Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-006765-a
Id Tender 8bf3729ec94f412ca8cd61a21f729e5f
План UA-P-2025-06-10-008397-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.06.2025 13:48
Остання зміна 01.08.2025 16:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 388 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 942 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 13:48 до 01.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 13:48
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 13:48
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:03
до 01.08.2025 12:10
Залишилось 4 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 14:39
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 12:10
-
Період уточнень
з 10.06.2025 13:48 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 13:48 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:03 до 01.08.2025 12:10
Період кваліфікації
з 02.07.2025 12:03 до 01.08.2025 12:10
Основні параметри
ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 388 400 грн.
ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Очікувана вартість
1 388 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6942,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.07.2025 11:34
Закінчення аукціону
02.07.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
1 009 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гуржиєнко Олена Віталіївна
Пропозиція:
1 010 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
1 009 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.07.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2025 12:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія ТЕРНОВСЬКА
Електронна пошта
Телефон
+380984300057
Замовник
ЄДРПОУ
05498677
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
69005
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Перемоги, буд. 80
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Період вимог/скарг з 03.07.2025 14:39 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 12:03 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.07.2025 14:39
Повідомлення про рішення
02.07.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.07.2025 16:04 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 14:39 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 16:05
Довідка НАЗК
04.07.2025 16:04
Повідомлення про рішення
03.07.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: 1) Відповідно до пункту 3 Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: 3.1.1. Для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: - Підлогомийна машина з ручним управлінням, акумуляторна,.- не менше 3 штук; - Пилосос професійний для сухого прибирання - - не менше 3 штук; - Пароочисник професійний, - не менше 3 штук; На виконання цього пункту Учасником надана сканована копія витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 за травень 2025 року (далі – Витяг) з переліком обладнання, інвентарю та витратних матеріалів. Для уникнення невідповідностей Учасник повинен документально підтвердити, що обладнання, вказане у Витягу за пунктами № 3-5 є професійним обладнанням.
Створено
03.07.2025 15:55
Надати до
04.07.2025 15:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 15:28 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.08.2025 11:21 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 15:29 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.08.2025 11:21
Повідомлення про рішення
29.07.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: Згідно Додатку 2 тендерної документації: 1) Відповідно до пункту 3 Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція Учасника має містити наступні документи: 3.1. Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації) із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне*/орендоване**/надання послуг тощо*). *Якщо це обладнання є власністю Учасника, то Учасником подаються документи що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, Інвентарна картка основних засобів, оборотно-сальдова відомість, тощо.) **Якщо це обладнання не є власністю Учасника, а є орендованим, то Учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані, обладнання та технології тощо. 3.1.1. Для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання: - Підлогомийна машина з ручним управлінням, акумуляторна,.- не менше 3 штук; - Пилосос професійний для сухого прибирання - - не менше 3 штук; - Пароочисник професійний, - не менше 3 штук; 3.1.2. Для надання послуг у Учасника обов’язково повинен бути в наявності відповідний інвентар: - Візки для прибирання - не менше 5 штук; - Швабра з моп-системою для сухого прибирання - не менше 10 штук; - Швабра з моп-системою для вологого прибирання - не менше 10 штук; - Відро (маркування за зонами) - не менше 10 штук; - Телескопічний вікномий (не менше ніж 4м) -не менше 2 штук; - Табличка «Обережно слизька підлога» - не менше 4 штук. 3.1.3. Для надання послуг у Учасника обов’язково повинні бути у достатній кількості відповідні матеріали: - Моп (маркування за зонами)-не менше 100 штук - Пакети для сміття 120 л (для збору брудних мопів, серветок) - не менше 60 штук - Серветка мікрофібра- не менше 100 штук - Серветка целюлозна- не менше 100 штук - Серветка віскозна- не менше 100 штук - Рукавички - не менше 200 штук - Одноразові фільтр-пакети для пилососа - в достатній кількості На відповідність віще вказаним вимогам Учасник не надав жодних документів або інформації. 2) Відповідно до пункту 4 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція Учасника має містити наступні документи: 4.1. Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації), які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) на усіх зазначених працівників; 4.1.1. Обов’язкова наявність: - не менше 1 менеджера, або відповідальної особи, (На підтвердження надати сканований оригінал наказу про призначення менеджера або відповідальної особи від Учасника за надання послуг Замовнику, яка буде нести відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства щодо організації праці, охорони праці, пожежної безпеки, та дотримання санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг та буде організовувати оперативний зв'язок та координувати роботу персоналу Учасника). - не менше 1 працівника: інженер з охорони праці або працівник на якого покладено виконання обов’язків з охорони праці. (На підтвердження надати сканований наказ про призначення на посаду інженера з охорони праці або покладання функцій інженера з охорони праці на працівника). - не менш 2-х працівників, що працюють на висоті 4.1.2. Для підтвердження наявності працівників зазначених у п.п.4.1.1.необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», або скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом), або трудового договору, або наказ про призначення. 4.2. Надати дійсні посвідчення на керівника з: - Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до Типової програми «Типового положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05). - Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій. - Навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07). 4.3. Надати дійсні посвідчення на працівників з: - Спеціального навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) * на інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці * не менш 2-х працівників, що працюють на висоті - Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці та менеджера, або відповідальної особи). На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги, чинні на строк надання послуг. На відповідність віще вказаним вимогам Учасник не надав жодних документів або інформації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати документи; - Надати документи.
Створено
30.07.2025 14:30
Надати до
31.07.2025 14:30
Період вимог/скарг з 01.08.2025 12:10 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 11:21 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 12:10
Довідка НАЗК
01.08.2025 12:10
Повідомлення про рішення
01.08.2025 11:23
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-10-006765-a-b2
Очікує підписання
1 009 999 грн.
1 009 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Повна назва
ТОВ "І Н В А Й Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37701437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 388 400 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984300057
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 388 400 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380984300057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності