Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові з монтажем від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-012358-a
Id Tender 810d83a1d76e4c81aaefabb2e6d0bead
План UA-P-2025-06-10-014599-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 17:23
Остання зміна 23.07.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 17:22 до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 17:22
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 17:22
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 15:31
до 14.07.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 15:43
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 14:59
до 23.07.2025 13:20
Період уточнень
з 10.06.2025 17:22 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 17:22 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 15:31 до 14.07.2025 14:59
Період кваліфікації
з 18.06.2025 15:31 до 14.07.2025 14:59
Основні параметри
Ворота промислові з монтажем
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
660 000 грн.
Ворота промислові з монтажем
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові з монтажем
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.06.2025 15:02
Закінчення аукціону
18.06.2025 15:31
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Ворота промислові секційні зі склінням та хвірткою
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові секційні зі склінням та хвірткою
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54039, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Привільна, 136 Б
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота промислові розпашні
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові розпашні
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54039, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Привільна, 136 Б
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Вахненко Олег Григорович"
Пропозиція:
649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
539 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.06.2025 15:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 17:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бондаренко
Електронна пошта
Телефон
+380677149415
Замовник
ЄДРПОУ
38169500
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
54039
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
вул. Привільна, 136 б
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові з монтажем
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:43 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 15:31 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:44
Довідка НАЗК
25.06.2025 15:43
Повідомлення про рішення
18.06.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з вимогами тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати: 1. Відповідно до вимог п. 10 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: “Учасник надає у складі тендерної пропозиції зразок Акту рекламації та гарантійний лист відповідно до п. 11. Додатку 2 тендерної документації.” Учасник у складі тендерної пропозиції не надав зразок Акту рекламації та гарантійний лист відповідно до п. 11. Додатку 2 тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 15 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі на підтвердження того, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт та допуск до електромонтажних робіт. Також надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції.» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі на підтвердження того, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт та допуск до електромонтажних робіт. Також не надав копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції. 3. Відповідно до вимог п. 16 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують проходження працівниками, які будуть проводити монтаж воріт, необхідних інструктажів з охорони праці» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують проходження працівниками, які будуть проводити монтаж воріт, необхідних інструктажів з охорони праці. На усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у тендерній пропозиції Учасник повинен надати: 1. Зразок Акту рекламації та гарантійний лист відповідно до п. 11. Додатку 2 тендерної документації. 2. Довідку в довільній формі на підтвердження того, що співробітники, які будуть проводити монтаж воріт, мають діючий допуск для проведення висотних робіт, допуск до електромонтажних робіт та копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції. 3. Документи, що підтверджують проходження працівниками, які будуть проводити монтаж воріт, необхідних інструктажів з охорони праці.
Створено
20.06.2025 16:22
Надати до
21.06.2025 16:22
Період вимог/скарг з 08.07.2025 15:59 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 15:55 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
08.07.2025 15:59
Повідомлення про рішення
08.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 10.07.2025 17:37 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 15:59 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Відповідно до вимог тендерної документації Учасник мав надати: 1. Відповідно до вимог п. 11 розділу ІII Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: «На підтвердження якості товару Учасник у складі пропозиції (а також під час постачання товару) надає оригінали та/або належним чином завірені копії наступних документів, діючих на момент проведення закупівлі: сертифікат якості та/або відповідності, та/або походження та/або, декларацію про відповідність, та/або паспорт виробника та/або інший документ, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Якщо товар не підлягає сертифікації, Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати інший документ, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. 2. Відповідно до вимог п. 17 розділу ІII Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати: «У тендерній пропозиції учасник повинен надати копію декларації (в тому числі декларації про відповідність), або звіт, або висновок, або свідоцтво, або сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності), або будь-який інший документ, який має містити інформацію щодо відповідності товару вимогам ДСТУ EN 13241:2019 Двері та ворота промислових, торговельних і гаражних приміщень (чинний на момент подання пропозиції).» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який містить інформацію щодо відповідності товару вимогам ДСТУ EN 13241:2019 Двері та ворота промислових, торговельних і гаражних приміщень. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Наведені невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.07.2025 17:37
Повідомлення про рішення
08.07.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.07.2025 14:59 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 17:37 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 14:59
Довідка НАЗК
14.07.2025 14:59
Повідомлення про рішення
10.07.2025 17:37
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-10-012358-a-a2
Підписаний і діє
Номер
180
649 000 грн.
649 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Ворота промислові секційні зі склінням та хвірткою
Номенклатура
Ворота промислові секційні зі склінням та хвірткою
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота промислові розпашні
Номенклатура
Ворота промислові розпашні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 20 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38169500

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Вахненко Олег Григорович"
Повна назва
ФОП "Вахненко Олег Григорович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2551801191

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.07.2025 13:20
-
23.07.2025 13:20
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380677149415
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380677149415
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності