Показати схожі тендери

Закупівля Скриня морозильна від НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-11-005349-a
Id Tender 0a55693a3c4045f193dae26c0e4f40f1
План UA-P-2025-06-11-005898-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 12:17
Остання зміна 11.07.2025 11:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
249 148 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 491.48 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.06.2025 12:16 до 19.06.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 12:16
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.06.2025 12:16
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 13:04
до 30.06.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 15:28
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 15:34
до 11.07.2025 11:57
Період уточнень
з 11.06.2025 12:16 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 11.06.2025 12:16 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 13:04 до 30.06.2025 15:34
Період кваліфікації
з 20.06.2025 13:04 до 30.06.2025 15:34
Основні параметри
Скриня морозильна
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому за номенклатурою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
249 148 грн.
Скриня морозильна
Назва предмета закупівлі
Скриня морозильна
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому за номенклатурою
Очікувана вартість
249 148 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2491,48
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 12:35
Закінчення аукціону
20.06.2025 13:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Скриня морозильна
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
25.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару відповідно до умов Додатку № 2 та умов договору, вказаних в Додатку №3.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
239 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Пропозиція:
198 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АЛАН ГРУП"
Пропозиція:
159 120 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 12:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.06.2025 12:16
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владовський Дмитро Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380978804988
Замовник
ЄДРПОУ
14321481
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Поштовий індекс
29003
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Скриня морозильна
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:28 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 13:04 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) про розгляд та відхилення тендерної пропозиції учасника 25 червня 2025 року № 618 м. Хмельницький Керуючись вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) (далі – Національна академія) від 07.06.2021 року № 166), наказом ректора Національної академії від 07.02.2023 року № 132-АГ, 1. Замовник: 1.1 Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ: 14321481. 1.3. Місце знаходження: Україна, 29007, м. Хмельницький, вул. Шевченка 46. 1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та назва предмету закупівлі, кількість, місце і строк поставки: відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 Скриня морозильна код ДК 021:2015 - 39711120-6 «Морозильні камери») у кількості: № Найменування Од. виміру К-сть 1. Скриня морозильна шт. 4,00 на очікувану суму 249 148,00 грн з урах. ПДВ, поставка до 25.07.2025 року у м. Хмельницький (далі – Закупівля). 3. Результати електронного аукціону (розкриття тендерних пропозицій): Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн. 1. ПП "АЛАН ГРУП" 36960338 159 120,00 2. ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 42346980 198 000,00 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" 40758593 239 520,00 Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "АЛАН ГРУП", код ЄДРПОУ 36960338 (далі — Учасник), яка за результатом електронного аукціону є найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення Закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. 2. Про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 3. Про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції в Закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: Відповідно до п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – в складі тендерної пропозиції завантажується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком №2 тендерної документації. Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 2 встановлено вимоги стосовно підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним характеристикам предмету закупівлі, а саме: п. 2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2. Також додатково Додатком 4 до цієї тендерної документації передбачено перелік інформації (документів), які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно виходячи із технічних вимог до товару встановлених Замовником та у відповідності до положень вищевказаних додатків Учасник у складі тендерної пропозиції для їх підтвердження має надати наступні документи (в частині, що стосується технічного опису): 1. Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі. 2. Детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання. При цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання. 3. Гарантійний лист, який підтверджує можливість постачання товару (у разі якщо учасник не є виробником товару). 4. Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі гарантує безкоштовну доставку товару на територію замовника, його розвантаження, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень товару в присутності представників замовника, пусконалагоджувальні роботи, налаштування, програмування, перший запуск обладнання в роботу та зобов’язується провести інструктаж та навчання працівників замовника щодо особливостей експлуатації товару. 5. Гарантійний лист про те, що учасник гарантує поставку нового та технічно справного товару та зобов’язується, у разі виявлення виробничого дефекту/браку протягом періоду початкової роботи/експлуатації товару забезпечити його заміну на товар відповідної якості. 6. Проект(зразок) гарантійного талону на товар. 7. Технічний паспорт на виріб, або у разі неможливості надання технічного паспорту на виріб, довідка з посиланням на його електронну версію. 8. Погоджений проєкт договору про закупівлю згідно Додатку № 3 «Проєкт договору» або лист-згоду в довільній формі із його умовами. 9. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або - наказ про призначення, або - довіреність або доручення або - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 10. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу у відповідності до вимог п. 1 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 11. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). *Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу. 12. Довідка в довільній формі (лист тощо) про надання згоди щодо обробки персональних даних, що містяться у складі тендерної пропозиції. 13. Оригінал або копію аналогічного(х) договору(ів) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 14. Документи, що підтверджують факт виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного(х) договору(ів): видаткові накладні (лист-відгук (наданий стороною, на користь якої виконувався договір із зазначенням вихідного номеру та дати складання), акт виконаних робіт тощо). Під час розгляду документів Учасник ПП "АЛАН ГРУП", код ЄДРПОУ 36960338 (далі - Учасник) на підтвердження вищевказаних вимог Замовником встановлено наступне: 1. Відповідно до поданої тендерної пропозиції Учасник пропонує до постачання скриню морозильну торгової марки Juka M600Z. За результатом аналізу тендерної пропозиції Учасника шляхом співставлення інформації поданої у складі тендерної пропозиції в розрізі пропонованого товару та даних із відкритих джерел інформації виявлено ряд невідповідностей вищевказаного товару умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі встановленого Замовником. У відповідності до положень Додатку 2. Технічний опис до тендерної документації Замовником встановлено наступні допустимі технічні характеристики товару: Скриня морозильна 4 шт., Корпус та кришка виготовлені з фарбованого металу білого кольору, об`ємом не менше 600 л, тепературний режим від -24 до -14 °C, тип охолодження статичний, в комплекті: ручка з замком, термометр, дренаж талої води, кошики, колеса з гальмом. Гарантійний термін не менше 12 місяців. Одним із документів у складі тендерної пропозиції Учасника для підтвердження вищевказаних вимог є файл «Тех специф2.pdf». Відповідно до положень даного документу температурний режим пропонованого Учасником товару дорівнює показникам від -23 до -14 °C, що є гіршим показником ніж вимагається замовником у відповідності до положень тендерної документації та додаткам до неї. Також Учасником завантажено ще один файл «Технічні харакеристики..pdf». За результатом розгляду якого також підтверджується не відповідність вищевказаного товару умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі встановленого Замовником, а саме в частині інформації про товар, що пропонується постачальником також вказано температурний режим на рівні від -23 до -14 °C, що є гіршим показником ніж вимагається замовником у відповідності до положень тендерної документації та додаткам до неї. Додатково Замовник зазначає наступне: Поряд з тим у вищевказаних документах Учасник вказує показник об’єму пропонованого товару в 600 дм3. Проте із аналізу відкритих джерел інформації в тому числі даних із офіційного веб-сайту встановлено, що об’єм пропонованого Учасником товару становить 584 дм3, що є суттєво гіршим показником аніж вимагається Замовником, а також додатково підтверджено показник температурного режиму на рівні від -23 до -14 °C, що є суттєвим відхиленням від встановлених Замовником вимог до характеристик товару. Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи результати розгляду першого питання порядку денного, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. Згідно із п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. На підставі результатів розгляду питань порядку денного, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "АЛАН ГРУП", код ЄДРПОУ 36960338, яка за результатом електронного аукціону є найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. 2. Оприлюднити рішення через авторизований електронний майданчик інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом протягом одного дня з дня його прийняття. 3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980. Уповноважена особа ________________ (підпис) Дмитро ВЛАДОВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.06.2025 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.06.2025 14:55 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 15:28 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) про розгляд та відхилення тендерної пропозиції учасника 30 червня 2025 року № 641 м. Хмельницький Керуючись вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) (далі – Національна академія) від 07.06.2021 року № 166), наказом ректора Національної академії від 07.02.2023 року № 132-АГ, 1. Замовник: 1.1 Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ: 14321481. 1.3. Місце знаходження: Україна, 29007, м. Хмельницький, вул. Шевченка 46. 1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та назва предмету закупівлі, кількість, місце і строк поставки: відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 Скриня морозильна код ДК 021:2015 - 39711120-6 «Морозильні камери») у кількості: № Найменування Од. виміру К-сть 1. Скриня морозильна шт. 4,00 на очікувану суму 249 148,00 грн з урах. ПДВ, поставка до 25.07.2025 року у м. Хмельницький (далі – Закупівля). 3. Результати електронного аукціону (розкриття тендерних пропозицій): Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн. 1. ПП "АЛАН ГРУП" (Дискваліфіковано) 36960338 159 120,00 2. ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 42346980 198 000,00 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" 40758593 239 520,00 Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980 (далі — Учасник), яка за результатом електронного аукціону є найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення Закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. 2. Про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 3. Про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції в Закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: Тендерна пропозиція Учасника ПП "АЛАН ГРУП", код ЄДРПОУ 36960338 була відхилена на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей та прийнято рішення про перехід до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980. Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 11 чт. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: Відповідно до п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – в складі тендерної пропозиції завантажується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком №2 тендерної документації. Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 2 встановлено вимоги стосовно підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним характеристикам предмету закупівлі, а саме: п. 2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2. Також додатково Додатком 4 до цієї тендерної документації передбачено перелік інформації (документів), які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно виходячи із технічних вимог до товару встановлених Замовником та у відповідності до положень вищевказаних додатків Учасник у складі тендерної пропозиції для їх підтвердження має надати наступні документи: 1. Гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі. 2. Детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання. При цьому учасник обов’язково зазначає найменування виробника продукції, яка пропонується до постачання. 3. Гарантійний лист, який підтверджує можливість постачання товару (у разі якщо учасник не є виробником товару). 4. Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі гарантує безкоштовну доставку товару на територію замовника, його розвантаження, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень товару в присутності представників замовника, пусконалагоджувальні роботи, налаштування, програмування, перший запуск обладнання в роботу та зобов’язується провести інструктаж та навчання працівників замовника щодо особливостей експлуатації товару. 5. Гарантійний лист про те, що учасник гарантує поставку нового та технічно справного товару та зобов’язується, у разі виявлення виробничого дефекту/браку протягом періоду початкової роботи/експлуатації товару забезпечити його заміну на товар відповідної якості. 6. Проект (зразок) гарантійного талону на товар. 7. Технічний паспорт на виріб, або у разі неможливості надання технічного паспорту на виріб, довідка з посиланням на його електронну версію. 8. Погоджений проєкт договору про закупівлю згідно Додатку № 3 «Проєкт договору» або лист-згоду в довільній формі із його умовами. 9. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або - наказ про призначення, або - довіреність або доручення або - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 10. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу у відповідності до вимог п. 1 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 11. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 року) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). *Для не платників податку на додану вартість – лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або копія відповідного документу, щодо статусу. 12. Довідка в довільній формі (лист тощо) про надання згоди щодо обробки персональних даних, що містяться у складі тендерної пропозиції. 13. Оригінал або копію аналогічного(х) договору(ів) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 14. Документи, що підтверджують факт виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного(х) договору(ів): видаткові накладні (лист-відгук (наданий стороною, на користь якої виконувався договір із зазначенням вихідного номеру та дати складання), акт виконаних робіт тощо). Під час розгляду документів Учасник ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 4234698 на підтвердження вищевказаних вимог Замовником встановлено наступне: 1. Пунктом 6 вищевказаного переліку Замовником встановлено вимогу про надання Учасниками у складі їх тендерних пропозицій проекту (зразку) гарантійного талону на товар. 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 4234698 відсутній «Проект (зразок) гарантійного талону на товар», надання якого визначалося тендерною документацією, а саме Додатком 2. «Технічний опис», Додатком 4 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції». 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 4234698 відсутня «Довідка в довільній формі (лист тощо) про надання згоди щодо обробки персональних даних, що містяться у складі тендерної пропозиції» надання якого визначалося тендерною документацією, Додатком 1 «Кваліфікаційні та інші вимоги», Додатком 4 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції». Додатково Замовник зазначає наступне: У відповідності до положень п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Відсутнійсть відповідного проекту (зразку) гарантійного талону на товар у складі тендерної пропозиції Учасника надання якого встановлено тендерною документацією, а саме Додатком 2. «Технічний опис», Додатком 4 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції» у відповідності до положень чинного законодавства не підпадає під дію п. 43 Особливостей. У звязку із чим Замовник не публікує повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей. Враховуючи викладене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи результати розгляду першого питання порядку денного, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. Згідно із п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. На підставі результатів розгляду питань порядку денного, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980, яка за результатом електронного аукціону є найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. 2. Оприлюднити рішення через авторизований електронний майданчик інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом протягом одного дня з дня його прийняття. 3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, поданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 40758593. Уповноважена особа ________________ (підпис) Дмитро ВЛАДОВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
30.06.2025 14:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.06.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.06.2025 12:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.06.2025 15:34 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:55 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) про розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця процедури та рішення про намір укласти договір 30 червня 2025 р. № 642 м. Хмельницький Керуючись вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Національна академія) від 07.06.2021 № 166), наказом ректора Національної академії від 07.02.2023 № 132-АГ, 1. Замовник: 1.1. Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 14321481. 1.3. Місцезнаходження: Україна, 29007, м. Хмельницький, вул. Шевченка 46. 1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та назва предмету закупівлі: відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 Скриня морозильна код ДК 021:2015 - 39711120-6 «Морозильні камери»). 3. Кількість, місце і строк поставки товару: № Найменування Од. виміру К-сть 1. Скриня морозильна шт. 4,00 поставка товару у м. Хмельницький до 25.07.2025 року, відповідно до умов Додатку № 2 та умов договору, вказаних в Додатку №3. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 40758593 (далі — Учасник), яка є наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатами розкриття тендерних пропозицій: Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн. 1. ПП "АЛАН ГРУП" (Дискваліфіковано) 36960338 159 120,00 2. ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" (Дискваліфіковано) 42346980 198 000,00 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ" 40758593 239 520,00 Тендерна пропозиція Учасника ПП "АЛАН ГРУП", код ЄДРПОУ 36960338 була відхилена на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей та прийнято рішення про перехід до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", код ЄДРПОУ 42346980 була відхилена на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей та прийнято рішення про перехід до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 40758593. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до ч. 11 чт. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 40758593 (далі - Учасник) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. З урахуванням положень щодо: - забезпечення детального і вичерпного розгляду пропозиції для об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, згідно принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ст. 5 Закону; - з метою недопущення оскаржень рішень Замовника та затягування проведення процедури закупівлі; - відповідно до ч. 6 та ч. 12 ст. 11 Закону, положення про Уповноважених осіб, затвердженим наказом ректора Національної академії від 07.06.2021 № 166 та наказу ректора Національної академії від 09.03.2021 №253-аг «Про робочі групи з питань публічних закупівель», для розгляду пропозиції Учасника в частині відповідності вимогам технічної специфікації згідно Додатку 2 було залучено начальника продовольчої служби Ярослава ТУПЧІЯ. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-06-11-005349-a за предметом «Скриня морозильна» за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 40758593 - з ціновою пропозицією 239 520,00 грн. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа _____________ Дмитро ВЛАДОВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
30.06.2025 15:35
Довідка НАЗК
30.06.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-11-005349-a-c1
Підписаний і діє
Номер
423-25
239 520 грн.
199 600 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Скриня морозильна
Номенклатура
Скриня морозильна
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321481

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40758593

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.07.2025 11:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
249 148 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 13:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380978804988
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
249 148 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 13:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380978804988
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності