Показати схожі тендери

Закупівля Фотокамера від РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В ХАРКІВСЬКІЙ, ПОЛТАВСЬКІЙ ТА СУМСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-006242-a
Id Tender 0bc960bb32d34f11ad35fc77175efb78
План UA-P-2025-06-11-008317-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.06.2025 13:05
Остання зміна 13.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 13:04 до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 13:04
до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 13:04
до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 00:00
до 07.07.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 10:58
до 13.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.07.2025 11:24
-
Період уточнень
з 11.06.2025 13:04 до 20.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 13:04 до 20.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 00:00 до 07.07.2025 11:24
Період кваліфікації
з 23.06.2025 00:00 до 07.07.2025 11:24
Основні параметри
Фотокамера
Потреба ТСЦ 5342
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
19 000 грн.
Фотокамера
Назва предмета закупівлі
Фотокамера
Очікувана вартість
19 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
95,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фотокамера
Код ДК 021:2015
38651600-9 - Цифрові фотоапарати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, буд. 26
Дата постачання по
20.12.2025 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
18 720 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 14:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Воробйова Яна
Електронна пошта
Телефон
380955104155
Замовник
ЄДРПОУ
45329727
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Шевченка, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Фотокамера
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:58 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 00:00 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:58
Довідка НАЗК
26.06.2025 10:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Додаток № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у п. 1.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», містить вимогу: «1.1. Заповнена довідка, складена за нижченаведеною примірною формою (таблиця 1.1.), яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Таблиця 1.1. *Під аналогічними (аналогічним) за предметом закупівлі договорами (договором) слід розуміти виконані/частково виконані договори (договір), за умовами яких (якого) було поставлено товар - фотокамера/и, та/або товар визначений згідно коду ДК 021:2015 – 38650000-6 Фотографічне обладнання. **Заповнюється у разі наявності. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Досвід 3865.pdf» - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який містить інформацію щодо наявності аналогічного договору № 22 від 18.02.2025 р., та не відповідає вищевказаним вимогам та складена не за формою Таблиці 1.1.». Учасник має надати коректну довідку/інформацію щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка містить відповідну інформацію та складена за формою Таблиця 1.1. згідно вимог п. 1.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Створено
24.06.2025 09:54
Надати до
25.06.2025 09:54
Період вимог/скарг з 07.07.2025 11:24 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 11:21 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник-переможець в строк, визначений для укладення договору, надав лист від 03 липня 2025 року за № 031, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
07.07.2025 11:23
Повідомлення про рішення
07.07.2025 11:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 13:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380955104155
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380955104155
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності