Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців), примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців) від Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-012082-a
Id Tender 1ec2125b3d654df8a65ff0b2aa41a011
План UA-P-2025-06-05-002899-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 21:16
Остання зміна 01.07.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 143 238 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 716.19 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 21:14 до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 21:14
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 21:14
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 15:29
до 19.06.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 15:16
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 15:16
до 01.07.2025 10:46
Період уточнень
з 09.06.2025 21:14 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 21:14 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 15:29 до 19.06.2025 15:16
Період кваліфікації
з 17.06.2025 15:29 до 19.06.2025 15:16
Основні параметри
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців), примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 143 238 грн.
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців), примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців), примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Очікувана вартість
2 143 238 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10716,19
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 432
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:06
Закінчення аукціону
17.06.2025 15:29
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 100 (штуки)
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців)
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців)
Код ДК 021:2015
48920000-3 - Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, вулиця Межигірська, будинок 11
Дата постачання по
18.07.2025 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Опис предмета закупівлі
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Код ДК 021:2015
48920000-3 - Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, вулиця Межигірська, будинок 11
Дата постачання по
18.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, який Замовник здійснює не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту на підставі виставленого рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену програмну продукцію здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Пропозиція:
1 820 207 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАН КЛАУД"
Пропозиція:
1 820 206 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.06.2025 15:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Півнева Наталя
Електронна пошта
Телефон
380960190318
Замовник
ЄДРПОУ
41242590
Назва (англійською мовою)
Open Istitution "Open Public Finace"
Повна назва
Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси"
Повна назва (англійською мовою)
Open Istitution "Open Public Finace"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Межигірська, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців), примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 15:16 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 15:29 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 15:16
Довідка НАЗК
19.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 21:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 21:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ІІ. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 11 пункту 3 Додаток 1 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт/послуг) У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця та у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі. ІІІ. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2 пункту 3 Додаток 1 до тендерної документації містить наступну вимогу: 2.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 2.1.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2.1.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього); 2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. 2. Перелік виявлених невідповідностей: у поданій учасником пропозиції відсутній 2.1.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами).
Створено
18.06.2025 15:11
Надати до
19.06.2025 15:11
Договір
UA-2025-06-09-012082-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30/06/2025-7
1 820 206 грн.
1 516 838.33 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців)
Номенклатура
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft 365 E3 (no Teams) Annual (12 місяців)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13 385.54
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Номенклатура
Послуги з постачання Програмної продукції: примірник комп'ютерної програми Microsoft Teams Essentials Annual (12 місяців)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 782.84
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси"
Повна назва
Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41242590

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАН КЛАУД"
Повна назва
ТОВ "ВАН КЛАУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42274466

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 10:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 143 238 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси"
Контактний телефон:
380960190318
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 143 238 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Державна Установа "Відкриті Публічні фінанси"
Контактний телефон:
380960190318
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності