Показати схожі тендери

Закупівля НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ від Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-11-003236-a
Id Tender 30eb0e71a9e14359b979dd9213afc40b
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.06.2025 11:02
Остання зміна 09.07.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
824 192.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 241.92 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 00:00 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.06.2025 11:01
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:32
до 25.06.2025 15:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 12:28
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 15:20
до 09.07.2025 16:28
Період уточнень
з 11.06.2025 11:01 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:32 до 25.06.2025 15:20
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:32 до 25.06.2025 15:20
Основні параметри
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
824 192.2 грн.
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Назва предмета закупівлі
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Очікувана вартість
824 192.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8241,92
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:09
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
80700, Україна, Львівська область, м.Золочів
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
647 280 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТС-ДЕФЕНС"
Пропозиція:
749 776 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 15:09
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Остапюк
Електронна пошта
Телефон
+380678070630
Замовник
ЄДРПОУ
08803566
Повна назва
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Період вимог/скарг з 23.06.2025 12:28 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:32 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
?Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. ?Під час розгляду пропозиції ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a за предметом «НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ». Очікуваною вартістю: 647 280,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015: 34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», а саме: 1. Відповідно до п.4, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступні документи: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі. *У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції учасника та договору є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подається вищезазначений документ на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали пропозицію та мають право на підписання договору. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до п.17, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист від Учасника складений в довільній формі щодо своєчасної поставки, розвантаження, занесення товару в приміщення Замовника (місце поставки буде вказано протягом 3 робочих днів з дати укладання договору, оскільки у період військового стану для Замовника дана інформація являється «чутливою»). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 3. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник гарантує що ним врахована інформація щодо переліку міжнародних спонсорів війни та не надає пропозицій від виробників, які є міжнародними спонсорами війни. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 4. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійний лист у якому Учасник подаючи свою пропозицію, підтверджує та гарантує, що реалізований товар не перебуває у розшуку, не обтяжений договором застави, не є предметом судового спору, на нього не накладено заборону відчуження та немає інших зобов’язань/заборон, пов’язаних з реалізацією запропонованого ним товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 5. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про надання гарантії на товар строком не менше 12-х місяців, у якому зазначити: предмет закупівлі, назву замовника, номер закупівлі, (зазначити відповідальну особу та контактний телефон). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 6. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа, про те, що до ціни товару входить: -доставка товару на адресу Замовника; -здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; - підйом та заносу товару на поверх до відповідного приміщення; - прибирання, вивозу та утилізації упаковки та відходів. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 7. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що товар буде відповідати країні походження товару документам та інформації наданих Учасником в складі тендерної пропозиції. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 8. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Гарантійного листа що при пошкодженні товару при транспортуванні, розвантаженні, підйому та заносу на поверх до відповідного приміщення постачальнику, дається термін 2 робочих днів на усунення недоліків. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 9. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист про те, що Учасник з умовами технічних (якісних) та інших характеристик ознайомлений і з вимогами погоджується. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 10. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист на можливе відтермінування платежу (на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування), в разі відсутності фінансування Замовника. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 11. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a Замовником вимагалось надати наступний документ: Лист-довідка про спроможність Учасника власними і залученими силами та засобами постачати товар за відсутності фінансування Замовника та з відстрочкою оплати до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту передачі товару. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вищевказаний документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-06-11-003236-a – ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-06-11-003236-a ФОП «ГОЛОБЧУК ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.
Створено
21.06.2025 19:49
Надати до
22.06.2025 19:49
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:20 по 28.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:28 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Договір
UA-2025-06-11-003236-a-c1
Підписаний і діє
Номер
439/УПВ/СФ
749 776 грн.
749 776 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (комплект)
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Номенклатура
НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС УПРАВЛІННЯ ДРОНАМИ
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
74 977.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Повна назва
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803566

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТС-ДЕФЕНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТС-ДЕФЕНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45394487

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 16:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
824 192.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Контактний телефон:
+380678070630
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
824 192.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
Контактний телефон:
+380678070630
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності