Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) не застосовуються), з урахуванням положень пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8- будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе,доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Благоустрій. Поточний ремонт проїзду біля спортивного майданчику по бульвару Бузький, 5 (навпроти скверу «Каскадний») у Заводському районі міста Миколаєва, ідентифікатор закупівлі – UA-2025-06-10-007820-a ФОП "НІКІТІН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" виявлені невідповідності в інформації та/або документах, які подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
I. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою № 2.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою № 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг / виконання робіт за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою № 2*.
Виявлені невідповідності:
1. Матеріально-технічна база:
У файлі «МТБ довідка.pdf» (версія документа від 18 червня, 13:23) вказано місце знаходження машин та механізмів за адресою: м. Миколаїв, вул. Мала Морська, 108/6.
Проте не надано жодного документа, який би підтверджував правові підстави користування Учасником вказаною матеріально-технічною базою (договір оренди, право власності тощо), як цього вимагає пункт 2 Додатку №?1 до Тендерної документації.
2. Договір про надання техніки:
У файлі «Договір техніка.pdf» (версія документа від 18 червня, 13:23) міститься договір про надання послуг №?1, датований 08.01.2025.
Водночас у цьому договорі зазначено, що строк його дії завершився 31.12.2023, що є внутрішньо суперечливою інформацією та не підтверджує наявність техніки у користуванні Учасника на момент подання тендерної пропозиції.
II. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», Учасник повинен надати накладні, сертифікати відповідності або паспорти якості на піщано-щебеневу суміш С5, яка передбачена для улаштування шару основи дорожнього покриття відповідно до технічної специфікації.
У складі тендерної пропозиції Учасником завантажено файл під назвою «Паспорт якості.pdf» (версія документа від 18 червня, 13:23), який містить паспорт якості на щебеневу суміш фракції 0–40 мм.
Поданий документ не містить маркування суміші як "С5", не підтверджує, що ця суміш відповідає нормативним вимогам до піщано-щебеневої суміші С5 та не дозволяє однозначно встановити відповідність заявленого матеріалу вимогам Тендерної документації.
Вимога до Учасника:
У зв’язку з виявленими невідповідностями, вимагаємо усунути зазначені невідповідності шляхом надання:
Документів, що підтверджують право користування матеріально-технічною базою за адресою: м. Миколаїв, вул. Мала Морська, 108/6.
Актуального договору (без суперечностей) щодо користування технікою.
Документів, які чітко підтверджують, що поданий паспорт якості на суміш відповідає піщано-щебеневій суміші С5, передбаченій тендерною документацією.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Замовник не має права розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж одне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з виявленими невідповідностями в документах, поданих у складі тендерної пропозиції, вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення.
У разі невиконання вимоги у встановлений строк, тендерна пропозиція може бути відхилена згідно з чинним законодавством про публічні закупівлі.