Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-011607-a
Id Tender 12901c1dcca540789064e024d422f6a6
План UA-P-2025-06-09-012007-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 17:51
Остання зміна 14.07.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
56 802 450.48 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
284 012.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 17:49 до 20.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 17:49
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 17:49
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:07
до 02.07.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 16:39
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 16:39
до 14.07.2025 16:50
Період уточнень
з 09.06.2025 17:49 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 17:49 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:07 до 02.07.2025 16:39
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:07 до 02.07.2025 16:39
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
56 802 450.48 грн.
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)
Очікувана вартість
56 802 450.48 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
284012,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:38
Закінчення аукціону
23.06.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Каспофунгін 50 мг
Код ДК 021:2015
33651200-0 - Протигрибкові засоби для системного застосування
Код МНН
caspofungin Caspofungin
Кількість
30 896
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Київ чи Київська область
Дата постачання по
03.12.2027 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата продукції за договором здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання Постачальником вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АСІНО УКРАЇНА"
Пропозиція:
48 383 136 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
Пропозиція:
39 999 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
Пропозиція:
39 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 12:38
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарина Бондар
Електронна пошта
Телефон
+380671344281
Сайт:
https://medzakupivli.com/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
42574629
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 16:39 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 13:07 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:46
Довідка НАЗК
02.07.2025 16:39
Повідомлення про рішення
30.06.2025 17:47
Електроний протокол про продовження строку
23.06.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою додаткового часу розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
30.06.2025 17:45
Дата кінця розгляду
22.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-06-09-011607-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/122-07/2025
42 799 802.44 грн.
39 999 815.36 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
03.01.2028
Номенклатура
30 896 (Одиниця)
Каспофунгін 50 мг
Номенклатура
Каспофунгін 50 мг
Кількість
30 896
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 3 грудня 2027 р.
Код МНН
caspofungin Caspofungin

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42574629

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42210926

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 16:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000118
Дата створення проекту
04.08.2025 16:54
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 18:02
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 15:08
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 34-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.08.2025 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2025-06-09-011607-a 09.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 18:02
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.06.2025 року № 311, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА» (далі – ТОВ «АТ-ФАРМА»), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 02.07.2025 року № 468, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2025 року, договір про закупівлю від 10.07.2025 року № 09/122-07/2025 на суму 39 999 815,36 грн. без ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 22.07.2025 року № 1, пояснення та документи, надані Замовником на запити Управління від 05.08.2025 року та 18.08.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 15:08
Документи висновку
26.08.2025 15:08
-
Повідомлення
Запит
Про наданя пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-09-011607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 11:03
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 11:03
-
Відповідь
Пояснення
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне. На запит Державної аудиторської служби України від 05.08.2025 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-09-011607-a) надаємо наступні пояснення. Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань. Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14). Наказом Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) від 13.01.2025 № 86 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-13-01-2025-86-pro-dovedennya-do-derzhavnogo-pidpriyemstva-medichni-zakupivli-ukrayini-pereliku-napryamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannya-2025-roku) до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2025 році, включаючи напрям «Лікарські засоби та медичні вироби для лікування дітей, хворих на онкологічні та онкогематологічні захворювання, та проведення трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин дітям і дорослим». Наказом МОЗ України від 17 лютого 2025 року № 273 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-17-02-2025-273-pro-zatverdzhennya-zvedenih-pokaznikiv-100-potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-sho-zakupovuvatimutsya) затверджено зведені показники 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2025 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Наказом МОЗ України від 01 квітня 2025 року № 568 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-01-04-2025-568-pro-zatverdzhennya-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100-potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-sho-zakupovuvatimutsya) затверджено зміни до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2025 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Питання 1 Запиту. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до паспорта бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для лікування дітей, хворих на онкологічні та онкогематологічні захворювання, та проведення трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин дітям і дорослим», затвердженого головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 28 лютого 2025 року № 343 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-28-02-2025-343-pro-zatverdzhennya-pasporta-byudzhetnoyi-programi-na-2025-rik) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2025 рік (копії наказу та паспорту додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для лікування дітей, хворих на онкологічні та онкогематологічні захворювання, та проведення трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин дітям і дорослим». Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.03.2025 № 72-ОД, методом розрахунку очікуваної вартості на підставі бюджетних асигнувань (копія наказу та Методика додаються). Замовником було проведено попередні ринкові консультації з використанням електронної системи SAP Ariba, згідно з наказом ДП «Медзакупівлі України» від 14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається), та проведено збір комерційних пропозицій через запит на електронні адреси потенційних постачальників. У рамках проведення ринкових консультацій Замовником в системі SAP Ariba здійснено розсилку запрошень потенційним постачальникам для надання комерційних пропозицій стосовно Предмета закупівлі (перелік запрошених учасників додається у вигляді знімків екрана системи SAP Ariba – ID запиту: Doc2501816792). У рамках проведення збору комерційних пропозицій через запит на електронні адреси потенційних постачальників Замовником здійснено розсилку запиту на надання комерційної пропозиції (перелік постачальників додається у вигляді знімку екрана відповідної сторінки пошти). За результатами ринкової консультації в системі SAP Ariba надано одну цінову пропозицію (додається у вигляді знімка екрана системи SAP Ariba). За результатами запиту на комерційні пропозиції на пошту надано одну цінову пропозицію (додається у вигляді копії листа). З метою забезпечення пацієнтів медичними виробами належної якості за максимально вигідною ціною очікувану вартість було сформовано на підставі бюджетних асигнувань (довідка розрахунку очікуваної вартості в форматі Excel додається). Медико-технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку з урахуванням інформації, зазначеної в Наказі МОЗ України від 01.04.2025 № 568 (зі змінами), результатів аналізу ринку та досвіду попередніх закупівель. Питання 2 Запиту. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. На виконання вимог пункту 2 запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 05.08.2025 Замовник надає посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://mpu.gov.ua/uk/suppliers/public/53369). Питання 3 Запиту. Надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. В 2025 році згідно з додатком 3 до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» були виділені бюджетні призначення за бюджетною програмою КПКВК «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для лікування дітей, хворих на онкологічні та онкогематологічні захворювання,та проведення трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин дітям і дорослим», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 28 лютого 2025 року № 343 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukrayini-vid-28-02-2025-343-pro-zatverdzhennya-pasporta-byudzhetnoyi-programi-na-2025-rik) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2025 рік (копія наказу та паспорту додаються), за загальним та спеціальними фондами державного бюджету. Таким чином, ДП «Медзакупівлі України» не отримує фінансування за рахунок субвенцій. Додатково повідомляємо, що Процедура закупівлі не має стосунку до інструменту Ukraine Facility, оскільки відповідно до абзацу 2 статті 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» джерелами формування загального фонду у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 Бюджетного кодексу України щодо державного бюджету (крім надходжень, визначених статтею 12 цього Закону), в тому числі надходження від реалізації державних резиденцій, державних дач, будинків відпочинку, оздоровчих закладів, іншого нерухомого майна, що перебувають на балансі органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Усі заходи, які має виконати Україна, відображені у Плані для Ukraine Facility (режим доступу : https://www.ukrainefacility.me.gov.ua/). План включає як реформи, так і інвестиції, в рамках яких можуть відбуватись закупівлі (режим доступу: до повного переліку індикаторів Плану: https://www.ukrainefacility.me.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/indicators-uf_ukr.pdf). Відповідно до сторінки 151 Плану України для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 224-р (режим доступу: https://me.gov.ua/view/bb34572a-7998-4ffc-a3c6-83af50e88560) ключовими інвестиційними потребами у 2024 –2027 роках є, зокрема, зміцнення системи охорони здоров’я шляхом відновлення та покращення роботи пошкоджених закладів охорони здоров’я на всіх рівнях, впровадження телемедицини та мобільних медичних послуг, забезпечення сучасним медичним обладнанням для діагностики та лікування, розробка індивідуальних протоколів лікування та догляду, в тому числі для людей з інвалідністю та психологічними травмами. Разом з тим, своїм листом «Про виконання Плану України у 2025 році» від 16.04.2025 № 01/250-04/2025 МОЗ України повідомило Замовника про те, що реалізація проектів у межах бюджетних програм, головним розпорядником яких є МОЗ, а саме: КПКВК 2301800 «Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров'я України»; КПКВК 2311800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я України», буде виконуватися в межах реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» відповідно до Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р. Відповідно, предмет закупівлі «Каспофунгін 50 мг» відноситься до лікарських засобів, що закуповується за напрямом «Лікарські засоби та медичні вироби для лікування дітей, хворих на онкологічні та онкогематологічні захворювання, та проведення трансплантації гемопоетичних стовбурових клітин дітям і дорослим», тому Процедура закупівлі не є складовою частиною виконання Плану Ukraine Facility.
Рішеня
08.08.2025 16:31
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-09-011607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Чому сума тендерної пропозиції переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" складає 39 999 998,00 грн. без ПДВ, проте, сума укладеного Договору від 10.07.2025 року № 02/122-07/2025 складає 39 999 815,36 грн.без ПДВ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
18.08.2025 12:01
Орган перевірки
22.08.2025 00:00
Документи повідомлення
18.08.2025 12:01
-
Відповідь
Про надання пояснень
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне. На додатковий запит Державної аудиторської служби України від 18.08.2025 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-09-011607-a) надаємо наступні пояснення. Частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Аналогічно відповідно до частини 3 пункту 18 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадку перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. ТОВ «АТ-ФАРМА» (далі – переможець процедури закупівлі) листом від 08.07.2025 № б/н звернулося до ДП «Медзакупівлі України» з повідомленням, що ціна за одиницю товару складає 1294,66 грн без ПДВ, а загальна вартість за договором 33 999 815,36 грн без ПДВ. Відповідно до вищевикладеного, ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в договорі зменшилася, при чому обсяг закупівлі не змінився.
Рішеня
20.08.2025 12:01
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 802 450.48 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 802 450.48 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380671344281
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності