Закупівля Крани, вентилі та клапани (для об"єкту "Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об"єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області") від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200.
Крани, вентилі та клапани (для об'єкту "Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області")
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Крани, вентилі та клапани (для об'єкту "Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області")
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.