Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-007099-a
Id Tender 51c04a40f2314558a4f6381c542631bf
План UA-P-2025-06-10-008166-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 14:06
Остання зміна 17.07.2025 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
276 372.63 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 763.73 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 14:06 до 18.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 14:06
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 14:06
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:44
до 03.07.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 16:54
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 16:56
до 17.07.2025 11:35
Період уточнень
з 10.06.2025 14:06 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 14:06 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:44 до 03.07.2025 16:56
Період кваліфікації
з 19.06.2025 15:44 до 03.07.2025 16:56
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). 1Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
276 372.63 грн.
Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Назва предмета закупівлі
Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Очікувана вартість
276 372.63 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2763,73
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:21
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Код ДК 021:2015
51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бульв. Вінтера, 12
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги поводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЮЦЕВИЧ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
218 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Пропозиція:
255 651.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 15:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:54 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 15:44 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ФОП ЮЦЕВИЧ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (ІПН: 2648505584) відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12), ідентифікатор оголошення: UA-2025-06-10-007099-a на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:54
Повідомлення про рішення
19.06.2025 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:56 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 16:54 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД" визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12), ідентифікатор оголошення: UA-2025-06-10-007099-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:56
Довідка НАЗК
03.07.2025 16:56
Повідомлення про рішення
26.06.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасником надається: «1.1. Аналогічний договір* укладений не раніше 2023 р. (з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) 1 * Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є встановлення та/або заміна дверних блоків в спорудах цивільного захисту або найпростіших укриттів, та/або поточний/капітальний ремонт до складу якого входили роботи/послуги зі встановлення захисно-герметичних виробів для захисних споруд цивільного захисту або найпростіших укриттів. 1Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок та/або додатків не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. До розгляду не допускаються документи видані учаснику замовником. 1.2 Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Не розглядатимуться листи-відгуки, видані Учаснику Замовником.» Участником на виконання пункту 1 частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - Договір підряду №452/77 від 11.09.2023 укладений між Учасником (Підрядник) та Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (Замовник). - Лист-відгук № 0101-21/1801 від 13.06.2025 від Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради на Договір №452/77 від 11.09.2023 Предметом договору підряду №452/77 від 11.09.2023 є капітальний ремонт частини цокольного поверху будівлі Запорізької гімназії №77 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул.. Памірська, 91» за кодом ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва). У договорі підряду №452/77 від 11.09.2023 з урахуванням наданих додатків та додаткових угод з додатками, предметом договору не є встановлення та/або заміна дверних блоків. У договорі підряду №452/77 від 11.09.2023 з урахуванням наданих додатків та додаткових угод з додатками, предметом договору є капітальний ремонт найпорстішого укриття, але не вбачається виконання роботи/послуги зі встановлення захисно-герметичних виробів у найпростішому укритті. Отже наданим договором підряду №452/77 від 11.09.2023 з урахуванням наданих додатків та додаткових угод не підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Відповідно, відсутній лист-відгук на договір предметом якого є встановлення та/або заміна дверних блоків в спорудах цивільного захисту або найпростіших укриттів, та/або поточний/капітальний ремонт до складу якого входили роботи/послуги зі встановлення захисно-герметичних виробів для захисних споруд цивільного захисту або найпростіших укриттів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: згідно пункту 1 частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації «Аналогічний договір* укладений не раніше 2023 р. (з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)) 1 *Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є встановлення та/або заміна дверних блоків в спорудах цивільного захисту або найпростіших укриттів, та/або поточний/капітальний ремонт до складу якого входили роботи/послуги зі встановлення захисно-герметичних виробів для захисних споруд цивільного захисту або найпростіших укриттів. Та Позитивний лист-відгук складений не раніше 2023 року щодо виконаного аналогічного договору*, наданого на виконання п.1.1 цього розділу. Зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.» 2. Згідно підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасником надається: «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Додатку №2 тендерної документації. У Довідці повинна бути інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05. … ***обов’язково має бути зазначений керівний склад (директор/заступник директора/ головний бухгалтер/ тощо) та інший персонал (інженерно-технічний персонал, працівники робітничих спеціальностей, що беруть участь у виконанні умов даної закупівлі). Учасником на виконання п.п. 2.1 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - Довідку Вих. №02 від 22 червня 2025 р. про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій відсутня інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05, що не відповідає вимогам п.п. 2.1. п. 2 частини ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: скориговану довідку про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій буде інформація про те що, працівники, які безпосередньо залучені до надання послуг, пройшли перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки згідно НПАОП 0.00-4.12.05 3. Згідно підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасником надається: На підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці (наданої на виконання п.2.1), надати документ1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або співвиконавцем (ями) (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1 Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в спосіб, встановлений тендерною документацією, в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг.» Учасником на виконання п.п. 2.2 ч. ІІ Розділу І Додатку №2 тендерної документації надано: - Довідку Вих. №02 від 22 червня 2025 р. про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій у розділі «Інший персонал» зазначив двох монтажників з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій - дві особи, які будуть безпосередньо задіяні до виконання робіт/надання послуг - це Лавроненко Павло Григорович та Чечиков Богдан Ігорович. Однак, документ, що підтверджує взаємовідносини працівника Чечикова Богдана Ігоровича з Учасником не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: на підтвердження взаємовідносини Учасника з працівником Чечиков Богдан Ігорович (зазначеного у довідці Вих. №02 від 22 червня 2025 р.) надати документ1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником (наприклад: копії наказів про призначення на посаду / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Створено
01.07.2025 16:46
Надати до
02.07.2025 16:46
Договір
UA-2025-06-10-007099-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8-07-25
255 651.12 грн.
213 042.6 грн.
З ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Номенклатура
Послуги зі встановлення захисно-герметичних дверей для сховищ за адресою: м. Запоріжжя, бульв. Вінтера, 12
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
255 651.12
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00130926

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42809204

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.07.2025 11:35
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 372.63 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 372.63 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності