Показати схожі тендери
Закупівля Овочі свіжі Лот № 1 капуста білоголова ранньостиглих сортів; Лот № 2 морква свіжа ранніх сортів; Лот № 3 цибуля ріпчаста; Лот № 4 буряк столовий ранніх сортів; Лот № 5 часник; Лот № 6 баклажани; Лот № 7 перець солодкий; Лот № 8 огірок свіжий; Лот № 9 томати свіжі; Лот № 10 редис свіжий. 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-004868-a
Id Tender d12dbde57cb14482be7f1c6a2aac40e4
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 10.06.2025 12:00
Остання зміна 10.06.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 947 036 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
87.5 грн. (0,00 %)
Вартість подання пропозиції:
5 324.4 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів 12 год. )
з 10.06.2025 11:59 до 18.06.2025 12:00
Залишилось 24 хв.
Період уточнень
з 10.06.2025 11:59
до 15.06.2025 00:00
Залишилось 24 хв.
Період оскарження
з 10.06.2025 11:59
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 10.06.2025 11:59 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 11:59 до 15.06.2025 00:00
Основні параметри
Овочі свіжі Лот № 1 капуста білоголова ранньостиглих сортів; Лот № 2 морква свіжа ранніх сортів; Лот № 3 цибуля ріпчаста; Лот № 4 буряк столовий ранніх сортів; Лот № 5 часник; Лот № 6 баклажани; Лот № 7 перець солодкий; Лот № 8 огірок свіжий; Лот № 9 томати свіжі; Лот № 10 редис свіжий. 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми :- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: -громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, із змінами.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
658 000 грн.
Лот № 1 капуста білоголова ранньостиглих сортів
Назва предмета закупівлі
Лот № 1 капуста білоголова ранньостиглих сортів
Очікувана вартість
658 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3290,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капуста білоголова ранньостиглих сортів
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
18 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
360 000 грн.
Лот 2. Морква свіжа ранніх сортів
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Морква свіжа ранніх сортів
Очікувана вартість
360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Морква свіжа ранніх сортів
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
7 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
216 000 грн.
Лот 3. Цибуля ріпчаста
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Цибуля ріпчаста
Очікувана вартість
216 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1080,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 13:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
7 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
223 776 грн.
Лот 4. буряк столовий ранніх сортів
Назва предмета закупівлі
Лот 4. буряк столовий ранніх сортів
Очікувана вартість
223 776 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1118,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 12:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
буряк столовий ранніх сортів
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
4 320
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
143 000 грн.
Лот 5. часник
Назва предмета закупівлі
Лот 5. часник
Очікувана вартість
143 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
715,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Часник
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
1 100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
323 000 грн.
Лот 6. баклажани
Назва предмета закупівлі
Лот 6. баклажани
Очікувана вартість
323 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1615,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 12:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
баклажани
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
3 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
340 000 грн.
Лот 7. перець солодкий
Назва предмета закупівлі
Лот 7. перець солодкий
Очікувана вартість
340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
перець солодкий
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
3 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
300 960 грн.
Лот 8. огірок свіжий
Назва предмета закупівлі
Лот 8. огірок свіжий
Очікувана вартість
300 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1504,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
огірок свіжий
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
4 560
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
364 800 грн.
Лот 9. томати свіжі
Назва предмета закупівлі
Лот 9. томати свіжі
Очікувана вартість
364 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1824,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
томати свіжі
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
4 560
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Лот № 10 Статус - активний лот закупівлі
17 500 грн.
Лот 10. редис свіжий
Назва предмета закупівлі
Лот 10. редис свіжий
Очікувана вартість
17 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
87,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 11:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
редис свіжий
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
09.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - сертифікат та/або декларацію відповідності на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до цього Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бугайов Ярослав Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380674594087
Замовник
ЄДРПОУ
14321742
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 947 036 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 12:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951
Контактний телефон:
380674594087
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 947 036 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 12:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951
Контактний телефон:
380674594087
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності