Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги» від ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-005755-a
Id Tender d6ccabbcba8449009d8a9a2b78b6caaa
План UA-P-2025-06-11-006647-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 13:11
Остання зміна 09.07.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 13:08 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 13:08
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 13:08
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:10
до 26.06.2025 17:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 17:14
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 17:14
до 09.07.2025 16:05
Період уточнень
з 11.06.2025 13:08 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 13:08 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:10 до 26.06.2025 17:14
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:10 до 26.06.2025 17:14
Основні параметри
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:41
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Код ДК 021:2015
85200000-1 - Ветеринарні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, Сосюри Володимира, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ"
Пропозиція:
377 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Громадська організація "ЗООКОНТРОЛЬ"
Пропозиція:
378 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Соколова Наталія Михайлівна"
Пропозиція:
397 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 13:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Сорокін
Електронна пошта
Телефон
+380664073437
Замовник
ЄДРПОУ
44002363
Повна назва
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84130
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Святогірськ
Адреса
вул.Сосюри Володимира, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Період вимог/скарг з 26.06.2025 17:14 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:10 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 17:14
Довідка НАЗК
26.06.2025 17:14
Повідомлення про рішення
19.06.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-11-005755-a-b1
Підписаний і діє
Номер
8
377 900 грн.
377 900 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Номенклатура
Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44002363

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ"
Повна назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41973988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 16:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-07-000001
Дата створення проекту
07.08.2025 09:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.08.2025 09:16
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 17:50
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-51-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.08.2025 № 42-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія НЕКРАСОВА Додаток до наказу від 07.08.2025 № 42-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2025-06-11-005755-a 11.06.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.08.2025 00:00
Документи рішення
07.08.2025 09:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 26, реєстр пропозицій від 19.06.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» (далі - ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2025 № 28 про визнання переможцем ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» та укладання з ним договору, повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2025, договір від 07.07.2024 № 8 на суму 377900,00 грн. з ПДВ, відповіді замовника на пояснення від 14.08.2025 та 18.08.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Умовами пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну. На виконання зазначених вимог учасником ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» у файлі під назвою «Тендерна пропозиція.pdf» надано тендерна пропозиція від 13.06.2025 №325, в якій наведено найменування послуг, одиниця виміру, кількість та вартість пропонуємих послуг, де вартість послуги за одну особину 4998,00 грн. без ПДВ, на загальну суму 399 840,00 грн без ПДВ. (у таблиці за позиціями 1,2,3,4,7,8,9 – кількість - 80 особин). Також, на виконання умов Додатку3 «Проект договору» тендерної пропозиції, у файлі під назвою «скан.pdf» учасником завантажено проект договору з Додатком №1 - Калькуляцією, де за позиціями 1,2,3,4,7,8,9 наведено кількість - 80 особин. Поряд з цим, відповідно Додатку № 1 - «Калькуляція», яка є його невід’ємною частиною до укладеного між замовником та переможцем договору про закупівлю послуг від 07.07.2025 № 8 загальну вартість послуги зменшено, де вартість послуги за одну особину складає 5398,57 грн. без ПДВ та складає у загальній сумі 377 900,00 грн. без ПДВ, де кількість за позиціями 1,2,3,4,7,8,9 наведеної калькуляції розрахована виходячи з кількості на – 70 особин. В ході проведення моніторингу керуючись частиною 5 статті 8 Закону, посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі через електронну систему закупівель оприлюднено запит щодо надання інформації, пояснень та документів щодо встановленого факту. Замовником 14.08.2025 надано відповідь, в якій зазначено, що «Зміна ціни відбулася в межах 10% , відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону про закупівлі», що не спростовує факту невідповідності умов укладеного договору та тендерної пропозиції переможця в частині зменшення обсягів закупівлі. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Пунктом 18 Особливостей передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Підпунктом 2 пункту 21 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Одже, Замовником укладено договір щодо послуг з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади від 07.07.2024 № 8 з переможцем ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ», умови якого не відповідають умовам його тендерної пропозиції в частині зменшення обсягів закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору від 07.07.2024 № 8 у відповідність до умов тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а у разі неможливості усунення встановлених порушень – припинити зобов’язання за договором, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 17:50
Документи висновку
28.08.2025 17:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами здійснення моніторингу на закупівлю Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги» ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-005755-a, було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до статей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язало Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святоігрської міської ради Краматорського району Донецької області здійснити заходи щодо приведення умов договору від 07.07.2025 № 8 у відповідність до умов тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а у разі неможливості усунення встановлених порушень – припинити зобов’язання за договором, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Відповідно до норм Цивільного кодексу України зобов’язання за договором припиняються частково чи в повному обсязі та поширюється на всі види зобов’язань. Припинення це остання стадія існування зобов’язань, із завершенням якої первісний юридичний зв'язок між сторонами, виражений у конкретному зобов’язанні утрачається. Статтею 599 зазначено, що зобов’язання припиняться виконанням, проведеним належним чином. Суть належного виконання включає належні сторони Договору, час, предмет, місце і спосіб виконання. Згідно з Договором №8 від 07 липня 2025 передбачено що Виконавець виконує послуги у повному обсязі, це підтверджується Актом здачі-приймання наданих послуг №44 від 06.08.2025 (додається), а Замовник здійснює оплату згідно з умовами Договору (додається копія платіжної інструкції від №116 від 08.08.2025), тому зобов’язання було виконано належним чином та припинено у зв’язку з виконанням. Крім того, відповідно до Додаткової угоди №1 від 01.09.2025 року (додається), Договір №8 від 07.07.2025р. розірвано. Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та благоустрою Святогірської міської ради Краматорського району Донецької області, повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Щодо здійснення заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення – уповноваженій особі зменшено розмір щомісячної премії на 20% (розпорядження додається).
Дата публікації
03.09.2025 22:38
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-005755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Крім того, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Причини не зазначення у тендерній документації вимог визначення критерії оцінки ефективності послуги, а саме: не вимагається обґрунтування вартості послуги за одну тварину, не враховується кількість тварин, яких фактично буде охоплено в рамках заявленого бюджету. Що суперечить принципам економічності, прозорості та ефективності закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Прошу повідомити позицію Замовника на викладені можливі порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно Тендерної пропозиції Учасника від 13.06.2025 № 326 (файл-Тендерна пропозиція.pdf) загальна вартість послуги 399840,00 грн. розрахована виходячи з кількості – 80 тварин, у калькуляції яка є додатком №1 до договору від 07.07.2025 № 8, який укладено за процедурою зкупівлі UA-2025-06-11-005755-a, загальна вартість послуги 377900,00 грн. розрахована виходячи з кількості – 70 тварин. Прошу повідомити позицію Замовника на зазначену невідповідність тендерної пропозиції Учасника та укладеного договору? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.08.2025 18:21
Орган перевірки
15.08.2025 00:00
Документи повідомлення
11.08.2025 18:22
-
Відповідь
"Відповідь на запит про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-11-005755-a"
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості здійснювалося шляхом комплексного аналізу ринку аналогічних послуг. З цією метою було проведено: • аналіз комерційних пропозицій від потенційних виконавців, отриманих шляхом направлення письмових запитів до суб’єктів господарювання, що надають відповідні послуги; • вивчення результатів аналогічних закупівель, проведених замовниками в регіоні та по Україні, з урахуванням вартості та обсягів наданих послуг; В результаті вивчення результатів аналогічних проведених замовниками в регіоні та по Україні, з урахуванням вартості та обсягів наданих послуг було виявлено, що вартість аналогічних послуг варіативна і залежить від регіону, статі та виду тварин. Крім того, за результатами отриманих письмових цінових пропозицій від потенційних учасників торгів було встановлено наступне: • ФОП Соколова — 2 300,00 грн за послугу зі стерилізації собаки та 1 500,00 грн за послугу зі стерилізації кішки; • ГО «ЗооКонтроль» — 5 400,00 грн за одну тварину; • ГО «Порятунок чотирилапих» — 5 000,00 грн за одну тварину. Цінові пропозиції усіх трьох потенційних учасників містили повний комплекс послуг, а саме: відлов тварини, клінічний огляд, щеплення, тимчасову ізоляцію, щоденний клінічний огляд, напування та годування, стерилізацію, постановку ідентифікаційного чіпа та кліпси, післяопераційний догляд і перетримку, транспортування та випуск у місце відлову. Отримані дані мають суттєву різницю у вартості — понад 30% між найнижчою та найвищою ціною. Різниця в цінах (понад 30%) свідчить про ринкову варіативність. З метою недопущення дискримінації потенційних учасників та забезпечення максимальної конкуренції під час проведення процедури закупівлі, замовником було прийнято рішення оголосити відкриті торги без визначення конкретної кількості тварин у тендерній документації. Такий підхід дозволяє: • здійснити закупівлю за ринковою ціною з урахуванням реальних бюджетних призначень та фактичної потреби; • забезпечити рівний доступ учасників до участі в торгах; • дотриматися принципів прозорості, відкритості та добросовісної конкуренції, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики (гуманний відлов, стерилізація з наркозом, вакцинація, чіпування) обґрунтовані потребою в гуманному регулюванні популяції тварин у зоні ризику (територія громади входить до територій можливих бойових дій), з урахуванням досвіду попередніх років (зростання кількості безпритульних тварин через конфлікт). Розмір бюджетного призначення визначено в межах кошторису на 2025 рік, відповідно до розпорядження начальника Святогірської міської військової адміністрації від 24.12.2024 року № 1159 «Про бюджет Святогірської міської територіальної громади на 2025 рік (код бюджету 0553900000)», з урахуванням реального фінансування (можливе зменшення обсягів відповідно до п. 1.3 тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Святогірської міської територіальної громади за посиланням https://sg.gov.ua/ua/share-news/pg/140825270626405_s/ . У тендерній документації не встановлено вимог до обґрунтування вартості за одну тварину чи фіксованої кількості тварин, оскільки предмет закупівлі є комплексною послугою (ветеринарні послуги в цілому), а не товаром з фіксованими одиницями. Це відповідає статті 29 Закону про закупівлі, де критерій оцінки – ціна (100%), з урахуванням Особливостей (п. 13 постанови №1178), що дозволяють спрощення процедур під час воєнного стану для забезпечення оперативності. Принципи економічності, прозорості та ефективності (ст. 5 Закону про закупівлі) дотримані: Ефективність забезпечується гнучкістю обсягів (зменшення залежно від фінансування, п. 1.3 договору), контролем (акти наданих послуг, присутність представника замовника при відлові). Прозорість – через конкуренцію (3 пропозиції, аукціон знизив ціну на 5,525%). Економічність – ринкова ціна, підтверджена аналізом (середня вартість за тварину 4233,33 грн.). Вказання фіксованої кількості могло б обмежити конкуренцію (ст. 5 Закону), оскільки реальна потреба залежить від динамічних факторів (воєнний стан, міграція тварин). Практика ProZorro (інфолист Мінекономіки від 10.09.2024 щодо кваліфікаційних критеріїв) та огляд Мінекономіки щодо нецінових критеріїв дозволяють не застосовувати додаткові критерії для послуг, якщо вони не є обов'язковими. Позиція Замовника: Відсутність таких вимог не є порушенням, оскільки забезпечено принципи ст. 5 через ринковий аналіз та контроль виконання. У майбутніх тендерах розглянемо уточнення для посилення ефективності. Відповідно до тендерної пропозиції Учасника від 13.06.2025 № 326, загальна вартість послуг становила 399 840,00 грн, розрахована виходячи з кількості 80 тварин. За результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-06-11-005755-a між Замовником та Учасником 07.07.2025 укладено договір № 8, до якого додано калькуляцію (Додаток № 1), де зазначена загальна вартість 377 900,00 грн, виходячи з кількості 70 тварин. Невідповідність між початковою тендерною пропозицією Учасника (399 840,00 грн) та сумою договору (377 900,00 грн) зумовлена зниженням ціни переможцем – ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» – під час аукціону, проведеного 19.06.2025 (14:41–15:10) у межах відкритих торгів з особливостями, відповідно до пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (Особливості). Кінцева пропозиція Учасника після аукціону становила 377 900,00 грн (з ПДВ), що відповідає сумі договору № 8 від 07.07.2025. Зміна орієнтовної кількості тварин не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які залишилися незмінними (гуманний відлов, стерилізація з наркозом, вакцинація, чіпування, догляд, повернення). Зміна ціни за одиницю не перевищує 10% від початкової, що відповідає пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зміна ціни через коливання ринкових умов). Зниження ціни є результатом конкурентного аукціону (три пропозиції: ГО «ЗооКонтроль» – 399 600,00 грн, ФОП Соколова – 397 900,00 грн, ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» – 377 900,00 грн), що забезпечило економію бюджетних коштів та дотримання принципів економічності, ефективності та прозорості (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, невідповідність між початковою пропозицією та договором відсутня, оскільки сума договору відповідає аукціонній пропозиції переможця, а кількість тварин є орієнтовною та не фіксована у документації. Зменшення кількості тварин та загальної вартості послуг зумовлено коригуванням ціни за одиницю у межах, дозволених законодавством, відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — у зв’язку з коливанням ціни на ринку. При цьому: зміна ціни за одиницю не перевищила 10% від первісної ціни; технічні та якісні характеристики предмета закупівлі залишилися без змін; умови тендерної документації та пропозиції переможця в частині переліку робіт та строків виконання послуг дотримані. Додатки: Цінові пропозиції Витяг з аналогічних закупівель
Рішеня
14.08.2025 12:58
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги»», (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-005755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Частиною 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника поміж іншого передбачено, що учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну. Однак у складі тендерної пропозиції ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» договірна ціна відсутня. Враховуючи викладене, прошу надати позицію Замовника на відсутність у складі тендерної пропозиції ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» договірної ціни. У разі якщо, у складі тендерної пропозиції ГО «ПОРЯТУНОК ЧОТИРИЛАПИХ» оприлюднена договірна ціна, прошу повідомити ім’я файлу, який містить зазначену інформацію. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.08.2025 17:01
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 17:02
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-11-005755-a
Відповідно до вашого запиту від 14 серпня 2025 року про надання пояснень у межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-11-005755-a (Послуги з відлову та стерилізації безпритульних тварин на території Святогірської міської територіальної громади код ДК 21:2015 85200000-1 «Ветеринарні послуги») згідно з пп. 6, 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення та документи щодо питання наявності договірної ціни в тендерній пропозиції ГО «Порятунок чотирилапих». 1. Щодо вимог тендерної документації (ТД) Згідно з ч. 2 Додатку 1 до ТД («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»), учасник мав надати документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації, зокрема договірну ціну. Замовник трактував цю вимогу як надання загальної суми тендерної пропозиції за комплекс послуг (затримання безпритульних тварин(собак) та транспортування до ветеринарного комплексу, клінічний огляд тварин, щеплення проти сказу, тимчасова ізоляція, щоденний клінічний огляд, напування та годівля тварин, стерилізація тварин, постановка чіпу та кліпси, післяопераційний догляд та перетримка, транспортування тварин в попередні місця перебування та випуск), оскільки предмет закупівлі є послугами, а не роботами. Це відповідає ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), де для послуг критерієм оцінки є ціна (100%), без обов'язкового окремого кошторису. поняття «договірна ціна» з детальним кошторисом застосовується переважно до закупівель робіт (наприклад, будівництво), де потрібне узгодження вартості ресурсів (це зазначено в листі Мінекономіки від 28.10.2024 №3323-04/76642-07 щодо внесення змін до Закону про закупівлі). Для ветеринарних послуг достатньо загальної суми пропозиції. Аналіз тендерної пропозиції ГО «Порятунок чотирилапих» Тендерна пропозиція ГО «Порятунок чотирилапих», подана 13.06.2025 за №326, містила інформацію про загальну суму – 399 840,00 грн (з ПДВ) за надання послуг для орієнтовної кількості 80 тварин. Ця сума була вказана в документі «Тендерна пропозиція.pdf» як ціна за комплекс послуг, що еквівалентно договірній ціні для послуг. Файл «Тендерна пропозиція.pdf» додається до цієї відповіді. Під час аукціону 19.06.2025 сума була скоригована до 377 900,00 грн (з ПДВ) за 70 тварин, що зафіксовано в протоколі аукціону та договорі №8 від 07.07.2025 (додається). Зміна відбулася в межах 10% , відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону про закупівлі. 2. Відповідність вимогам та відсутність впливу на процедуру Вимога щодо договірної ціни виконана в формі загальної суми пропозиції, що відповідає специфіці послуг і не вимагає окремого кошторису, як для робіт. Процедура проводилася за відкритими торгами з особливостями відповідно до п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, що дозволяє спрощення вимог для оперативності. Жоден із учасників, включаючи ФОП Соколову та ГО «ЗооКонтроль», не надав окремого деталізованого кошторису (наприклад, з розбивкою витрат на матеріали, зарплатню тощо). Усі подали загальну вартість послуг, що відповідає вимогам ТД для предмета закупівлі (ветеринарні послуги). Таким чином, вимога щодо договірної ціни не вплинула на конкуренцію чи результати аукціону, що підтверджується зниженням ціни на 5,525% у ході процедури. Таким чином, тендерна пропозиція ГО «Порятунок чотирилапих» відповідала вимогам ТД, оскільки містила еквівалент договірної ціни в документі «Тендерна пропозиція». Процедура дотримувалася принципів прозорості, економічності та недискримінації (ст. 5 Закону про закупівлі). Замовник вживе заходів для уточнення формулювань у майбутніх ТД, щоб уникнути неоднозначностей, наприклад, шляхом консультацій з Мінекономіки. 3. Додатки для документального підтвердження • Копія тендерної пропозиції ГО «Порятунок чотирилапих» («Тендерна пропозиція.pdf» з вказаною сумою 399 840,00 грн); • Договір №8 від 07.07.2025
Рішеня
18.08.2025 10:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664073437
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ СВЯТОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664073437
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності