Показати схожі тендери

Закупівля Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році. від Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-011919-a
Id Tender 881dd9d9c8864aeaac891b54d5040629
План UA-P-2025-06-10-014379-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 16:53
Остання зміна 02.07.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
302 929 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 514.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 16:53 до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 16:53
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 16:53
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 00:00
до 20.06.2025 10:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 10:46
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 10:46
до 02.07.2025 12:01
Період уточнень
з 10.06.2025 16:53 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 16:53 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 00:00 до 20.06.2025 10:46
Період кваліфікації
з 18.06.2025 00:00 до 20.06.2025 10:46
Основні параметри
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році.
Місцезнаходження замовника: м.Хмельницький, вулиця Молодіжна, 5/1. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі.Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 212050,30 грн)КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (30% фінансування – 90878,70 грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
302 929 грн.
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році.
Назва предмета закупівлі
Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році.
Очікувана вартість
302 929 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1514,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології.
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології.
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Молодіжна, 5/1
Дата постачання по
22.08.2025 16:55
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії.
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії.
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Молодіжна, 5/1
Дата постачання по
22.08.2025 16:55
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
302 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
10.06.2025 16:50
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
10.06.2025 16:50
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Марина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382675354
Замовник
ЄДРПОУ
21335800
Повна назва
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради"
Поштовий індекс
29016
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Молодіжна, 5/1
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році.
Період вимог/скарг з 20.06.2025 10:46 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 00:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 10:46
Довідка НАЗК
20.06.2025 10:46
Повідомлення про рішення
18.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
18.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», код ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі було подано 1(одну) тендерну пропозицію, а саме: 1. ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"; Відповідно до абз.1 п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цихособливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільшекономічновигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно із абз. 2 п.36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" на закупівлю Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», код ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до ТД визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. Учасником надано довідку про виконання 2 аналогічних договорів, не менше 2-х копій договорів та відгуки про якісне постачання товару до кожного договору. Однак, в довідці № 20/6 від 13.06.2025 року по договору, укладеному з Ліцеєм №9 Хмельницької міської ради, зазначено суму виконання 499 998,00 грн., хоча згідно наданої копії аналогічного договору ціна договору №87 від 06.05.2024 року становить - 499 990,00 грн., згідно відгуку – сума договору 499 990,00 грн., згідно видаткової накладної до договору вартість товару становить - 499 990,00 грн.; в довідці не зазначено № та дату договорів 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати повторно довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договору по реалізації аналогічного товару, переліку організацій (зазначити адресу та контактні телефони) з зазначенням вірної інформації щодо суми договору по Договору, укладеному з Ліцеєм №9 Хмельницької міської ради, зазначити № та дату договорів. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
19.06.2025 09:15
Надати до
20.06.2025 09:15
Договір
UA-2025-06-10-011919-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2
302 000 грн.
302 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології.
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету біології.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії.
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для кабінету хімії.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради"
Повна назва
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21335800

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3207019977

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 12:01
Повідомлення про договір
02.07.2025 11:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-18-000019
Дата створення проекту
18.07.2025 12:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.07.2025 14:07
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 15:57
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.07.2025 № 56-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.07.2025 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-06-10-011919-a 10.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2025 00:00
Документи рішення
18.07.2025 14:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального закладу загальної середньої освіти «Гімназія №26 Хмельницької міської ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 10.06.2025 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» (далі - ФОП «ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ФОП «ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» до 20.06.2025, документи, завантажені учасником ФОП «ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 20.06.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025, договір від 02.07.2025 № 2 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 02.07.2025 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.07.2025, пояснення та документи від 23.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Слід зазначити, що 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному вебсайті. Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-registersearch?&tax_code=21432258) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/ spending-agencies/25728659/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер. Під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області в електронній системі закупівель 21.07.2025 оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та отримання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено таке Обґрунтування, та яке буде доступне для перегляду. На зазначений запит Замовник надав Пояснення, в якому зазначив, що: «Щодо другого запитання про оприлюднення на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, обгрунтування було вчасно зроблено і надано на оприлюднення, але на даний момент виявилося, що з невідомих на те причин не підвантажилося на вебсайт закладу, можливо в той час були технічні проблеми з сервером, а ми не переконалися, що інтернет-з'єднання стабільне. В подальшому будемо декілька разів перевіряти чи інформацію оприлюднено. Обгрунтування додається». Таким чином, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей а також умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити в електронній системі закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 15:57
Документи висновку
29.07.2025 15:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ провела моніторинг UA-M-2025-07-18-000019 закупівлі комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році згідно ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-10-011919-a). Було виявлено порушення і разом з тим висунуто зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити в електронній системі закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» На виконання висновку моніторингу оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (https://content.e-schools.info/KhmGymnasium26/library/%D0%92%D0%B5%D0%B1%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82-%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BD%D1%83%D1%82%D0%BE.pdf; https://khmgymnasium26.e-schools.info/m/library/category/93776 ). Здійснено заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з фахівцем з публічних закупівель щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з тим, повідомляємо, що в подальшому зобов’язуємося не допускати подібних виявлених порушень.
Дата публікації
30.07.2025 15:33
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році згідно ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-10-011919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до вимог пункту 4 статті 2 Рамкової Угоди закупівлі згідно з Компонентом I Ukraine Facility повинні здійснюватися відповідно до законодавства України тією мірою, якою вони відповідають вимогам, визначеним у цій Рамковій угоді. Отже, закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 5, 7, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-06-10-011919-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Враховуючи вищевикладене, постала потреба в отриманні пояснення: 1. Де у тендерній документації та у проекті договору про закупівлю Замовником передбачено під час проведення процедури закупівлі застосування умов: - підпункту іі) та ііі) пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди, а саме: де Замовник зазначив у тендерній документації та проекті договору про закупівлю вимогу щодо: найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель, а також щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.07.2025 11:36
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 11:36
-
Відповідь
Пояснення
Комунальний заклад загальної середньої освіти «Гімназія №26 Хмельницької міської ради» надає аргументовані пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році згідно ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-10-011919-a). Щодо першого запитання повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі керувалися Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, притримуючись основних методів визначення очікуваної вартості, а саме: порівняння ринкових цін на сайтах магазинів (https://stemclass.com.ua/, https://b-pro.com.ua/katalog/); опрацювання комерційних пропозицій від потенційних учасників (ФОП Вєрємєєва Оксана Валеріївна, ФОП Комар Ярослав Володимирович, Офіс Центр), комерційні пропозиції додаються. Щодо другого запитання про оприлюднення на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, обгрунтування було вчасно зроблено і надано на оприлюднення, але на даний момент виявилося, що з невідомих на те причин не підвантажилося на вебсайт закладу, можливо в той час були технічні проблеми з сервером, а ми не переконалися, що інтернет-з'єднання стабільне. В подальшому будемо декілька разів перевіряти чи інформацію оприлюднено. Обгрунтування додається. Щодо третього запитання найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель, а також щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради. Замовник не зазначив у тендерній документації та проекті договору про закупівлю вимогу щодо: найменування підрядника та субпідрядника, бо зазвичай, при закупівлі лише товарів, не вимагається інформація про субпідрядників, якщо товар не потребує додаткових робіт або послуг від третіх осіб, оскільки це є актуальним для закупівель робіт та послуг. Але учасник ФОП Осадчук Сергій Вікторович в своїй пропозиції надав інформаційну довідку щодо субпідрядників, а саме про те, що не залучає субпідрядників для виконання умов тендерної пропозиції. Інформаційна довідка додається. Разом з тим, повідомляємо, що в подальшому зобов’язуємося не допускати подібних виявлених порушень.
Рішеня
23.07.2025 11:15
Замовник
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Щодо другого запитання про оприлюднення на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, обгрунтування було вчасно зроблено і надано на оприлюднення, але на даний момент виявилося, що з невідомих на те причин не підвантажилося на вебсайт закладу, можливо в той час були технічні проблеми з сервером, а ми не переконалися, що інтернет-з'єднання стабільне. В подальшому будемо декілька разів перевіряти чи інформацію оприлюднено. Обгрунтування додається.
Рішеня
23.07.2025 11:25
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 11:26
-
23.07.2025 11:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
302 929 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради"
Контактний телефон:
+380382675354
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
302 929 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради"
Контактний телефон:
+380382675354
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності