Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем) від Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-002142-a
Id Tender e17d010f42534ed88e34e5dbfe0938a8
План UA-P-2025-06-10-001825-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.06.2025 10:27
Остання зміна 26.06.2025 18:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
720 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 10:21 до 18.06.2025 09:56
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 10:21
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 10:21
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 09:56
до 24.06.2025 11:31
Залишилось 8 год. 39 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 11:31
до 30.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.06.2025 11:31
-
Період уточнень
з 10.06.2025 10:21 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 10:21 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 09:56 до 24.06.2025 11:31
Період кваліфікації
з 18.06.2025 09:56 до 24.06.2025 11:31
Основні параметри
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
720 000 грн.
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Очікувана вартість
720 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01021, Україна, м. Київ, м. Київ, М. Грушевського 30/1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
Пропозиція:
710 341.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Ситнік
Електронна пошта
Телефон
+380988748007
Сайт:
https://www.cbozsu.com
Замовник
ЄДРПОУ
09773436
Повна назва
Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. М. Грушевського, 30/1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Період вимог/скарг з 24.06.2025 11:31 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 09:56 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 11:31
Довідка НАЗК
24.06.2025 11:31
Повідомлення про рішення
18.06.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ІНТЕР-НОРМ” у процедурі закупівлі № UA-2025-06-10-002142-a виявлено наступні невідповідності. 1. Тендерна документація, згідно Додатку 1 “ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей”, пункт 2 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” на кожного працівника зазначеного в довідці надати: - Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, видані відповідно до наказу МОЗ “Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій” від 21.05.2007 № 246 (додаток 8 п. 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) (документ має бути чинним). Надано не всі копії медичних довідок відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. Тендерна документація, згідно Додатку 2 “Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію”. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати кошторисну документацію (завірену підписом та печаткою учасника (у разі її використання) з підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації) у складі надати проект календарного графіку виконання робіт. У складі кошторисної документації відсутній зведений кошторисний розрахунок. 3. Згідно Тендерної документації, Додаток 5 - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Не надані листи від імені співробітників. Відповідно Тендерної документації V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 3. “Інша інформація”, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Створено
23.06.2025 10:35
Надати до
24.06.2025 10:35
Договір
UA-2025-06-10-002142-a-a1
Очікує підписання
710 341.6 грн.
710 341.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Номенклатура
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт по заміні вікон та дверного блоку на металопластикові з монтажем та демонтажем)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України
Повна назва
Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
09773436

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
Повна назва
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37696239

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 09:56
Замовник:
Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України
Контактний телефон:
+380988748007
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 09:56
Замовник:
Центральний будинок офіцерів Збройних Сил України
Контактний телефон:
+380988748007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності