Показати схожі тендери

Закупівля Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 19250000-3 – Трикотажні чи в’язані тканини від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-008917-a
Id Tender 76a06d8d782a4297b7a13a99a0893984
План UA-P-2025-06-10-010898-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 15:12
Остання зміна 30.06.2025 08:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
407 694 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 038.47 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 15:09 до 18.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 15:09
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 15:09
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 16:00
до 20.06.2025 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 09:58
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 09:58
до 30.06.2025 08:07
Період уточнень
з 10.06.2025 15:09 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 15:09 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 16:00 до 20.06.2025 09:58
Період кваліфікації
з 18.06.2025 16:00 до 20.06.2025 09:58
Основні параметри
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 19250000-3 – Трикотажні чи в’язані тканини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
407 694 грн.
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 19250000-3 – Трикотажні чи в’язані тканини
Назва предмета закупівлі
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 19250000-3 – Трикотажні чи в’язані тканини
Очікувана вартість
407 694 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2038,47
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно
Код ДК 021:2015
19251000-0 - Трикотажні тканини
Кількість
952
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 26/1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРИКОТАЖНА ФАБРИКА "РОЗА"
Пропозиція:
379 848 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Федаш
Електронна пошта
Телефон
+380505044043, +380532503557
Сайт:
https://pl.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38610079
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вулиця Решетилівська, будинок 26/1
Кваліфікація
Лот № 1 Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 19250000-3 – Трикотажні чи в’язані тканини
Період вимог/скарг з 20.06.2025 09:58 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 16:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 09:58
Довідка НАЗК
20.06.2025 09:58
Повідомлення про рішення
18.06.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 15:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 3 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен подати документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі, а саме: видаткові накладні тощо; та/або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі, відповідно Додатку 1 до тендерної документації Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі, а саме: видаткові накладні тощо; та/або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі, відповідно Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 4 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - Довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 3. Відповідно до п. 6 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен підтвердити відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - підтвердження відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 4. Відповідно до п. 12 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати оригінал чи копію статуту в діючій редакції, або інший установчий документ чи відомість про прийняття рішення щодо застосування модельного Статуту (для юридичних осіб), або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін’юсту. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - Оригінал чи копію статуту в діючій редакції, або інший установчий документ чи відомість про прийняття рішення щодо застосування модельного Статуту (для юридичних осіб), або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін’юсту.
Створено
19.06.2025 09:54
Надати до
20.06.2025 09:54
Договір
UA-2025-06-10-008917-a-a1
Підписаний і діє
Номер
128
379 848 грн.
316 540 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
952 (кілограми)
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно
Номенклатура
Трикотажне гладкофарбоване бавовняне кулірне полотно
Кількість
952
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38610079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРИКОТАЖНА ФАБРИКА "РОЗА"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРИКОТАЖНА ФАБРИКА "РОЗА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00307313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 08:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
407 694 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380505044043, +380532503557
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
407 694 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380505044043, +380532503557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності