Показати схожі тендери

Закупівля Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-007553-a
Id Tender 6cc7c00fed4544fca2b270cf0c37788e
План UA-P-2025-06-11-006065-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.06.2025 14:07
Остання зміна 11.06.2025 14:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
117 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 170 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів 22 год. )
з 11.06.2025 14:06 до 20.06.2025 00:00
Залишилось 22 год. 8 хв.
Період уточнень
з 11.06.2025 14:06
до 17.06.2025 00:00
Залишилось 22 год. 8 хв.
Період оскарження
з 11.06.2025 14:06
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.06.2025 14:06 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 14:06 до 17.06.2025 00:00
Основні параметри
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт начальника центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Дмитрія Хоміна від 10.06.2025 року № Р-2001/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
117 000 грн.
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Назва предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт начальника центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Дмитрія Хоміна від 10.06.2025 року № Р-2001/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
Очікувана вартість
117 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1170,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління
Код ДК 021:2015
35123500-7 - Системи відеоідентифікації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 107 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “15” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 14:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
11.06.2025 14:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності