Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення, поставка, монтаж та пусконалагодження в’їзних воріт згідно коду ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби від КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-10-001178-a
Id Tender 3264f9545fe0489fb7db66a349fd9e0f
План UA-P-2025-06-10-001306-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.06.2025 09:41
Остання зміна 14.07.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.06.2025 09:40 до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.06.2025 09:40
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.06.2025 09:40
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:24
до 25.06.2025 23:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 23:35
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 23:35
до 14.07.2025 10:32
Період уточнень
з 10.06.2025 09:40 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 10.06.2025 09:40 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:24 до 25.06.2025 23:35
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:24 до 25.06.2025 23:35
Основні параметри
Виготовлення, поставка, монтаж та пусконалагодження в’їзних воріт згідно коду ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
190 000 грн.
Виготовлення, поставка, монтаж та пусконалагодження в’їзних воріт згідно коду ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Виготовлення, поставка, монтаж та пусконалагодження в’їзних воріт згідно коду ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
190 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.06.2025 12:01
Закінчення аукціону
18.06.2025 12:24
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Ворота виїзні, на дві стулки, загальною шириною пройми виїзду - 10 метрів, з комплектом автоматики
Опис предмета закупівлі
Ворота виїзні, на дві стулки, загальною шириною пройми виїзду - 10 метрів, з комплектом автоматики
Код ДК 021:2015
44221310-1 - В’їзні ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, 15/2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Ворота в’їзні, на одну стулку, загальною шириною пройми в’їзду - 7 метрів, з комплектом автоматики
Опис предмета закупівлі
Ворота в’їзні, на одну стулку, загальною шириною пройми в’їзду - 7 метрів, з комплектом автоматики
Код ДК 021:2015
44221310-1 - В’їзні ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, 15/2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника в наступному порядку: • Попередню оплату в розмірі 60% від вартості Товару Замовник перераховує протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту письмового повідомлення Учасника, надісланого на електронну пошту Замовника, про готовність Товару до монтажу;
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
• Остаточну оплату у розмірі 40% від вартості Товару Замовник перераховує протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту здійснення монтажу поставленого Товару, проведення пусконалагодження та, відповідно, підписання видаткової накладної Сторонами. Ціна запропонована Учасником, повинна включати в себе всі витрати на виготовлення, постачання, завантаження/розвантаження, монтаж на об’єкті Замовника, проведення пусконалагоджувальних робіт, сплату податків та зборів (у тому числі ПДВ) та усіх інших витрат, пов’язаних із постачанням товарів за предметом закупівлі. Джерело фінансування: власні кошти Замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИНДИЧУК СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
170 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.06.2025 12:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія КАРСЬКА
Електронна пошта
Телефон
+380680294434
Замовник
ЄДРПОУ
03328646
Повна назва
КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Поштовий індекс
29016
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Тернопільська, будинок 15/2
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення, поставка, монтаж та пусконалагодження в’їзних воріт згідно коду ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби
Період вимог/скарг з 25.06.2025 23:35 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 12:24 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 23:35
Довідка НАЗК
25.06.2025 23:35
Повідомлення про рішення
18.06.2025 12:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 09:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.06.2025 09:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! У поданій Вами тендерній пропозиції, наявні невідповідності, про що розміщується це повідомлення про наявність невідповідностей, на підставі пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації, а саме: 1) Учасник надав довідку за формою №2 на підтвердження кваліфікаційної вимоги «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі», проте не зазначив усієї необхідної інформації, згідно форми, зокрема адреси Замовника по договору. Учаснику необхідно доповнити довідку. 2) Відповідно до пункту 2 додатку №3 до ТД, учасник має надати листи – відгуки від замовників за аналогічними договорами поданими у довідці. Учаснику необхідно надати відповідний лист – відгук по зазначеному у довідці договору на підтвердження кваліфікаційного критерію. 3) Учаснику, відповідно до п.2 Додатку №3 до ТД, необхідно було подати копію зазначених у довідці аналогічних договорів з додатками, які сформовані в день його підписання сторонами. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору, що були укладені під час його виконання. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Таким чином, учаснику необхідно завантажити копію аналогічного договору, зазначеного ним у довідці № 4 від 16.06.2025 р. 4) Учасник не надав документів що підтверджують повноваження особи, яка підписала документи тендерної пропозиції, а саме: для керівника учасника який підписав пропозицію – Любов АЛЄКСЄЄНКО, повноваження підтверджуються випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, та/або копією наказу (витягу з наказу) про призначення, що належним чином підтверджує повноваження керівника учасника; 5) Відповідно до пп.8.8, п.8 Додатку №3 до ТД, учасник має надати Статут (у повному обсязі) або положення, або інший установчий документ, або довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати документ щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). Учаснику необхідно надати зазначені документи. 6) У разі коли учасник пропонує еквівалент до товарів, зазначених у технічному завданні, Учаснику необхідно надати порівняльну таблицю обох таких товарів (товарів визначеного Замовником та товарів запропонованого Учасником) із порівнянням вказаних у технічному завданні основних характеристик. У разі коли учасник пропонує ті товари (у тому числі складові частини товару), які визначені Замовником у технічному завданні, Учаснику необхідно надати відповідну інформаційну довідку про це. Таким чином, Учаснику необхідно чітко зазначити інформацію про запропонований товар, для правильної оцінки тендерної пропозиції Учасника.
Створено
23.06.2025 23:06
Надати до
24.06.2025 23:06
Договір
UA-2025-06-10-001178-a-a1
Підписаний і діє
Номер
454
170 000 грн.
141 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Ворота виїзні, на дві стулки, загальною шириною пройми виїзду - 10 метрів, з комплектом автоматики
Номенклатура
Ворота виїзні, на дві стулки, загальною шириною пройми виїзду - 10 метрів, з комплектом автоматики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Ворота в’їзні, на одну стулку, загальною шириною пройми в’їзду - 7 метрів, з комплектом автоматики
Номенклатура
Ворота в’їзні, на одну стулку, загальною шириною пройми в’їзду - 7 метрів, з комплектом автоматики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Повна назва
КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Повна назва
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44483994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 10:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Контактний телефон:
+380680294434
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Контактний телефон:
+380680294434
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності