Показати схожі тендери

Закупівля Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам” від Військова частина А0515.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-10-010715-a
Id Tender c692187f2e91430b8dbaf282bc203bbb
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 16:06
Остання зміна 01.08.2025 12:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 833 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
159 165 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 18:00 до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 16:05
до 16.06.2025 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:37
до 18.07.2025 18:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 18:15
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.07.2025 18:13
до 01.08.2025 12:11
Період уточнень
з 10.06.2025 16:05 до 16.06.2025 12:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:37 до 18.07.2025 18:13
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:37 до 18.07.2025 18:13
Основні параметри
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
31 833 000 грн.
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Назва предмета закупівлі
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Очікувана вартість
31 833 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
159165,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:08
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
1 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Пропозиція:
28 000 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
31 823 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
Пропозиція:
27 990 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 15:08
Документи закупівлі
10.06.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Голоднюк
Електронна пошта
Телефон
+380444286269
Замовник
ЄДРПОУ
22990919
Повна назва
Військова частина А0515
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Період вимог/скарг з 26.06.2025 18:15 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:37 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
26.06.2025 18:15
Повідомлення про рішення
26.06.2025 18:15
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! На виконання вимог пункту 4.1 Оголошення у складі пропозиції надано Цінову пропозицію від 18.06.2025 р. №06/25-31т (у файлі з назвою “01 Цінова пропозиція+.pdf”), в якій не враховано вимогу примітки 2 Додатку 1 до Оголошення, а саме не зазначено модель запропонованого товару. В той же час, на виконання вимог пункту 4.9. Оголошення надано Лист, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення (Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України) щодо затвердження зразка-еталону (файл з назвою “10 Лист ЦУРМЗ БМ.pdf”) та ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ від 26.02.2024 р. №56/2024 (файл з назвою “11 Протокол випробування БМ Дефендер84.pdf”) в яких зазначена конкретна модель товару “Дефендер-84”. Також у наданому ПРОТОКОЛІ ВИПРОБУВАННЯ від 26.02.2024 р. №56/2024 інформація про результати перевірки предмету закупівлі зазначена не в повному обсязі, а саме відсутня інформація щодо випробування: - основного матеріалу з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС А01XJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1; - застібок текстильних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” ТС А01XJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1; - фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01XJ.17223-062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - уточнена цінова пропозиція з урахуванням примітки 2 Додатку 1 до Оголошення. - протокол (протоколи) випробувань за обсягом перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), виданий акредитованою випробувальною лабораторією не раніше 2024 року, з інформацією про результати перевірки: - основного матеріалу з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС А01XJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1; - застібок текстильних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” ТС А01XJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1; - фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01XJ.17223-062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду. У разі надання протоколу випробувань від заявника експертизи, який не є учасником закупівлі надається документ, що підтверджує їх правовідносини (договір, доручення, лист тощо).
Створено
24.06.2025 13:17
Надати до
25.06.2025 13:17
Період вимог/скарг з 04.07.2025 15:27 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 18:00 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
04.07.2025 15:27
Повідомлення про рішення
04.07.2025 15:26
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.07.2025 19:32 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 15:27 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
11.07.2025 19:32
Повідомлення про рішення
11.07.2025 19:30
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! На виконання вимог пункту 4.9. Оголошення надано ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ від 13.06.2025 р. №364/2025 (файл з назвою “10. Протокол_364_2025.pdf”) в якому інформація про результати перевірки предмета закупівлі зазначена не в повному обсязі, а саме відсутня інформація щодо випробування: - основного матеріалу з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС А01XJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1; - застібок текстильних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” ТС А01XJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1; - фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01XJ.17223-062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - протокол випробувань за обсягом перевірки на відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), виданий акредитованою випробувальною лабораторією не раніше 2024 року, з інформацією про результати перевірки: - основного матеріалу з якого виготовлено чохол на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Тканина поліамідна” ТС А01XJ.06908-098:2018 (01) для тканини Тип 1; - застібок текстильних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Застібка текстильна” ТС А01XJ.32412-093:2018 (01) для Типу 1; - фурнітури пластикової на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України “Фурнітура пластикова” ТС А01XJ.17223-062:2018 (01) для відповідного Типу, Виду У разі надання протоколу випробувань від заявника експертизи, який не є учасником закупівлі надається документ, що підтверджує їх правовідносини (договір, доручення, лист тощо).
Створено
09.07.2025 17:20
Надати до
10.07.2025 17:20
Період вимог/скарг з 18.07.2025 18:13 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 19:32 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
18.07.2025 18:13
Повідомлення про рішення
18.07.2025 18:11
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! На виконання вимог пункту 4.1. Оголошення Вами у складі пропозиції надали ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ від 18.06.2025 р. Вих. № 06-18-001/01-03 (у файлі з назвою “1 Цінова пропозиція.pdf”), в якій не враховано вимогу примітки 2 Додатку 1 до Оголошення, а саме не зазначено модель запропонованого товару. Також, відповідно до вимог пункту 4.4. Оголошення у складі пропозиції не надано статут (для юридичних осіб).”. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - уточнена цінова пропозиція з урахуванням примітки 2 Додатку 1 до Оголошення; - статут (для юридичних осіб).
Створено
16.07.2025 15:46
Надати до
17.07.2025 15:46
Угоди
UA-2025-06-10-010715-a-b2
Підписаний і діє
Номер
402Д
31 823 000 грн.
31 823 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 000 (комплект)
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Номенклатура
Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”
Кількість
1 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А0515
Повна назва
Військова частина А0515
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22990919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39243307

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 12:11
-
01.08.2025 09:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000039
Дата створення проекту
28.07.2025 10:59
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 11:35
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.07.2025 Київ № 198 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-06-10-010715-a 10.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 11:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бронежилет модульний, тип 2, рівень П, комплектність 1-5 у маскувальному малюнку “мультикам”» в кількості 1 000 комплектів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-10-010715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин військовою частиною А0515, не встановлено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
31.07.2025 13:49
Орган перевірки
06.08.2025 00:00
Документи повідомлення
31.07.2025 13:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 833 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0515
Контактний телефон:
+380444286269
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 833 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0515
Контактний телефон:
+380444286269
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності