Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області від Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-008140-a
Id Tender df96b640b0ed4b1e80feb7bad7aeab5c
План UA-P-2025-06-11-010730-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 14:31
Остання зміна 07.07.2025 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 461 120 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 305.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 14:30 до 20.06.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 14:30
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 14:30
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 18:00
до 26.06.2025 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 15:26
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 15:26
до 07.07.2025 15:05
Період уточнень
з 11.06.2025 14:30 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 14:30 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 18:00 до 26.06.2025 15:26
Період кваліфікації
з 20.06.2025 18:00 до 26.06.2025 15:26
Основні параметри
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Місце надання послуг: 77503, м.Долина, вул.О.Грицей, 15 Кількість: 1 послуга (/6400 ліжко днів), обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток №2)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 461 120 грн.
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 461 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7305,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Дата постачання по
31.12.2025 02:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані послуги в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 30 днів на підставі рахунку та акту наданих послуг Замовник не несе відповідальність перед Виконавцем за несвоєчасне виконання зобов’язань у разі затримки бюджетного чи іншого виду фінансування. У таких випадках розрахунок між сторонами здійснюється протягом 7 днів з дня надходження бюджетних чи іншого виду фінансових призначень на оплату послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
1 408 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роп'яник Галина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380506096176
Замовник
ЄДРПОУ
01993457
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska bagatoprofilna likarnya" Dolinskoyi miskoyi radi Ivano- Frankivskoyi oblasti
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Dolinska bagatoprofilna likarnya" Dolinskoyi miskoyi radi Ivano- Frankivskoyi oblasti
Поштовий індекс
77503
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Долина
Адреса
вул.Грицей Оксани, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 26.06.2025 15:26 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 18:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 15:26
Довідка НАЗК
26.06.2025 15:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно ч.2.3 розділу 1 додатку 1 документації учасник повинен надати завірені копії особових медичних книжок всіх працівників зазначених виконавцем згідно довідки п.2.1, що будуть задіяні у наданні послуг, які містять дату останнього та наступного медичного огляду. При розгляді пропозиції учасника встановлено, що у складі пропозиції учасником надано медичні книжки працівників Малик Л.В.(кухар) та Мальон В.М.(водій), у яких назви посад не відповідають посадам таких працівників згідно довідки про працівників та наказів про призначення. Так, по кухарю Малик Л.В. в медичній книжці вказано – помічник кухаря, а по водію мальон В.М вказано - водій-експедитор . Також у медичній книжці кухаря Сілецької Т.Р. вказано як місце роботи іншого роботодавця, а не учасника торгів. 1.2. згідно ч.3.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох). При розгляді пропозиції учасника встановлено , що у наданій довідці невірно вказано суми договорів у п.1 та п.2 довідки. Так , згідно додаткових угод до зазначених договорів суми таких складають: по п.1 довідки-2352053,42 грн, а по п.2 довідки – 108675 грн . 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати завірені копії особових медичних книжок Малик Л.В.(кухар) та Мальон В.М.(водій) на відповідних посадах, а також кухаря Сілецької Т.Р. у відповідного роботодавця.. 2.2. надати відкориговану по п.1 та п.2 довідку в частині сум згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох).
Створено
25.06.2025 12:03
Надати до
26.06.2025 12:03
Договір
UA-2025-06-11-008140-a-c1
Підписаний і діє
Номер
209
1 408 000 грн.
1 408 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Номенклатура
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2620715057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 15:05
-
07.07.2025 15:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000008
Дата створення проекту
07.07.2025 10:24
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 10:50
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 12:35
Дата завершення усунення порушень
18.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 №49-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07.07.2025 №49-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-11-008140-a 11.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 10:50
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", вимогу про усунення невідповідностей до 26 червня 2025, кваліфікація пропозиції учасника від 26.06.2025, повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2025 року, договір від 07.07.2025 №209, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 11.07.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 12:35
Документи висновку
14.07.2025 12:35
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці), які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-11-008140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.07.2025 12:37
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 12:38
-
Відповідь
відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-07-07-000008 повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та витрат. Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ) що, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням. Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів. Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи. Об’єм закупівлі сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби у послузі розрахованої на основі минулорічних періодів. Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції. Розрахунок вартості послуг здійснено саме згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, що додаються. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно прогнозованих обсягів харчування . Зразкове 7-денне циклічне меню для пацієнтів з чотирьох разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту». Передбачено збереження температурного режиму харчування, вимоги до тари згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», санітарних норм до персоналу . Передбачено, що при складанні меню лікувального харчування треба обов’язково враховувати: • Приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; • Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи); • Калорійність раціону в цілому; • Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; • Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; • Сезонність продуктів;
Рішеня
11.07.2025 10:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 461 120 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Контактний телефон:
380506096176
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 461 120 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Контактний телефон:
380506096176
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності