Показати схожі тендери

Закупівля Рушники паперові, туалетний папір (Код ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) від Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-007861-a
Id Tender 8b08b154989e42238acd5677399b3220
План UA-P-2025-02-28-004587-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.06.2025 14:19
Остання зміна 11.06.2025 14:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
926 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 630 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 7 год. )
з 11.06.2025 14:18 до 19.06.2025 15:00
Залишилось 16 год. 35 хв.
Період уточнень
з 11.06.2025 14:18
до 16.06.2025 00:00
Залишилось 16 год. 35 хв.
Період оскарження
з 11.06.2025 14:18
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.06.2025 14:18 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 14:18 до 16.06.2025 00:00
Основні параметри
Рушники паперові, туалетний папір (Код ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
926 000 грн.
Рушники паперові, туалетний папір
Назва предмета закупівлі
Рушники паперові, туалетний папір
Очікувана вартість
926 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4630,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 14:20
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 15 000 (Рулон)
Папір туалетний у рулонах з перфорацією, з целюлози, білий, багатошаровий
Опис предмета закупівлі
Папір туалетний у рулонах з перфорацією, з целюлози, білий, багатошаровий
Код ДК 021:2015
33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість
15 000
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 500 (паковання)
Рушники паперові в аркушах, 22,5 х 22,5 см, целюлоза, білий, багатошаровий, щільність - не менше 32 г/м2, 160 арк./уп.
Опис предмета закупівлі
Рушники паперові в аркушах, 22,5 х 22,5 см, целюлоза, білий, багатошаровий, щільність - не менше 32 г/м2, 160 арк./уп.
Код ДК 021:2015
33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість
15 500
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 000 (Рулон)
Рушники паперові у рулонах без перфорації, целюлоза, білий, багатошаровий, щільність - не менше 32 г/м2
Опис предмета закупівлі
Рушники паперові у рулонах без перфорації, целюлоза, білий, багатошаровий, щільність - не менше 32 г/м2
Код ДК 021:2015
33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30-й (тридцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу [email protected] повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30-й (тридцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30-й (тридцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єгорова Ольга Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380632147739
Замовник
ЄДРПОУ
40150237
Повна назва
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Єжи Ґедройця, 5
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
926 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 15:00
Замовник:
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380632147739
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
926 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 15:00
Замовник:
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380632147739
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності