Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній.
У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Оригінал платіжної інструкції
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
* Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній.
У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Оригінал платіжної інструкції
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
* Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній.
У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Оригінал платіжної інструкції
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
* Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 16:21
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Населений пункт
Адреса
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Джем сливовий
Звернення:
За тендером : Джем сливовий
Тема:
Щодо пакування
Зміст:
Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення, продукція має бути у пакети типу «дой-пак» зі штуцером масою нетто від 1 до 2 кг, з полімерних та комбінованих матеріалів, або з матеріалів, що відповідають вимогам чинних нормативних документів і дозволені для застосування центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я для пакування харчових продуктів.
Відповідно до розділу 9 ДСТУ 4900:2007 зі Зміною №1, джем, виготовлений у відповідності до ДСТУ 4900 не може бути пакований у полімерну тару (як це вимагає Замовник) масою нетто від 1 до 2 кг, а фасується у тару місткістю не більше 1 дм3.
Просимо внести зміни та розширити перелік тари на асортимент, передбачений ДСТУ, що дасть можливість взяти участь у закупівлі більшій кількості потенційних учасників.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 13:08
Добрий день! Вимоги щодо пакування визначені на підставі безпосередніх логістичних потреб Замовника та не потребують перегляду.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 14:43
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 146 000
грн.
Період подання пропозицій
до
19.06.2025 00:00
Замовник:
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)