Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-006734-a
Id Tender bc34c5a3aa3a4f36be162033af4c17b1
План UA-P-2025-06-10-008426-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.06.2025 13:57
Остання зміна 30.06.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
181 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 13:56 до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 13:56
до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 13:56
до 20.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 10.06.2025 13:56 до 20.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 13:56 до 20.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 150 000 грн.
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
18 150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
181500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником.
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
4.8. Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі до 30 (тридцяти) відсотків та на строк визначений в належним чином оформленому наказі Головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період впродовж 10 (десяти) робочих днів після виставлення рахунку.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58"
Пропозиція:
18 050 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець В'ячеслав Павлович
Електронна пошта
Телефон
380372583872
Замовник
ЄДРПОУ
22843868
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Cherniveckii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Cherniveckii oblasti
Поштовий індекс
58018
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 00:00 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 10:46
Електроний протокол про продовження строку
documentType.award.eligibilityDocuments
23.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом інформації, наданої учасником, необхідністю опрацювання тендерної пропозиції, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершено протягом п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 10:45
Дата кінця розгляду
22.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». І. Невідповідності виявлені при розгляді кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції учасника Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі – Замовник) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 58» (далі – Учасник) за предметом: «Поточний ремонт міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон «Вашківці-Гріменкеуць» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: частиною 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 4. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1).: Учасник у Таблиці 1.1, вказує: - Назву транспортних засобів та механізмів у відповідності до «Назва техніки та обладнання», що зазначені у Таблиці 1.1.1.. - Тип /марка/ модель, рік випуску заповнюються відповідно до записів у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів спеціалізований тип транспортних засобів підтверджує запис у рядку «Тип» та технологічне обладнання у рядку «Особливі відмітки: ». - Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів; для транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів за договорами оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання: номер та дату договору оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання. Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1.1 З№ п/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналеж-ність 1 2 3 4 5 6 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Перелік та кількість необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для надання послуг за предметом закупівлі Таблиця 1.1.1 № п/п Назва техніки та обладнання Кількість одиниць 1 2 3 1 Автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 3 т 1 2 Автомобiль-самоскид, вантажопiдйомнiсть не менше 15 т 3 3 Навантажувач одноковшевий, вантажопідйомністю не менше 2т 1 4 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю не менше 0,5т 1 5 Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т 1 6 Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 50 т 1 7 Котки дорожнi самохiднi, маса не менше 8 т 1 8 Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса не менше 13 т 1 9 Асфальтоукладач з шириною укладання не менше 2500 мм 1 Учасники процедури закупівлі, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1.1.), надають документи, що підтверджують право власності на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування (далі – техніка): - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі або Учасника (об’єднання учасників), а залучена ним за договорами оренди (лізингу), суборенди та ін., то на всю залучену техніку подаються документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця та інше: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). Якщо техніка не підлягає державній реєстрації – інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства. - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (лізингу), суборенди та ін., які укладені Учасником процедури закупівлі або Учасником (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку1 виконання договору про закупівлю: Примітка1: Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України). - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі або Учаснику (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити: - посвідчені власником копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства). Якщо техніка не підлягає державній реєстрації – інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнені відповідно до вимог чинного законодавства. - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі (якщо власником техніки є фізична особа – копія договору має бути посвідчена нотаріально( ст.799 Цивільного кодексу України)); - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). … Учасник завантажив файл «05.1_Довідка - техніка.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 18/06-07 від 18.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка техніки). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.1. Учасник вказав: «Договір оренди». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику необхідно вказати: «Право користування (договір оренди)». У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Договір №02/25-ОД-05 від 11.02.2025 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: … для транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів за договорами оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання: номер та дату договору оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання.». Учаснику необхідно вказати: «Договір оренди №02/25-ОД-05 від 11.02.2025». У рядках 2, 3, 4, 5, 7: У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.1. Учасник вказав: «Договір надання послуг техніки». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику необхідно вказати: «Право користування (договір надання послуг техніки)». У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Договір №03/25-ПТ-8 від 25.03.2025 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: … для транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів за договорами оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання: номер та дату договору оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання.». Учаснику необхідно вказати: «Договір №03/25-ПТ-8 надання послуг техніки від 25.03.2025». У рядку 6: У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Інв. картка №00061». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів; …». Крім того, вказаний у колонці 6 номер інвентарної картки – «00061» не відповідає номеру інвентарної картки, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, де у колонці 19 «Номер інвентарний» інвентарної картки обліку основних засобів вказаний номер «00051». Учаснику необхідно вказати: «Інвентарна картка обліку основних засобів №00051 від 06.12.2024». У рядку 8: У колонці 2 записи не відповідають Таблиці 1.1 Інформаційної довідки техніки та Таблиці 1.1.1. Учасник вказав: «Кран, вантажопідйомністю не менше 50 т». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: - Назву транспортних засобів та механізмів у відповідності до «Назва техніки та обладнання», що зазначені у Таблиці 1.1.1..». Учаснику необхідно вказати: «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 50 т». У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.1. Учасник вказав: «Договір надання послуг техніки». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Зазначення приналежності: «Власний(е)», якщо учасник є власником, в інших випадках – зазначається «Право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання)». Учаснику необхідно вказати: «Право користування (договір про надання послуг)». У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Договір №01/03-25 від 10.03.2025 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: … для транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів за договорами оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання: номер та дату договору оренди, надання послуг, лізингу або іншого права використання.». Учаснику необхідно вказати: «Договір про надання послуг №01/03-25 від 10.03.2025». У рядку 9: У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Свідоцтво про реєстрацію АВ №001384 від 14.04.20 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів; …». Учаснику необхідно вказати: «Свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу АВ №001384 від 14.04.2020». У рядку 10: У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Свідоцтво про реєстрацію АВ №001277 від 30.09.19 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів; …». Учаснику необхідно вказати: «Свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу АВ №001277 від 30.09.2019». У рядку 11: У колонці 6 запис не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник вказав: «Свідоцтво про реєстрацію АВ №001423 від 12.06.20 р.». Відповідно до вимог розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.1, вказує: … - Документ, підтверджуючий приналежність: номер та дату документу, що підтверджує інформацію про приналежність: для власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: номер та дату свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів; …». Учаснику необхідно вказати: «Свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу АВ №001423 від 12.06.2020». Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядках 1 – 11 Інформаційної довідки техніки (Таблиця 1.1). Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1), відповідно до розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1. з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 1.2.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, яка повинна обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею 1.2, про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів. - Місце знаходження АБЗ під час надання послуг (адреса), актуальне при наданні послуг. - Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка), що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, відповідно договору поставки асфальтобетону. - Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Якщо Учасник згідно п. 7 Інструкції підготовки тендерної пропозиції залучає Субпідрядника, то може надаватися дана інформація про наявність вищевказаного договору між Субпідрядником та заводом. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)* Таблиця 1.2 № з/п1 Найменування АБЗ (тип/марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, лізинг, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ, тощо) (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документ(и), що підтверджує(ють) право власності учасника на АБЗ; - бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ на балансі учасника та/або інвентарну(і) картку(и) обліку основних засобів, що містять інформацію про найменування, кількість, інвентарний номер, балансову вартість активу або Витяг з реєстру нерухомого майна. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(и) оренди/суборенди та/або лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (з усіма додатками та додатковими угодами/ додатками до додаткових угод), дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його(їх) дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його(їх) строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його асфальтобетонного(их) заводу(ів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вказати предмет закупівлі) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. В підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає: - договір(и) (договір(и) поставки асфальто-бетонних сумішей (далі – асфальтобетон) (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону, тощо), з усіма додатками та додатковими угодами/ додатками до додаткових угод, що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість/обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону, що мають в повній мірі забезпечити потребу в асфальтобетонних сумішах для надання послуг за предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання останньому асфальтобетонних сумішей із зазначенням кожної марки, типу, кількості/обсягів поставки/відвантаження асфальтобетону, згідно договору, який укладено учасником. У гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, предмет та ідентифікатор закупівлі. … Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (чинний атестат виробництва) на асфальтобетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність асфальтобетонного заводу. Учасник завантажив файл «05.3_Довідка - наявність АБЗ.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно форми Таблиці 1.2. вих. № 18/06-08 від 18.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка АБЗ). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: У колонці 2 записи не відповідають Таблиці 1.2 Інформаційної довідки АБЗ. Учасник вказав: «Стаціонарний асфальтобетонний завод GAM 160». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: - Найменування АБЗ тип/марка/модель, відповідно записам у інвентарних картках обліку основних засобів. …» У інвентарній картці обліку основних засобів Власника – ТОВ «Чернівецький домобудівний комбінат» зазначена назва АБЗ: «Асфальтобетонний завод GAM 160». Така ж назва заводу вказана у Договорі оренди б/н від 12.01.2024 р. Учаснику необхідно У КОЛОНЦІ 2 вказати: «Асфальтобетонний завод GAM 160». У колонці 5 записи не відповідають Таблиці 1.2. Учасник вказав: «Поставка асфальтобетону з АБЗ (Договір поставки б/н від 16.06.2025 р.)». Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «Учасник у Таблиці 1.2, вказує: …- Інформацію про права. Якщо Учасник є власником, зазначається «Власний (Інвентарна картка обліку основних засобів № __ від ____ р.)». В інших випадках зазначається «Право користування (договір оренди № __ від ____ р., або договір лізингу № __ від ____ р., або договір поставки з АБЗ № __ від ____ р., або договір виготовлення на АБЗ № __ від ____ р., тощо)». Учаснику необхідно у колонці 5 вказати: «Право користування (Договір поставки б/н від 16.06.2025 р.)». Учасник буде отримувати асфальтобетонні суміші на правах Договору поставки б/н від 16.06.2025 р. з ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», яке орендує Асфальтобетонний завод GAM 160 у орендодавця – ТОВ «Чернівецький домобудівний комбінат», що є Власником. Відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації: «…В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(и) оренди/суборенди та/або лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (з усіма додатками та додатковими угодами/ додатками до додаткових угод), дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його(їх) дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його(їх) строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його асфальтобетонного(их) заводу(ів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вказати предмет закупівлі) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.». Учасник завантажив файл «Договір оренди ЧДБК.pdf» в якому наданий Договір оренди б/н від 12.01.2024 р., де: Орендар – ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», Орендодавець – ТОВ «Чернівецький домобудівний комбінат». До договору оренди б/н від 12.01.2024 р. доданий Акт приймання – передачі від 12.01.2024 р.(Додаток 1 до договору). Однак, Учасник не надав у складі тендерної пропозиції лист підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його асфальтобетонного(их) заводу(ів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вказати предмет закупівлі) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Учаснику необхідно, на вимогу Замовника, виправити записи у рядку 1 Інформаційної довідки АБЗ (Таблиця 1.2) та надати лист підтвердження орендодавця, який зазначений у відповідному договорі оренди б/н від 12.01.2024 р., щодо не заперечення використання його асфальтобетонного(их) заводу(ів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вказати предмет закупівлі) на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Отже, Учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2, відповідно до вимог частини 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом та Особливостями термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2 та надати зазначені вище підтверджуючі документи. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у Інформаційній довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору , копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), тощо. Посади працівників вказуються, у відповідності з назвами посад, що зазначені у наказах про призначення, цивільно-правових угодах, тощо. Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то в угоді рекомендується вказувати посаду на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги). Якщо працівники залучені разом з технікою, по договору оренди техніки, за договором надання послуг техніки, у якому техніка надається з водіями, машиністами, учасник вказує:«Залучений за договором оренди (Договір оренди №__ від ____20__ )», «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від ____20__ )». Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Таблиця 2.1 № п/п Посада П.І.Б. Штатний, сумісництво, цивільно-правова угода, залучений за договором оренди, або договором надання послуг (номер наказу, дата/ номер цивільно-правової угоди, дата/ номер договору оренди, дата/ номер договору надання послуг, дата) 1 2 3 4 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - головний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Оператори машин і механізмів, машиністи, водії, трактористи: - оператори машин, машиністи, водії, трактористи – у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин тощо) (не менше 11 осіб) - робітники (не менше 5 осіб). Учасник завантажив файл «05.5_Довідка - працівники.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 18/06-09 від 18.06.2025 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущена помилка при її заповненні, зокрема: У рядку 19: У колонці 4 Учасник вказав «Штатний (Наказ № 66/К від 08.09.2024 р.)». На підтвердження інформації, зазначеної в колонці 4 Інформаційної довідки працівників (Таблиця 2.1.) Учасник завантажив файл: «05.6_Документи - працівники.pdf», підписаний кваліфікованим ключем (підписувач – директор Мазур Геннадій Вікторович), у якому надана сканована копія наказу№ 66/К від 08.05.2024 р про прийняття на роботу Григораша Сергія Миколайовича – монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій. Учаснику необхідно виправити дату наказу, вказавши у колонці 4: «Штатний (Наказ № 66/К від 08.05.2024 р.)». Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику Інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, відповідності з формою Таблиці 2.1. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
30.06.2025 14:30
Надати до
01.07.2025 14:30
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Контактний телефон:
380372583872
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Контактний телефон:
380372583872
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності