Показати схожі тендери

Закупівля Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів від Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-010082-a
Id Tender b9e0d09e2c6e42048806452957f23dc7
План UA-P-2025-06-11-004098-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.06.2025 15:28
Остання зміна 06.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 050 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 15:26 до 19.06.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 15:26
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 15:26
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:16
до 30.06.2025 12:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 12:20
до 06.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.06.2025 12:59
-
Період уточнень
з 11.06.2025 15:26 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 15:26 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:16 до 30.06.2025 12:59
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:16 до 30.06.2025 12:59
Основні параметри
Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
12 050 000 грн.
Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Назва предмета закупівлі
Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
12 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 11:53
Закінчення аукціону
20.06.2025 12:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ПРОЄКТ СТАТУС
Пропозиція:
12 016 284 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРСТАНДАРТ-СЕРВІС
Пропозиція:
8 461 645 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 11:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
11.06.2025 15:26
Критерії прийнятності
11.06.2025 15:26
-
11.06.2025 15:26
Проект договору
11.06.2025 15:26
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.06.2025 15:26
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Альошкіна
Електронна пошта
Телефон
+380563743019
Сайт:
http://dniprorada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32688148
Повна назва
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги демонтажу та монтажу контрольно-вимірювальних приладів (КВП) для проходження повірки. Ремонт та повірка (КВП). Заміна елементів живлення ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Період вимог/скарг з 27.06.2025 12:20 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:16 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:20
Повідомлення про рішення
20.06.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана учасником заповнена форма тендерної пропозиції не відповідає формі, встановленій у тендерній документації (Додаток 4), а саме: не зазначено назву предмету закупівлі, факс, форму власності та напрямки діяльності; 1.2 Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації про кількість зазначеного обладнання, тощо. Також не надано інформації щодо застосування/не застосування технологій; 1.3 Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформації про спосіб залучення працівників, а саме: за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 1.4 Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником фінансова звітність малого підприємства за 2024 рік не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, а саме: як вбачається з наданого документа разом доходи (рядок 2280) складає 4 425,5 тис. грн, що складає 36,7% від очікуваної вартості цієї закупівлі; 1.5 Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка з відомостями про учасника не містить інформацію щодо юридичного статусу та профілюючого виду діяльності; 1.6 Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка про дотримання та забезпечення заходів захисту довкілля не містить інформації щодо конкретних заходів із захисту довкілля; 1.7 Учасником у складі його тендерної пропозиції відображено інформацію щодо наявності розрахункових рахунків у двох банківських установах (обслуговуючих банках), а саме АТ КБ «Приватбанк» та АТ «Ощадбанк», проте, всупереч вимогам тендерної документації, учасником не надано довідки з АТ «Ощадбанк» про наявність чи відсутність простроченої заборгованості по кредитах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп.2 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається Тендерна пропозиція за формою Додатку 4 до тендерної документації. В свою чергу згідно Додатку 4 встановлено, що «Форма пропозиції заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності ) та надається у складі пропозиції (Учасник не повинен відступати від даної форми)»; 2.2. Згідно пп.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання, інструменту, тощо, кількість та інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням; 2.3. Згідно пп.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 2.4. Згідно пп.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2024 рік. Фінансова звітність учасника за вказаний період має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі; 2.5. Згідно пп.3 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; (за наявності E-mail); система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); МФО (код банку (-ів)); 2.6. Згідно пп.5 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання заходів із захисту довкілля із зазначенням цих заходів; 2.7. Згідно пп.10 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надаються довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, а також довідка з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки, видані не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену Тендерну пропозицію за формою Додатку 4 до тендерної документації; 3.2. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відображенням інформації про кількість зазначеного обладнання, тощо. Також надати інформацію щодо застосування/не застосування технологій; 3.3 Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про спосіб залучення працівника, а саме: за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 3.4. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати, документи згідно пп.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3.5. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку з відомостями про учасника з відображенням інформації щодо юридичного статусу та профілюючого виду діяльності; 3.6. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку щодо дотримання заходів із захисту довкілля із зазначенням цих заходів; 3.7. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати довідку з обслуговуючого банку АТ «Ощадбанк» про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах.
Створено
25.06.2025 16:18
Надати до
26.06.2025 16:18
Період вимог/скарг з 30.06.2025 12:59 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:20 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 12:59
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана учасником заповнена форма тендерної пропозиції не відповідає формі, встановленій у тендерній документації (Додаток 4), а саме: не вірно зазначено назву предмету закупівлі, у п. 8 не зазначено орагнізаційно-правову форму, напрямки діяльності та у п.9 строк дії тендерної пропозиції; 1.2. Всупереч вимогам тендерної документації не надано інформації щодо застосування/не застосування технологій; 1.3. Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформації про спосіб залучення працівників, а саме: за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 1.4. Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником фінансова звітність малого підприємства за 2024 рік не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, а саме: як вбачається з наданого документа разом доходи (рядок 2280) складає 11 546,1 тис. грн, що складає 95,8% від очікуваної вартості цієї закупівлі; 1.5. Всупереч вимогам тендерної документації, надана учасником довідка з відомостями про учасника не містить інформацію щодо юридичного статусу; 1.6 Всупереч вимогам тендерної документації, наданий учасником лист-згода зі всіма умовами проєкту договору містить не вірний ідентифікатор оголошення про проведення закупівлі; 1.7. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано лист-гарантія за вих. № 25 від 12 червня 2025 року, який містить інформацію про те, що учасник не підпадає під дію визначених нормативних актів, однак, всупереч вимогам тендерної документації, наданий учасником лист не містить інформацію, зокрема, про те, що під дію визначених нормативних актів не підпадає предмет закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп.2 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається Тендерна пропозиція за формою Додатку 4 до тендерної документації. В свою чергу згідно Додатку 4 встановлено, що «Форма пропозиції заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності ) та надається у складі пропозиції (Учасник не повинен відступати від даної форми)»; 2.2. Згідно пп.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання, інструменту, тощо, кількість та інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням; 2.3. Згідно пп.2 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 2.4. Згідно пп.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати: копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2024 рік. Фінансова звітність учасника за вказаний період має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі; 2.5. Згідно пп.3 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; (за наявності E-mail); система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); МФО (код банку (-ів)); 2.6. Згідно пп.7 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається Лист-згода зі всіма умовами проєкту договору за примірною формою визначеною у пп.7 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації; 2.7. Згідно пп.8 частини 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій надається Лист-гарантія в довільній формі, що предмет закупівлі та учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену Тендерну пропозицію за формою Додатку 4 до тендерної документації; 3.2. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати інформацію щодо застосування/не застосування технологій; 3.3 Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про спосіб залучення працівника, а саме: за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; 3.4. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати, документи згідно пп.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3.5. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену довідку з відомостями про учасника з відображенням інформації щодо юридичного статусу; 3.6. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений лист-згоду зі всіма умовами проєкту договору із зазначенням вірного ідентифікатора оголошення про проведення закупівлі; 3.7. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений Лист-гарантію в довільній формі, що предмет закупівлі та учасник не підпадає під дію Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», Постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Створено
27.06.2025 12:35
Надати до
28.06.2025 12:35
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380563743019
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380563743019
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності