Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500 від Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-005732-a
Id Tender 65e237702f34457e83d46be12c53a482
План UA-P-2025-06-09-014210-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 12:36
Остання зміна 27.06.2025 14:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 579 605.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
205 796.05 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 12:34 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 12:34
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 12:34
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00
до 20.06.2025 13:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 13:38
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 13:38
до 27.06.2025 14:07
Період уточнень
з 11.06.2025 12:34 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 12:34 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 20.06.2025 13:38
Період кваліфікації
з 19.06.2025 00:00 до 20.06.2025 13:38
Основні параметри
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 579 605.2 грн.
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Очікувана вартість
20 579 605.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
205796,05
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
205 796.05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата за послуги, що є предметом цього Договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом України. Замовник має право відмовити в наданні попередньої оплати у разі, якщо Виконавцем порушувались умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі Замовника. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються формою № КБ-2в (УПВ), формою № КБ-3 не пізніше останнього дня вищевказаного строку. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30 (тридцяти) відсотків договірної ціни. Попередня оплата здійснюється Замовником на підставі відповідного рахунку Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Замовником рішення про можливість її надання.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених форм № КБ-2в (УПВ) і форм № КБ-3, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 10 (десяти) робочих днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
20 542 529.46 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 12:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Городчиков
Електронна пошта
Телефон
+380958444129
Сайт:
https://rbgp.dn.gov.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
38144140
Повна назва
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
84306
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м.Краматорськ
Адреса
вул. Олекси Тихого, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Період вимог/скарг з 20.06.2025 13:38 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 00:00 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:38
Довідка НАЗК
20.06.2025 13:38
Повідомлення про рішення
19.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-11-005732-a-b1
Підписаний і діє
Номер
47/25
20 542 529.46 грн.
17 118 774.55 грн.
З ПДВ
Підписано
26.06.2025
Строк дії договору з
26.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Номенклатура
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38144140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40090765

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000040
Дата створення проекту
25.08.2025 16:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 17:12
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 11:26
Дата завершення усунення порушень
25.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 43-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 25.08.2025 № 43-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації UA-2025-06-11-005732-a 11.06.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності та правильності надання забезпечення пропозиції учасника згідно з вимогами замовника з урахуванням законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та правильності надання забезпечення виконання договору про закупівлю вимогам замовника з урахуванням законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.06.2025 №94, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2025 №108, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 20.06.2025, договір про надання послуг з поточного ремонту від 26.06.2025 №47/25 на суму 20 542 529,46 грн. з урахуванням ПДВ, відповіді замовника надані на запити Управління, що оприлюднені в електронній системі закупівель від 29.08.2025 та від 05.09.2025. Моніторингом питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, встановлено наступне: Умовами пункту 10 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання Переліку та обсягу послуг (окремий файл «Відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання). Умовами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені Замовником в Додатку № 11 до тендерної документації. Учасник повинен надати Замовнику послуги, якісні та технічні характеристики яких відповідають умовам та вимогам діючих нормативних документів, що передбачено проектом договору про закупівлю. Невід'ємна частина проекту Договору, який замовником оприлюднено у файлі – (Проєкт договору ПР (11.06.2025).docx) є: Додаток № 1 - договірна ціна; Додаток № 2 - календарний графік надання послуг; Додаток № 3 – відомість обсягів робіт (BoQ); Додаток № 4 – перелік основних матеріальних ресурсів; Додаток № 5 – інформація про ціни на матеріальні ресурси; Додаток № 6 - план фінансування послуг. Умовами Додатку №11 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації замовника наведено «Відомість обсягів робіт (BoQ)», «Технічну специфікацію для видів робіт, які передбачені на об’єкті» з переліком матеріалів (далі – Технічна специфікація), «Перелік основних матеріальних ресурсів» (далі – Перелік матеріальних ресурсів). Так, Технічною специфікацією за кодовим номером виду робіт КР18-21-1 (тех.ч п.1.2.3 табл.3 п.1 к=1,2) за складом робіт: улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй) 100 т суміші передбачено використання такого матеріалу, як гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2 у кількості 0,09066 при роботі (котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8т). Також, згідно Таблиці, що наведено замовником у «Переліку матеріальних ресурсів» у Додатку №11 у позиції 4 зазначено про - Гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2, де для даного матеріального ресурсу середня ціна з урахуванням ПДВ без врахування транспортної складової складає 68 600,00 грн. На виконання зазначених вимог ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», як Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано файл під назвою «10. Д11 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.pdf», де в технічній специфікації враховано матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2, що відповідає умовам Додатку № 11 до тендерної документації замовника. Поряд з цим, умовами пункту 7 Додатку № 2 «Перелік документів та/ або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації замовника, передбачено, що переможець у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю має надати документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси за формою Додатку №5, який є невід’ємною частиною проекту Договору, у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835, на виконання вимог Закону. На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», як Переможець у файлі під назвою «105_Інф ціни на матеріали О0535.rar» надано інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якій відсутні дані щодо ціна та кількості при виконанні робіт на матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2., у той час коли в наведеній технічній специфікації,як у учасника відповідний матеріальний ресурс було враховано згідно вимог Додатку № 11 тендерної документації замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, посадова особа Управління звернулась через електронну систему закупівель до Замовника, щодо надання пояснень стосовно врахування переможцем при розрахунку договірної ціни за предметом закупівлі матеріального ресурсу - Гас для технічних цілей, як це передбачалося умовами Додатку №11 до тендерної документації. На запит Управління Замовником 05.09.2025 надано інформацію, в якій зазначив, що «Департамент, не має інформації щодо врахування переможцем торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» при розрахунку договірної ціни за предметом закупівлі такого матеріального ресурсу як Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2». Разом з тим, пунктом 21 Договору, укладеного між Замовником та переможцем ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», в якості його невід’ємних частин визначені, зокрема: Додаток № 4 «Перелік основних матеріальних ресурсів» та Додаток 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Згідно умов Додатку № 4 замовником зазначено щодо надання «Переліку основних матеріальних ресурсів» із зазначенням: найменування основних матеріальних ресурсів, одиниця виміру, ваговий коефіцієнт матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу, середня ціна з урахуванням ПДВ без врахування транспортної складової, грн. Згідно умов Додатку № 5 замовником зазначено щодо надання «Інформації про ціни на матеріальні ресурси» з наведенням: найменування матеріального ресурсу(з характеристиками), одиниці виміру, кількості, Відпускної ціни без ПДВ, грн, Вартості транспортування без ПДВ, грн., Заготівельно-складських витрат без ПДВ, грн., країни походження товару. При цьому, Додаток №4 «Переліку основних матеріальних ресурсів» до Договору містить інформацію про Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, а в Додатку № 5«Інформації про ціни на матеріальні ресурси» до Договору інформація про матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2» його кількості та ціни відсутня. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Проте, Замовником укладено договір про надання послуг з поточного ремонту від 26.06.2025 року №47/25 з переможцем ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», умови якого не відповідають умовам його тендерної пропозиції в частині інформації про зазначений матеріальний ресурс (Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2) , чим не дотримано вимоги пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності та правильності надання забезпечення пропозиції учасника згідно з вимогами замовника з урахуванням законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності та правильності надання забезпечення виконання договору про закупівлю вимогам замовника з урахуванням законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом приведення умов укладеного договору № 47/25 у відповідність до умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця в частині зазначення кількості та вартості матеріального ресурсу - гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 при виконання послуг за предметом закупівлі, а в іншому випадку розглянути питання щодо припинення зобов’язань за договором з урахуванням норм чинного законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 11:26
Документи висновку
10.09.2025 11:26
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-005732-a, очікуваною вартістю 20 579 605,20 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Прошу надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки (головного розпорядника бюджетних коштів)) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2025-06-11-005732-a. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.08.2025 12:37
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 12:38
-
Відповідь
Про надання пояснень
На запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 26.08.2025 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-005732-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) повідомляє. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, визначені виходячи з вимог зазначених у Додатку № 11 до тендерної документації (міститься у складі документів тендерної документації), а також проєктом договору передбачено, що послуги повинні бути надані з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо. Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації, на підставі дефектного акту, затвердженого 21.03.2025 та зведеного кошторисного розрахунку «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500», затвердженого наказом Департаменту від 21.03.2025 № 21-25од «Про затвердження зведених кошторисних розрахунків» та експертною оцінкою від 21.03.2025 № 13/03-25-4к (додаються). Визначення розміру бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено на підставі розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2025 року № 389-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із зміцненням обороноздатності держави» (додається). Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо, Департамент розмістив таку інформацію на офіційному веб-сайті за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-rozvitku-bazovih-galuzej-promislovosti.
Рішеня
29.08.2025 12:46
Замовник
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-005732-a, очікуваною вартістю 20 579 605,20 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Прошу пояснити, чи було переможцем торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» при розрахунку договірної ціни за предметом закупівлі враховано матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 у кількості - 0,9066, як це зазначено за переліком матеріалів, наведених замовником в технічній специфікації, що передбачено умовами Додатку №11 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.09.2025 15:16
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 15:16
-
Відповідь
Про надання пояснень
На запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 02.09.2025 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-005732-a) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) повідомляє. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 6. «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «узгодження договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору, передбачено Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі – Правила). В день підписання договору переможець узгоджує договірну ціну із Замовником.». В абзаці першому пункту 4 розділу IV Правил зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків. На виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» учасником - переможцем ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» серед інших необхідних документів, що надаються переможцем торгів, надано договірну ціну за результатом аукціону, складену відповідно до додатку 29 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 (далі – Методика) та структуру УПВ в розрізі складових згідно пункту 6.11. Методики. Додатком 8 до тендерної документації «Вимоги щодо формування тендерної пропозиції (Договірної ціни) та погодження ціни переможця» визначено, що договірна ціна є твердою за укрупненими показниками вартості робіт відповідно до вимог пункту 2.2. розділу III Методики (Вартість дорожніх робіт та послуг на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни визначається в твердій договірній ціні за УПВ). Абзацом другим пункту 4 розділу IV Правил визначено, що порядок погодження договірної ціни встановлюється замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Під час погодження твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості робіт документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надаються. У зв’язку з вищевикладеним, Департамент, відповідно до вимог абзацу другого пункту 4 розділу IV Правил, не має інформації щодо врахування переможцем торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» при розрахунку договірної ціни за предметом закупівлі такого матеріального ресурсу як Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2. Крім того, на виконання пункту 6.2. Методики Замовником, для визначення ціни тендерних пропозицій учасників, було завантажено Додаток № 11 до тендерної документації «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» (файл «ТД - Д11 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.docx»), в якому наявні: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; технічна специфікація із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; та перелік основних матеріальних ресурсів відповідно до Додатку 28 Методики. Використовуючи програмний комплекс «Автоматизований Випуск Кошторисів» (далі - АВК-5), призначений для автоматизації робіт зі складання кошторисної документації в будівництві, відповідно до Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11. 2021 № 281, Департаментом розраховано зведений кошторисний розрахунок «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500» (далі – Об’єкт). За результатами розрахунку з АВК-5, в технічній специфікації на Об’єкт в переліку матеріалів з’являється Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, який пропонується використовувати для улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону (на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй). Додатком 28 до Методики затверджена Форма переліку основних матеріальних ресурсів (далі – Форма), в якій зазначено, що перелік основних матеріальних ресурсів є невід’ємною частиною Договору. В примітках до Форми зазначено, що перелік формується з найбільш вагомих в ціні матеріалів. Сума вагових коефіцієнтів матеріальних ресурсів повинна складати не менше 0,8 (80%). Як видно з Додатку № 11 до тендерної документації «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», ваговий коефіцієнт наприклад, води складає - 0,00061 (0,061%), гасу для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 - 0,00025 (0,025%). Таким чином, Замовник мав право зовсім не зазначати ці матеріальні ресурси в переліку основних матеріальних ресурсів відповідно до вимог Додатку 28 до Методики. Це зроблено, в першу чергу, з метою надання учасникам процедури закупівлі більш розширеної інформації щодо закупівлі послуг на Об’єкті та можливості детально розрахувати ціну своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Рішеня
05.09.2025 11:26
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання роз’яснень щодо змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник) розглянув висновок Державної аудиторської служби України від 10.09.2025 (далі – Висновок) щодо моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О0535 Слов'янськ – Майдан км 11+100 - км 13+000, 19+610 – км 28+500» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-005732-a), яка проведена із застосуванням відкритих торгів з особливостями, у зв’язку з чим відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні роз’яснень щодо змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку. 1. Органом державного фінансового контролю у Висновку зазначено «На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», як Переможець у файлі під назвою «105_Інф ціни на матеріали О0535.rar» (далі – Документ 1) надано інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якій відсутні дані щодо ціна та кількості при виконанні робіт на матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марки КТ-1, КТ-2., у той час коли в наведеній технічній специфікації, як у учасника відповідний матеріальний ресурс було враховано згідно вимог Додатку № 11 тендерної документації замовника». Водночас орган державного фінансового контролю у Висновку зазначає: «в Додатку № 5 «Інформації про ціни на матеріальні ресурси» (далі – Документ 2) до Договору інформація про матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2» його кількості та ціни відсутня». Виходячи з вищезазначеного, у Департаменту постає питання щодо встановленого органом державного фінансового контролю порушення пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), оскільки Документ 1, що міститься у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не відрізняється від Документу 2 до договору. Документи мають однакову назву та містять в собі однакову інформацію. Просимо надати роз’яснення, які саме відмінності Документу 1 від Документу 2, в розумінні органу державного фінансового контролю, призвели до порушення Замовником норм пункту 18 Закону та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. 2. Крім того, органом державного фінансового контролю у Висновку зазначено «При цьому, Додаток № 4 «Переліку основних матеріальних ресурсів» до Договору містить інформацію про Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2, а в Додатку № 5«Інформації про ціни на матеріальні ресурси» до Договору інформація про матеріальний ресурс - Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2» його кількості та ціни відсутня.». Просимо надати посилання на норми законодавства або вимоги тендерної документації, на підставі чого органом державного контролю зроблено висновок щодо повної відповідності переліку основних матеріальних ресурсів, який надається Замовником відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753, у складі тендерної документації, з інформацію про ціни на матеріальні ресурси, надання якої передбачено статтею 41 Закону.
Висновку
12.09.2025 13:21
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 579 605.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380958444129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 579 605.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380958444129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності