Закупівля ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації) із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне*/орендоване**/надання послуг тощо*).
* Якщо це обладнання є власністю Учасника, то Учасником подаються документи що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу, Інвентарна картка основних засобів, оборотно-сальдова відомість, тощо.)
**Якщо це обладнання не є власністю Учасника, а є орендованим, то Учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані, обладнання та технології тощо.
Для надання послуги у Учасника обов’язково повинно бути в наявності наступне обладнання:
- Підлогомийна машина з ручним управлінням, акумуляторна,. - не менше 3 штук;
- Пилосос професійний для сухого прибирання - - не менше 3 штук;
- Пароочисник професійний, - не менше 3 штук;
Для надання послуг у Учасника обов’язково повинен бути в наявності відповідний інвентар:
- Візки для прибирання - не менше 5 штук;
- Швабра з моп-системою для сухого прибирання - не менше 10 штук;
- Швабра з моп-системою для вологого прибирання - не менше 10 штук;
- Відро (маркування за зонами) - не менше 10 штук;
- Телескопічний вікномий (не менше ніж 4м) -не менше 2 штук;
- Табличка «Обережно слизька підлога» - не менше 4 штук.
Для надання послуг у Учасника обов’язково повинні бути у достатній кількості відповідні матеріали:
- Моп (маркування за зонами) - не менше 100 штук
- Пакети для сміття 120 л (для збору брудних мопів, серветок) - не менше 60 штук
- Серветка мікрофібра - не менше 100 штук
- Серветка целюлозна - не менше 100 штук
- Серветка віскозна - не менше 100 штук
- Рукавички - не менше 200 штук
- Одноразові фільтр-пакети для пилососа - в достатній кількості
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно вимог тендерної документації (у тому числі Додатку 3 до тендерної документації), які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) на усіх зазначених працівників;
Обов’язкова наявність:
- не менше 1 менеджера, або відповідальної особи,( На підтвердження надати сканований оригінал наказу про призначення менеджера або відповідальної особи від Учасника за надання послуг Замовнику, яка буде нести відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства щодо організації праці, охорони праці, пожежної безпеки, та дотримання санітарно-гігієнічних норм при наданні послуг та буде організовувати оперативний зв'язок та координувати роботу персоналу Учасника).
- не менше 1 працівника: інженер з охорони праці або працівник на якого покладено виконання обов’язків з охорони праці.(На підтвердження надати сканований наказ про призначення на посаду інженера з охорони праці або покладання функцій інженера з охорони праці на працівника)
- не менш 2-х працівників, що працюють на висоті
Для підтвердження наявності працівників зазначених у п.п.4.1.1. необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», або скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом), або трудового договору, або наказ про призначення.
Надати дійсні посвідчення на керівника з:
- Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до Типової програми «Типового положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05).
- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій.
- Навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07).
Надати дійсні посвідчення на працівників з:
- Спеціального навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07)
* на інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці
* не менш 2-х працівників, що працюють на висоті
- Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці та менеджера, або відповідальної особи).
На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, отриманих у 2025 році, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги
Учасник повинен мати засоби професійної страховки робіт на висоті, і ЗІЗи промислового типу (Надати гарантійний лист, щодо наявності)
Працівники Учасника повинні дотримуватися правил техніки безпеки; правил пожежної безпеки; правил електробезпеки; вимог закону України «Про охорону праці». (Надати гарантійний лист).
Під час надання послуги дотримуватися санітарно-гігієнічних норм. Це включає використання чистого інвентарю, одягу працівників, взуття дотримання вимог особистої гігієни працівників. (Надати гарантійний лист).
Надання послуги згідно з вимогами норм з охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. №2694-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991р. №1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022р. № 2320-IX (із змінами і доповненнями) (надати гарантійний лист).
Учасник повинен забезпечити працівників спецодягом, засобами індивідуального захисту (рукавичками), медичним взуттям (із білою підошвою) згідно діючих виробничо-санітарних норм. (Надати гарантійний лист).
Учасник повинен забезпечити вчасну доставку на об’єкт Замовника: обладнання; в достатній кількості, медичного інвентарю та всіх необхідних матеріалів. Також забезпечити зберігання чистих сухих мопів у контейнерах, які мають маркування відповідно до призначення інвентарю. Налагодити тимчасове зберігання «брудних» мопів у мішках. Після прибирання необхідно проводити обробку інвентарю та обладнання спеціально призначеними засобами. (надати гарантійний лист).
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (надалі – Замовник) оголошено відкриті торги UA-2025-06-10-006765-a за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту) (далі - Закупівля).
Очікувана вартість: 1 388 400,00 з ПДВ
Кінцевий строк подання пропозицій – 18 червня 2025 08:00
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Замовники, серед іншого, не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ТОВ «І Н В А Й Т» (далі - Скаржник) повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме умови, що обмежують конкуренцію та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Такими діями Замовник порушує об’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює прийняття участі в процедурі закупівлі Скаржником.
Скаржник подає скаргу на умови тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР Протокол № 47-ос від 10.06.2025 року, що опубліковані в електронній системі закупівель 10 червня 2025 о 13:48, відповідно скарга є такою, що подана своєчасно.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника:
Дискримінаційна вимога тендерної документації №1.
Щодо теоретичного курсу та практичного тренінгу медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я та сертифікату школи/викладача
Опис суті пункту скарги: Додатком № 2 до тендерної документації Замовник встановив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, де серед іншого вказано вимогу: «6. Підтвердити, що Учасник пройшов навчання: 6.1. «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я».6.2. Учасник має надати сертифікат школи/викладача, що підтверджує кваліфікацію школи/викладача щодо викладання курсу «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я». Також в Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено вимогу: « 2. Підтвердити, що Учасник/Виконавець пройшов: - «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я». 3. Сертифікат повинен бути наданий організацією, яка має відповідні дозволи, ліцензії, сертифікати тощо для проведення відповідного навчання.(надати скан-копію відповідного документу)».
Відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники, серед іншого, не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ № 336 від 29.12.2004р. затверджено ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0336203-04#top). Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Довідник) є систематизований за видами економічної діяльності збірник описів професій, які наведено у Класифікаторі професій (ДК 003-95 ( v0257217-95 ). Довідник визначає перелік основних робіт, які властиві тій або іншій посаді, та забезпечує єдність у визначенні кваліфікаційних вимог щодо певних посад. Довідник є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.
Пунктом 119 Довідника встановлено кваліфікаційні вимоги до прибиральника службових приміщень, а саме: Базова загальна середня освіта або початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Тобто Довідник не встановлює обов’язку проходити Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я в школи/викладача, який має сертифікат, що підтверджує кваліфікацію школи/викладача щодо викладання такого курсу, що виданий організацією, яка має відповідні дозволи, ліцензії, сертифікати тощо для проведення відповідного навчання. Учасник має працівників, що підтверджується Наказами про прийняття на роботу на посаду «прибиральник службових приміщень». У підтвердження того, що працівники є здоровими та мають право виконувати свої професійні обов’язки в медичному закладі, додаємо копії їхніх медичних книжок як офіційні документи, що засвідчують проходження необхідного медичного огляду та відсутність протипоказань до роботи.Тобто маючи працівників, які мають необхідні знання та досвід і повністю відповідають Кваліфікаційним вимогам, Скаржник не може прийняти участь в закупівлі, що підтверджує, що встановлена Замовником вимога є такою, що суперечить нормам чинного законодавства, та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено кваліфікаційні критерії до учасників, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто наявність практики у наданні послуг та стаж у сфері надання послуг підтверджується саме наявністю досвіду виконання аналогічного договору, а не навчанням з теоретичного курсу та практичного тренінгу медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я та сертифікату школи/викладача.
Скаржник зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань 29.04.2011 р., що підтверджується Відомістю з ЄДРПОУ. Починаючи з 2011 року і по теперішній час Скаржник є надавачем аналогічних предмету закупівлі послуг, що підтверджується Договором №187 від 03.10.2023 р. та Листом-відгуком № 351 від 19.02.2025р. про якісне виконання договору. Відповідно до умов аналогічного Договору Скаржник у 2023 та 2024 роках надавав послуги з прибирання приміщень (загальна площа прибирання – 12 073,30 кв.м.). Послуги надавались у відділеннях КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР, а саме в Дитячій консультативній поліклініці, пологовому корпусі, відділенні інтенсивної терапії новонароджених, відділенні травматології та ортопедії, відділенні урології та реконструктивної хірургії. Лист-відгук підтверджує, що послуги надавались у відділеннях, в кабінетах, палатах, їдальні, сантехнічних та інших приміщеннях лікарні. Також лист-відгук підтверджує, що до Скаржника не було претензій по об’єму, якості та строкам надання послуг, договір належно виконаний в повному обсязі, Скаржник зарекомендував себе як надійний виконавець. Тобто маючи позитивний досвід з надання аналогічних послуг, маючи теоретичні знання та навички, що вже застосовувались на практиці в медичному закладі, Скаржник не може прийняти участь в закупівлі, що додатково підтверджує, що встановлена Замовником вимога є такою, що суперечить нормам чинного законодавства, та обмежує коло потенційних учасників.
Також в Скаржника є чинні сертифікати, які підтверджують впровадження системи управління на послуги щодо загального очищування будівель, що відповідає міжнародним стандартам, а саме:
• ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» – Впровадження цієї системи дозволяє ефективно контролювати вплив діяльності на навколишнє середовище, зменшувати екологічні ризики, дотримуватися природоохоронного законодавства та впроваджувати екологічно сталий розвиток.
• ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» – Цей стандарт підтверджує орієнтованість на якість послуг, постійне вдосконалення процесів і прийняття рішень на основі аналізу ризиків.
• ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» – Здоров’я та безпека працівників один із ключових пріоритетів. Підтверджує, що Скаржник системно працює над створенням безпечних умов праці, попередженням виробничого травматизму та професійних захворювань, залученням працівників до процесу покращення безпеки на робочих місцях.
Зазначені стандарти охоплюють ключові вимоги до якості послуг, безпечності процесів, дотримання гігієнічних, санітарних та екологічних норм, зокрема в сфері послуг з прибирання в медичних закладах. Тобто маючи зазначені вище сертифікати, які видані акредитованим органом, компетентність якого засвідчує Національне агентство з акредитації України, Скаржник не може прийняти участь в закупівлі, що додатково підтверджує, що встановлена Замовником вимога є такою, що суперечить нормам чинного законодавства, та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають підтвердження проходження навчання: «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я», зможуть надати сертифікат школи/викладача, що підтверджує кваліфікацію школи/викладача щодо викладання курсу «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я» і зможуть підтвердити, що Сертифікат наданий організацією, яка має відповідні дозволи, ліцензії, сертифікати тощо для проведення відповідного навчання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, та таким, що позбавляє Скаржника можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо прийняти відповідне рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Докази:
1. Витяг з Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений Наказом МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ № 336 від 29.12.2004р.
2. Накази про прийняття на роботу на посаду «прибиральник службових приміщень».
3. Особисті медичні книжки працівників.
4. Відомість з ЄДРПОУ.
5. Договір №187 від 03.10.2023 р. та Лист-відгук № 351 від 19.02.2025р.
6. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015.
7. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018.
8. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019.
9. Атестат про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «ФАКТУМ».
Дискримінаційна вимога тендерної документації №.2
Щодо оригіналів витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, отриманих саме у 2025 році, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги
Опис суті пункту скарги: Додатком № 2 до тендерної документації Замовник встановив: «4.2. Надати дійсні посвідчення на керівника з:
- Навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до Типової програми «Типового положення про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05).
- Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій.
- Навчання посадових осіб та спеціалістів за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07).
4.3. Надати дійсні посвідчення на працівників з:
- Спеціального навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07)
* на інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці
* не менш 2-х працівників, що працюють на висоті
- Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці та менеджера, або відповідальної особи).
На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, отриманих у 2025 році, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги».
Відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Замовники, серед іншого, не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Учасник має працівників, що пройшли відповідні навчання та мають дійсні посвідчення а саме:
• Герасько Микола Григорович (начальник відділу охорони праці, тобто працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці) пройшов навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, має дійсне посвідчення №2526163210 від 19.02.2024р. та Витяг з протоколу № 176-П від 23.02.2024 засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки.
• Герасько Микола Григорович (начальник відділу охорони праці, тобто працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці) пройшов навчання посадових осіб та спеціалістів за НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», має дійсне посвідчення №81-387-2024/10 та Витяг з Протоколу №81-387-2024 від 18.04.2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
• Герасько Микола Григорович (начальник відділу охорони праці, тобто працівник на якого покладено обов’язки з охорони праці) пройшов навчання Загальний курс з ОП, має дійсне посвідчення №81-183-2024/5 та Витяг з Протоколу №81-183-2024 від 22.02.2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
• Рунцев Віталій Володимирович та Назаренко Григорій Олександрович (верхолази, тобто не менш 2-х працівників, що працюють на висоті) пройшли спеціальні навчання робітників, які виконують роботи на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), мають дійсні посвідчення № 81-1164-2024/7 та № 81-1164-2024/6 та Витяг з Протоколу № 81-1164-2024 від 14.11.2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Типового положення
про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці
(НПАОП 0.00-4.12-05) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text головні спеціалісти незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт, проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки.
Зазначені вище документи підтверджують наявність в Скаржника працівників, що пройшли необхідні навчання мають діючі посвідчення та витяги з протоколів засідання комісії на перевірку знань, проте Скаржник не може прийняти участь в закупівлі, адже Замовник встановив, що на підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, отриманих саме у 2025 році.
Відповідно, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали посвідчень, отриманих тільки у 2025 році, перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, та таким, що позбавляє Скаржника можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо прийняти відповідне рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Докази:
1. Протокол і посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки на Герасько М. Г.
2. Протокол і посвідчення НПАОП 0.00-1.15-07 на Герасько М. Г.
3. Протокол і посвідчення Загальний курс з ОП на Герасько М. Г.
4. Протокол і посвідчення верхолази Рунцев В. В. та Назаренко Г. О.
5. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Дискримінаційна вимога тендерної документації №.3
Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Опис суті пункту скарги: Додатком № 2 до тендерної документації Замовник встановив: «Учасник повинен використовувати в роботі професійні миючі, санітарно-гігієнічні засоби; витратні матеріали, які мають висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини».
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який передбачав отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, тому встановлена Замовником вимога є такою, що не передбачена чинним законодавством України. Також зазначаємо, що є чинні нормативно-правові акти, якими передбачено отримання Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та сертифікати відповідності.
Відповідно, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що володіють витратними матеріалами, які мають висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, та таким, що позбавляє Скаржника можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо прийняти відповідне рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Докази:
1. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
2. Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та сертифікати відповідності
Дискримінаційна вимога тендерної документації №.4
Щодо договорів з постачальником, або інший підтверджуючий документ стосовно наявності у Учасника певного обсягу, миючих та дезінфікуючих засобів, які Учасник буде використовувати в своїй роботі на данному об’єкті.
Опис суті пункту скарги: Додатком № 2 до тендерної документації Замовник встановив: «5.1.1.На витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у вищєзазначеній таблиці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи. 5.1.2. На підтвердження надати скан-копії: - інструкцій на професійні миючі, санітарно-гігієнічні засоби; - договорів з постачальником, або інший підтверджуючий документ стосовно наявності у Учасника певного обсягу, миючих та дезінфікуючих засобів, які Учасник буде використовувати в своїй роботі на данному об’єкті.».
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям і може установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Серед Зазначених вище кваліфікаційних критеріїв відсутній «наявність у Учасника певного обсягу, миючих та дезінфікуючих засобів, які Учасник буде використовувати в своїй роботі на данному об’єкті», відповідно встановлена Замовником вимога є такою, що не передбачена чинним законодавством України.
Відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівля №UA-2025-06-10-006765-a знаходиться на етапі Подання пропозицій. У зв’язку з цим вважаємо надмірною вимогу щодо надання договорів із постачальниками зазначених засобів або підтвердження їх наявності на цьому етапі. На момент участі в процедурі закупівлі ми, як Учасник, не зобов’язані мати наявні миючі та дезінфікуючі засоби чи попередньо укладені договори на їх придбання. Крім того, неможливо передбачити результати процедури, і здійснення витрат на придбання продукції до моменту укладення договору із Замовником є необґрунтованим фінансовим навантаженням та порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до підпункту 6 пункту 1 частини першої статті 1 Закону Договір про закупівлю укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг. Відповідно до частини 10 Статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Між Замовником та Скаржником, який є потенційним учасником, відсутні будь-які зобов’язання, в тому числі Скаржник не має статусу Виконавця, а тому з об’єктивних причин не може надати договори з постачальником, або інший підтверджуючий документ стосовно наявності у Учасника певного обсягу, миючих та дезінфікуючих засобів, які Учасник буде використовувати в своїй роботі на данному об’єкті.
Також звертаємо увагу, що предметом закупівлі, відповідно до оголошеної тендерної документації, є виключно послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі після капітального ремонту. Це означає, що предмет закупівлі стосується саме надання послуги з прибирання, а не постачання товарів чи матеріалів. Таким чином, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, які можуть бути використані виконавцем під час надання послуг, не є об'єктом закупівлі і не становлять окремої товарної позиції в рамках даної процедури. Вони є лише допоміжними засобами для досягнення очікуваного результату прибирання. З огляду на це, вимога надавати скан-копії договорів з постачальниками або інші документи, що підтверджують вже укладені зобов’язання щодо закупівлі цих товарів, є необґрунтованою та не відповідає реальному предмету закупівлі. Такі вимоги штучно звужують коло потенційних учасників та суперечать принципам відкритості та недискримінації у сфері публічних закупівель.
Відповідно, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають договори з постачальником, або інший підтверджуючий документ стосовно наявності у Учасника певного обсягу, миючих та дезінфікуючих засобів, які Учасник буде використовувати в своїй роботі на данному об’єкті, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, та таким, що позбавляє Скаржника можливості прийняти участь у закупівлі. Тому просимо прийняти відповідне рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Докази:
1. Закон України «Про публічні закупівлі»
2. Інформація про закупівлю №UA-2025-06-10-006765-a.
Таким чином вважаємо, що Замовник порушує норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей та звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень у процедурі закупівель UA-2025-06-10-006765-a.
3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови Тендерної документації у відповідності до мотивувальної частини скарги.
4. Зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства у відповідності до мотивувальної частини скарги.
Автор:
37701437, ТОВ "І Н В А Й Т"
01133, Україна, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. 26
ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту)
Тема:
Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я
Зміст:
В Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати підтвердження, що Учасник пройшов навчання: «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я», також Учасник має надати сертифікат школи/викладача, що підтверджує кваліфікацію школи/викладача щодо викладання курсу «Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я». В Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Сертифікат повинен бути наданий організацією, яка має відповідні дозволи, ліцензії, сертифікати тощо для проведення відповідного навчання.(надати скан-копію відповідного документу).
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ № 336 від 29.12.2004р. затверджено ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Довідник) є систематизований за видами економічної діяльності збірник описів професій, які наведено у Класифікаторі професій (ДК 003-95 ( v0257217-95 ). Довідник визначає перелік основних робіт, які властиві тій або іншій посаді, та забезпечує єдність у визначенні кваліфікаційних вимог щодо певних посад. Довідник є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.
Пунктом 119 Довідника встановлено кваліфікаційні вимоги до прибиральника службових приміщень, а саме: Базова загальна середня освіта або початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Тобто Довідник не встановлює обов’язку проходити Теоретичний курс та практичний тренінг медичного клінінгу в закладах охорони здоров’я в школи/викладача, який має сертифікат, що підтверджує кваліфікацію школи/викладача щодо викладання такого курсу, що виданий організацією, яка має відповідні дозволи, ліцензії, сертифікати тощо для проведення відповідного навчання.
Відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники, серед іншого, не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до умов тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги. У разі проігнорування нашого прохання будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2025 13:57
Шановний учаснику, Замовником було розглянуто ваше звернення та повідомляємо, що тендерна документація закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту) складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі-Особливості), а саме відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи все викладене вище повідомляємо, що тендерна документація закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту) не потребує внесення змін.
Дата оприлюднення відповіді:
13.06.2025 10:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 388 400
грн.
Період подання пропозицій
до
18.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ