Закупівля Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
від Комунальне виробничо - господарське підприємство.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:46
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:46
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:46
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИМОГА №1
1) В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що:
10 Висота не більше 1070 мм
Вимога «Висота не більше 1070 мм» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-1, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Скаржник зауважує, що в Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандартам: ДСТУ 8476:2015, EN 840-1. Проте, Замовник нехтує встановленим ДСТУ 8476:2015, EN 840-1.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Висота не більше 1070 мм Стандартом не зазначено, що Висота контейнера має бути не більше 1070 мм
В ДСТУ 8476:2015 вказано, що висота контейнера 240 л має становити 1100 мм (граничні відхили розмірів ±5%)
EN 840-1 встановлює вимоги до висоти контейнера 240 л – 1100 мм макс.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
видалити у Додатку 4 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Висота не більше 1070 мм
ВИМОГА №2
2) В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що:
11 Довжина не більше 735 мм
Вимога «Довжина не більше 735 мм» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-1, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Скаржник зауважує, що в Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандартам: ДСТУ 8476:2015, EN 840-1. Проте, Замовник нехтує встановленим ДСТУ 8476:2015, EN 840-1.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Довжина не більше 735 мм Стандартом не зазначено, що Довжина контейнера має бути не більше 735 мм
В ДСТУ 8476:2015 вказано, що довжина контейнера 240 л має становити 740 мм (граничні відхили розмірів ±5%)
EN 840-1 встановлює вимоги до довжини контейнера 240 л – 740 мм макс.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
видалити у Додатку 4 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Довжина не більше 735 мм
ВИМОГА №3
3) В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що:
12 Ширина не менше 581 мм
Вимога «Ширина не менше 581 мм» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-1, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Скаржник зауважує, що в Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандартам: ДСТУ 8476:2015, EN 840-1. Проте, Замовник нехтує встановленим ДСТУ 8476:2015, EN 840-1.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Ширина не менше 581 мм Стандартом не зазначено, що Ширина контейнера має бути не менше 581 мм
В ДСТУ 8476:2015 ширина контейнера 240 л має становити 580 мм (граничні відхили розмірів ±5%)
EN 840-1 встановлює вимоги до ширини контейнера 240 л – 580 ± 5 мм.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
видалити у Додатку 4 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Ширина не менше 581 мм
Автор:
42403886, ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
04070, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОСЬКА, будинок 2/19
Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Висота не більше 1070 мм
Зміст:
В ТД вказано: Висота не більше 1070 мм. Дана вимога вказує на товар конкретного виробника. З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Висота не більше 1080 мм. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 15:19
Замовник допускає правомірність Ваших вимог, однак, зважаючи на те, що заявлені Вами пропозиції щодо внесення мін до Тендерної документації, так само можуть здаватися дискримінаційними для інших потенційних Учасників, Замовником буде вивчено питання щодо доцільності їх внесення
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:48
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Довжина не більше 735 мм
Зміст:
В ТД вказано Довжина не більше 735 мм. Дана вимога вказує на товар конкретного виробника. З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Довжина не більше 740 мм. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 15:20
Замовник допускає правомірність Ваших вимог, однак, зважаючи на те, що заявлені Вами пропозиції щодо внесення мін до Тендерної документації, так само можуть здаватися дискримінаційними для інших потенційних Учасників, Замовником буде вивчено питання щодо доцільності їх внесення. Звернення до АМКУ, це Ваше законне право
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:48
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Ширина не менше 581 мм
Зміст:
В ТД вказано: Ширина не менше 578 мм. Дана вимога вказує на товар конкретного виробника. З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Ширина не менше 581 мм. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 15:22
Замовник допускає правомірність Ваших вимог, однак, зважаючи на те, що заявлені Вами пропозиції щодо внесення мін до Тендерної документації, так само можуть здаватися дискримінаційними для інших потенційних Учасників, Замовником буде вивчено питання щодо доцільності їх внесення
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:46
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Ширина не менше 581 мм. - обмеження участі, стандарт дозволяє в межах 580 ± 5 мм
Зміст:
В тендерній документації вказано: Ширина не менше 581 мм. Дана вимога вказує на те, що Замовник спеціально обмежує участь учасників в дані закупівлі, даної вимога не обгрунтована, суперечить чинному законодавству . З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Ширина 580 ± 5 мм. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 16:48
Замовник допускає правомірність Ваших вимог, однак, зважаючи на те, що заявлені Вами пропозиції щодо внесення мін до Тендерної документації, так само можуть здаватися дискримінаційними для інших потенційних Учасників, Замовником буде вивчено питання щодо доцільності їх внесення
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:46
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Довжина не більше 735 мм - обмеження участі, стандарт дозволяє в межах 740 максимально
Зміст:
В тендерній документації вказано: довжина не більше 735 мм. Дана вимога вказує на те, що Замовник спеціально обмежує участь учасників в дані закупівлі, дана вимога не обгрунтована, суперечить чинному законодавству . З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Довжина 740 мм максимально. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 16:50
Замовник допускає правомірність Ваших вимог, однак, зважаючи на те, що заявлені Вами пропозиції щодо внесення мін до Тендерної документації, так само можуть здаватися дискримінаційними для інших потенційних Учасників, Замовником буде вивчено питання щодо доцільності їх внесення
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:48
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Гарантійний строк - напевно гарантійний термін 24 місяці, суперечить вимогам заводу виробнику у 12 місяців
Зміст:
Дана вимога суперечить гарантійному терміну заводу виробнику. Просимо внести зміни .
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 16:52
Учасник має можливість надати гарантію власну, Дана вимога не суперечить Законодавству
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:45
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
ДСТУ 8476:2015 до чого тут ?
Зміст:
Поясніть для чого в тендерній документації загальні технічні вимоги ДСТУ 8476:2015 ?
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 16:54
це право Замовника
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:42
Звернення:
За тендером : Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів
(пластикові на 240 літрів)
Тема:
Висота не більше 1070 мм - обмеження участі, стандарт дозволяє в межах 1100 мм максимально
Зміст:
В тендерній документації вказано: Висота не більше 1070 мм. Дана вимога вказує на те, що Замовник спеціально обмежує участь учасників в дані закупівлі, дана вимога не обгрунтована, суперечить чинному законодавству . З метою розширення конкуренції просимо внести зміни в ТД та викласти в новій редакції: Висота не більше 1100 мм. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 17:05
аналогічні вимоги були використані Замовником у попередній закупівлі контейнерів для збору твердих побутових відходів ємністю 240л.
Дата оприлюднення відповіді:
14.06.2025 22:39
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.