Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові) від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-008284-a
Id Tender 795708436e4c4bd0a8bd87952b49f056
План UA-P-2025-06-11-010833-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 14:39
Остання зміна 03.07.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
465 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 325 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 14:38 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 14:38
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 14:38
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00
до 20.06.2025 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 15:05
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 15:05
до 03.07.2025 14:49
Період уточнень
з 11.06.2025 14:38 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 14:38 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 20.06.2025 15:05
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 20.06.2025 15:05
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою відновлення необхідних експлуатаційних характеристик громадської вбиральні та покращення санітарно-гігієнічних норм.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
465 000 грн.
ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові)
Очікувана вартість
465 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2325,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові
Код ДК 021:2015
50760000-0 - Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Б.Хмельницького, 275 (громадська вбиральня)
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ТАРА-ПЛЮС М"
Пропозиція:
427 759.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 14:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові)
Період вимог/скарг з 20.06.2025 15:05 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:00 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 15:05
Довідка НАЗК
20.06.2025 15:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Приватне підприємство «ТАРА-ПЛЮС М» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 –Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень (Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові) (оголошення № UA-2025-06-11-008284-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 17.06.2025 вих. №03/17/06 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявні штатні працівники та працівники залучені згідно цивільно-правових договорів. Однак, всупереч вимогам пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників, які знаходяться у штаті підприємства учасника. - на виконання вимог пункту 3 частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 17.06.2025 вих. №04/17/06 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний досвід виконання у 2024 році аналогічного договору на суму 3 667,448 тис. грн. На підтвердження даної інформації учасник надав скан-копію договору від 16.08.2024 №153/Т/24 укладеного між ПП «Тара-Плюс М» та Шевченківською районною адміністрацією з усіма додатками та додатковими угодами. Також, у складі тендерної пропозиції учасника містяться скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт згідно договору №153/Т/24 від 16.08.2024 на загальну суму 3 195 937,00 грн. Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника виписок за рахунками сума оплати за виконанні роботи згідно договору №153/Т/24 від 16.08.2024 становила 3 667 448,00 грн. А отже, учасником всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано документи на підтвердження фактичного виконання робіт за аналогічним договором не в повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників, які знаходяться у штаті підприємства учасника, а саме щодо працівників зазначених у інформаційній довідці від 17.06.2025 вих. №03/17/06; - надати скан-копії документу (-ів) на підтвердження фактичного виконання робіт за договором №153/Т/24 від 16.08.2024 на суму 471 511,00 грн.
Створено
19.06.2025 14:18
Надати до
20.06.2025 14:18
Договір
UA-2025-06-11-008284-a-c1
Підписаний і діє
Номер
131/Т/25
427 759.57 грн.
427 759.57 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту громадської вбиральні за адресою вул. Б.Хмельницького, 275, у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ТАРА-ПЛЮС М"
Повна назва
ПП "ТАРА-ПЛЮС М"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34167819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 14:49
-
03.07.2025 14:49
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
03.07.2025 14:49
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
465 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
465 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності