Показати схожі тендери
Закупівля 25Т-301_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1) Лот №2-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2) Лот №3-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-001821-a
Id Tender 4bc4d2de1ae44b8cbf0de881fb18f9e8
План UA-P-2025-06-10-002471-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 10:13
Остання зміна 28.07.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
594 393.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 080 грн. (0,18 %)
Вартість подання пропозиції:
1 428 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 10:09 до 18.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 10:09
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 10:09
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:09
до 09.07.2025 10:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 10:16
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 10:19
до 28.07.2025 16:28
Період уточнень
з 10.06.2025 10:09 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 10:09 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:09 до 09.07.2025 10:19
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:09 до 09.07.2025 10:19
Основні параметри
25Т-301_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1) Лот №2-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2) Лот №3-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
108 000 грн.
Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1)
Назва предмета закупівлі
Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1)
Очікувана вартість
108 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1080,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне для керівника 1
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Пропозиція:
94 992 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
144 000 грн.
Лот №2 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2)
Очікувана вартість
144 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1440,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:46
Закінчення аукціону
19.06.2025 16:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне для керівника 2
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Пропозиція:
129 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
Пропозиція:
132 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 15:46
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
342 393.2 грн.
Лот №3 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів)
Очікувана вартість
342 393.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3423,93
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:56
Закінчення аукціону
19.06.2025 15:19
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 80 (штуки)
Крісло офісне для персоналу
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне для персоналу
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Стілець для відвідувачів
Опис предмета закупівлі
Стілець для відвідувачів
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
295 116 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 14:56
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Степура
Електронна пошта
Телефон
+0989215272
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1)
Період вимог/скарг з 09.07.2025 10:16 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 16:09 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ" (ЄДРПОУ 40638884) по Лоту №1 процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні та стільці в асортименті). Лот №1-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 1) Лот №2-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2) Лот №3-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів), 25Т-301, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-06-10-001821-a, підлягає відхиленню з таких підстав: Вимогами пункту 4 частини ІІ додатку №1 тендерної документації передбачено надання учасником для підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі заповненої ним частини І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації. Учасником завантажено у складі своєї тендерної пропозиції документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл: «ІІ.3.комерційна пропозиція Технічна частина 17.06.2025.pdf»»), де, зокрема зазначено: - щодо параметру 1 «Ширина крісла, мм» - «Колір: чорний; Підлокітники: метал шкіра спліт; Механізм: мультиблок; Ролики: пластикові з гумовим покриттям; Регулювання висоти сидіння: так; Матеріал оббивки: шкіра спліт; Навантаження ,кг: 150; Глибина сидіння , мм: 520; Ширина сидіння е, мм: 540; Висота крісла у нижньому положенні, мм: 1170; Висота крісла у верхньому положенні, мм: 1270; Примітка: металева хромована база», що не відповідає вимозі Замовника щодо ширини крісла «650 ± 20»; - щодо параметру 8 «Газліфт» - «100-120», що не відповідає вимозі Замовника стосовно зазначення учасником значення газліфту як чіткого, не діапазонного параметру. Підстава відхилення тендерної пропозиції - пункт 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
09.07.2025 10:16
Повідомлення про рішення
24.06.2025 08:32
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено, зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 08:32
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Лот № 2 Лот №2 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для керівника 2)
Період вимог/скарг з 09.07.2025 10:17 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 16:09 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 10:17
Довідка НАЗК
09.07.2025 10:17
Повідомлення про рішення
24.06.2025 08:34
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено, зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 08:33
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 1.1. розділу 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасником надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, номеру, дати укладання договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо постачання крісел офісних та/або стільців. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку файл «1.1 Довідка аналогічні договори. pdf"» в якій відсутня адреса замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, номеру, дати укладання договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо постачання крісел офісних та/або стільців. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 1.1 п. 1 розділу 1.2 ч. І Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлі учасник надає лист за підписом керівника по формі додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вказаних вимог учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Лист щодо повноважень посадових осіб файл: «ІІ.8. лист щодо повноважень посадових осіб. pdf», в якому не зазначив інформацію щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівель, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, що, унеможливлює ідентифікацію службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника та свідчить про невідповідність наданого Листа щодо повноважень посадових осіб вимогам тендерної документації в цій частині. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему закупівель лист за підписом керівника по формі додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. 3. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 1.2 п. 1. розділу 1.2 ч. І Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що учасником надаються у складі тендерної пропозиції: -Скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. -Скан-копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). Також п.п. 1.1 п. 1. розділу 1.2 ч. І Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлі учасник надає лист за підписом керівника по формі додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Формою додатку № 1.1 до тендерної документації передбачено зазначення зокрема: Переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме: 1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); … _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). * ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Лист щодо повноважень посадових осіб файл: «ІІ.8. лист щодо повноважень посадових осіб. pdf», в якому зазначив: 1. Протоколу про призначення директора (надається в складі тендерної пропозиції); 2. Наказу про призначення директора (надається в складі тендерної пропозиції); 3. Статуту (надається в складі тендерної пропозиції). Однак, учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції зазначені документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити до електронної системи закупівель перелік документів, що підтверджують наявність достатніх повноважень посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 4. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Додатком № 1.1 до тендерної документації визначено, що Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі - ст. 44 Закону про ТОВ) надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив в складі своєї тендерної пропозиції до Системи довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період, чим, не виконав вказану вимогу тендерної документації, що, в свою чергу, унеможливлює визначення застосовності/незастосовності положень ст. 44 Закону про ТОВ. Також вимогами Додатку № 1.1 до тендерної документації передбачено, що у випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в ст. 44 Закону про ТОВ, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу) учасник має надати рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в ст. 44 Закону про ТОВ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»), учасник повинен надати рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
Створено
02.07.2025 16:52
Надати до
03.07.2025 16:52
Лот № 3 Лот №3 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне для персоналу, Стілець для відвідувачів)
Період вимог/скарг з 09.07.2025 10:19 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 16:09 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 10:19
Довідка НАЗК
09.07.2025 10:19
Повідомлення про рішення
24.06.2025 08:35
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено, зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 08:34
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, визначено, що учасником надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, номеру, дати укладання договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо постачання крісел офісних та/або стільців. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку файл «1.Довідка про виконання аналогічного договору. pdf"» в якій відсутній контактний телефон замовників Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, номеру, дати укладання договору, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника.
Створено
02.07.2025 14:03
Надати до
03.07.2025 14:03
Угоди
UA-2025-06-10-001821-a-a1
Підписаний і діє
Номер
УГВ 318/36-25
129 000 грн.
107 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Крісло офісне для керівника 2
Номенклатура
Крісло офісне для керівника 2
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Повна назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40638884

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-06-10-001821-a-b2
Підписаний і діє
Номер
УГВ 323/36-25
295 116 грн.
245 930 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
80 (штуки)
Крісло офісне для персоналу
Номенклатура
Крісло офісне для персоналу
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Стілець для відвідувачів
Номенклатура
Стілець для відвідувачів
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
594 393.2 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0989215272
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
594 393.2 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0989215272
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності