Закупівля Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів
(Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів ( HAMILTON-T1, MEDUMAT Standard?)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
Лот № 2 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів (Т5 Model Amoul)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ".
Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів
(Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів ( HAMILTON-T1, MEDUMAT Standard?)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
Лот № 2 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів (Т5 Model Amoul)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів ( HAMILTON-T1, MEDUMAT Standard?)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
Лот № 2 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів (Т5 Model Amoul)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:29
Група вимог
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:29
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:29
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:29
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:29
Вимога
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У порядку визначеному чинним законодавством в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за Процедурою закупівлі згідно ідентифікатора UA-2025-06-11-006757-a, очікуваною вартістю 159 800,00 гривень.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно зі службовою запискою головного фельдшера Володимира ТУРЧИНА,
у процесі проведення Процедури закупівлі було виявлено помилку в зазначеній очікуваній вартості. Фактична потреба у витратах становить 165 453,00 гривень, що перевищує оприлюднену в оголошенні суму. Крім того, продовження процедури закупівлі із заниженою очікуваною вартістю може унеможливити її конкурентне проведення та надалі призвести до її відміни (службова записка додається до протоколу).
Водночас, у річному плані закупівель на 2025 рік, затвердженому замовником, очікувана вартість відповідної закупівлі також становить 159 800,00 грн.
Внесення змін до очікуваної вартості вже оголошеної закупівлі, а саме — її збільшення, призведе до невідповідності між оголошенням і даними річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2025-06-11-006383-a), що є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, зміна очікуваної вартості без внесення відповідних змін до річного плану є неприпустимою, адже фактичні закупівлі повинні бути відображені у плані достовірно.
До того ж внесення змін до рядка річного плану, за яким уже здійснено закупівлю, технічно неможливе в електронній системі.
Отже, очікувана вартість, зазначена у річному плані, не може бути меншою за суму, вказану в оголошенні про відкриті торги, оскільки така розбіжність призводить до порушення єдності планування і фактичного проведення закупівлі.
При цьому, законодавством не передбачено можливості внесення змін до оголошеної очікуваної вартості у бік її збільшення після оприлюднення оголошення, що унеможливлює усунення такого порушення в межах чинної процедури закупівлі.
Таким чином, у разі спроби збільшення очікуваної вартості у поточній процедурі закупівлі матимемо порушення частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», що є неприпустимим.
Враховуючи зазначене та керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник вважає за необхідне прийняти рішення про відміну Процедури закупівлі через неможливість усунення порушення.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
пров.Громадянський, будинок 4 А
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів
(Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів ( HAMILTON-T1, MEDUMAT Standard?)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)
Лот № 2 Послуги з поточного ремонту та щорічного технічного обслуговування апаратів штучної вентиляції легенів (Т5 Model Amoul)
(ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання))
Тендер:
UA-2025-06-11-006757-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
17.06.2025 11:10
Кінець періоду оскарження з часом
28.06.2025 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
У порядку визначеному чинним законодавством в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за Процедурою закупівлі згідно ідентифікатора UA-2025-06-11-006757-a, очікуваною вартістю 159 800,00 гривень.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно зі службовою запискою головного фельдшера Володимира ТУРЧИНА,
у процесі проведення Процедури закупівлі було виявлено помилку в зазначеній очікуваній вартості. Фактична потреба у витратах становить 165 453,00 гривень, що перевищує оприлюднену в оголошенні суму. Крім того, продовження процедури закупівлі із заниженою очікуваною вартістю може унеможливити її конкурентне проведення та надалі призвести до її відміни (службова записка додається до протоколу).
Водночас, у річному плані закупівель на 2025 рік, затвердженому замовником, очікувана вартість відповідної закупівлі також становить 159 800,00 грн.
Внесення змін до очікуваної вартості вже оголошеної закупівлі, а саме — її збільшення, призведе до невідповідності між оголошенням і даними річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2025-06-11-006383-a), що є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, зміна очікуваної вартості без внесення відповідних змін до річного плану є неприпустимою, адже фактичні закупівлі повинні бути відображені у плані достовірно.
До того ж внесення змін до рядка річного плану, за яким уже здійснено закупівлю, технічно неможливе в електронній системі.
Отже, очікувана вартість, зазначена у річному плані, не може бути меншою за суму, вказану в оголошенні про відкриті торги, оскільки така розбіжність призводить до порушення єдності планування і фактичного проведення закупівлі.
При цьому, законодавством не передбачено можливості внесення змін до оголошеної очікуваної вартості у бік її збільшення після оприлюднення оголошення, що унеможливлює усунення такого порушення в межах чинної процедури закупівлі.
Таким чином, у разі спроби збільшення очікуваної вартості у поточній процедурі закупівлі матимемо порушення частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», що є неприпустимим.
Враховуючи зазначене та керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник вважає за необхідне прийняти рішення про відміну Процедури закупівлі через неможливість усунення порушення.