Показати схожі тендери

Закупівля Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-007553-a
Id Tender 6cc7c00fed4544fca2b270cf0c37788e
План UA-P-2025-06-11-006065-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 11.06.2025 14:07
Остання зміна 05.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
117 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 170 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 14:06 до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 14:06
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 14:06
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.06.2025 15:00
-
Період уточнень
з 11.06.2025 14:06 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 14:06 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 15:00
Основні параметри
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт начальника центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Дмитрія Хоміна від 10.06.2025 року № Р-2001/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
117 000 грн.
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Назва предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.06.2025 року №63, рапорт начальника центру оперативного зв'язку,електронних комунікацій та інформаційних технологій Дмитрія Хоміна від 10.06.2025 року № Р-2001/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
Очікувана вартість
117 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1170,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 14:36
Закінчення аукціону
20.06.2025 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління
Код ДК 021:2015
35123500-7 - Системи відеоідентифікації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 107 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “15” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
110 665.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРІОН-ГРУП"
Пропозиція:
74 705.4 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 14:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
11.06.2025 14:06
Тендерна документація
Скасування
05.07.2025 00:00
Під час оголошення процедури закупівлі було допущено механічну помилку в технічних вимогах, а саме не було враховано установку та налаштування, в результаті чого було вказано невірний предмет закупівлі: «Системи контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони), замість предмета закупівлі: «Системи контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління із встановленням та налаштуванням (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи
24.06.2025 16:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Система контролю пропуску автомобілів на територію Головного управління (ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 15:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.06.2025 15:00
Надати до
24.06.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
117 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності