
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.07.2025 14:25
-
Період уточнень
з 11.06.2025 15:37 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 15:37 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 12:41 до 28.07.2025 14:25
Період кваліфікації
з 19.06.2025 12:41 до 28.07.2025 14:25
Основні параметри
Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
800 520 грн.
Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
Назва предмета закупівлі
Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
Очікувана вартість
800 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4002,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 12:12
Закінчення аукціону
19.06.2025 12:41
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 168 (послуга)
експертне обстеження
Опис предмета закупівлі
експертне обстеження
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
168
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 168 (послуга)
позачерговий повний технічний огляд
Опис предмета закупівлі
позачерговий повний технічний огляд
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
168
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 (послуга)
Виготовлення паспортів
Опис предмета закупівлі
Виготовлення паспортів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (послуга)
частковий технічний огляд
Опис предмета закупівлі
частковий технічний огляд
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПромТехДіагностика"
Пропозиція:
800 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповід­альністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР „ЕКСПЕРТ №1“»
Пропозиція:
539 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 12:12
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Глушакова
Електронна пошта
Телефон
+380675607996
Замовник
ЄДРПОУ
03341316
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
50027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
вулиця Дудаєва Джохара, будинок 6А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
Період вимог/скарг з 27.06.2025 15:13 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 12:41 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 15:13
Повідомлення про рішення
25.06.2025 14:29
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з ракетними обстрілами міста Кривий Ріг та Криворізького регіону, які спричинили безперервні довготривалі повітряні тривоги у м. Кривий Ріг, під час яких, відповідно до внутрішнього розпорядження по підприємству працівники зобов’язані залишати робоче місце та знаходитись у безпечному місці, також у зв'язку зі значним обсягом документів тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР «ЕКСПЕРТ №1» (код в ЄДРПОУ -38334026) для вивчення та аналізу відповідності вимогам Замовника, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.06.2025 14:28
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника, оскільки під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником визначено невідповідність в інформації та документах у складі тендерної пропозиції учасника, подання яких вимагалось Замовником, а саме: 1).Для документального підтвердження відповідності вимог пункту 1.4. Додатку 2 тендерної документації, Учасником надана довідка №1706-1 від 17.06.2025р. , яка не містить інформації щодо фахівців, які пройшли спеціальне навчання на право проведення високовольтних випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів. Для керівника робіт - не менше ІV групи з електробезпеки, для інженерів/фахівців з вимірювань – не менше III групи. 2) У тендерній пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують кваліфікацію фахівців згідно вимог пукту 1.3. Додатку 2 (Для виконання вимірювань/випробувань електричного обладнання ВПМ - не менше двох фахівців, які пройшли спеціальне навчання на право проведення високовольтних випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів. Для керівника робіт - не менше ІV групи з електробезпеки, для інженерів/фахівців з вимірювань – не менше III групи.) 3) У наданих документах у складі тендерної пропозиції, які підтверджують кваліфікацію фахівців згідно вимог пункту 1.2. Додатку 2 тендерної документації, мітиться інформація щодо атестації деяких працівників відповідно до вимог ISO 9212:2012, ISO 9212:2014 , при цьому у сертифікаті Варвашевича В.П.-відсутні посилання на стандарт атестації. Натомість Замовник вимагає атестацію згідно відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Відтак, просимо Вас усунути невідповідності у наданих Вами документах, щодо підтвердження вимог Замовника, передбачених: 1) Пунктом 1.4. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання довідки, яка відображає інформацію щодо наявності фахівців, які пройшли спеціальне навчання на право проведення високовольтних випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів. Для керівника робіт - не менше ІV групи з електробезпеки, для інженерів/фахівців з вимірювань – не менше III групи. 2) Пунктом 1.4.1. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання документів, які підтверджують кваліфікацію фахівців згідновимог п. 1.3. Додатку 2 тендерної документації. 3) Пунктом п.1.2. , п.1.4.1. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання документів, які підтверджують кваліфікацію фахівців відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Або надання листа-пояснення з відсиланням на нормативні документи, про відповідність наданих Учасником сертифікатів вимогам Замовника.
Створено
25.06.2025 14:32
Надати до
26.06.2025 14:32
Період вимог/скарг з 01.07.2025 14:28 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:13 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.07.2025 14:28
Повідомлення про рішення
27.06.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.07.2025 10:13 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:28 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:13
Довідка НАЗК
04.07.2025 10:13
Повідомлення про рішення
04.07.2025 10:12
-
01.07.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником визначено невідповідність в інформації та документах у складі тендерної пропозиції учасника, подання яких вимагалось Замовником, а саме: 1) Для документального підтвердження відповідності вимог пункту 1.4. Додатку 2 тендерної документації, Учасником надана довідка з вихідним №362/1-02/25від 16.06.2025р., яка не відповідає, встановленій формі згідно Зразку 2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема вимоги до технічних експертів містять посилання на наказ Держгірпромнагляду від 20.12.2006 №16, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за № 103/13370, який відсутній у Зразку 2 Додатку 2 тендерної документації. 2) У наданих документах у складі тендерної пропозиції, які підтверджують кваліфікацію фахівців згідно вимог пунктів 1.2. , 1.4.1 Додатку 2, міститься інформація щодо сертифікації експертів з неруйнівного контролю відповідно до вимог ISO 9212:2012. Натомість Замовник вимагає сертифікацію експертів з неруйнівного контролю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Відтак, просимо Вас усунути невідповідності у наданих Вами документах, щодо підтвердження вимог Замовника, передбачених: 1) Пунктом 1.4. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання довідки, за формою , визначеною Замовником у Зразку 2 Додатку 2 тендерної документації. 2) Пунктом п.1.2. , п.1.4.1. Додатку 2 тендерної документації, шляхом надання документів, які підтверджують кваліфікацію фахівців відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Або надання листа-пояснення з відсиланням на нормативні документи, про відповідність наданих сертифікатів вимогам Замовника.
Створено
02.07.2025 16:13
Надати до
03.07.2025 16:13
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 13:32 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.07.2025 14:25 по 03.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 13:33 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.07.2025 14:26
Довідка НАЗК
28.07.2025 14:25
Повідомлення про рішення
28.07.2025 14:24
-
23.07.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником визначено невідповідність в інформації та документах у складі тендерної пропозиції учасника, подання яких вимагалось Замовником, а саме: 1) Учасником не підтверджено вимоги п. 1.3. Додатку 2 тендерної документації (не підтверджено наявність не менше двох фахівців, які пройшли спеціальне навчання на право проведення високовольтних випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів. (надано підтвердження на право проведення вимірювань до та понад 1000В). 2) Учасником не підтверджено вимоги п. 1.4. Додатку 2 тендерної документації (не надано Довідку за зразком 2 Додатку 2 Тендерної документації). 3) У наданих документах у складі тендерної пропозиції, які підтверджують кваліфікацію фахівців згідно вимог пунктів 1.2. Додатку 2, міститься інформація щодо сертифікації працівників відповідно до вимог ISO 9212:2012. Натомість Замовник вимагає сертифікацію експертів з неруйнівного контролю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Відтак, просимо Вас усунути невідповідності у наданих Вами документах, щодо підтвердження вимог Замовника, передбачених: 1) Пунктом 1.3. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання документів, згідно вимог п.1.4., які підтверджують наявність не менше двох фахівців, які пройшли спеціальне навчання на право проведення високовольтних випробувань та вимірювань параметрів електрообладнання та апаратів електроустановок споживачів. 2) Пунктом 1.4. Додатку 2 тендерної документації шляхом надання довідки, за формою , визначеною Замовником у Зразку 2 Додатку 2 тендерної документації. 3) Пунктом 1.2. Додатку 2 тендерної документації, шляхом надання документів, які підтверджують кваліфікацію фахівців відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2022р. або Наказу МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ від 10.12.2012 № 1387 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Або надання листа-пояснення з відсиланням на нормативні документи, про відповідність наданих сертифікатів вимогам Замовника.
Створено
25.07.2025 15:07
Надати до
26.07.2025 15:07
Угоди
UA-2025-06-11-010445-a-a2
Очікує підписання
750 000 грн.
750 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
168 (послуга)
експертне обстеження
Номенклатура
експертне обстеження
Кількість
168
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
168 (послуга)
позачерговий повний технічний огляд
Номенклатура
позачерговий повний технічний огляд
Кількість
168
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (послуга)
Виготовлення паспортів
Номенклатура
Виготовлення паспортів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
частковий технічний огляд
Номенклатура
частковий технічний огляд
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341316

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42823131

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
800 520 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675607996
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
800 520 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАСВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675607996
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності