Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 39710000-2 — Електричні побутові прилади (Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-011496-a
Id Tender a3e91c00cf3a4537a1e4458c0336441c
План UA-P-2025-06-09-013928-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 17:33
Остання зміна 29.07.2025 12:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 17:33 до 17.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 17:33
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 17:33
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:08
до 04.07.2025 10:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 15:22
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 10:59
до 29.07.2025 12:56
Період уточнень
з 09.06.2025 17:33 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 17:33 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:08 до 04.07.2025 10:59
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:08 до 04.07.2025 10:59
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 39710000-2 — Електричні побутові прилади (Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
420 000 грн.
Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери (код ДК 021:2015 - 39710000-2 — Електричні побутові прилади)
Назва предмета закупівлі
Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери (код ДК 021:2015 - 39710000-2 — Електричні побутові прилади)
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.06.2025 11:45
Закінчення аукціону
18.06.2025 12:08
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 8 (штуки)
Холодильник дводверний (двокамерний)
Опис предмета закупівлі
Холодильник дводверний (двокамерний)
Код ДК 021:2015
39711110-3 - Холодильники з морозильною камерою
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Холодильник однокамерний
Опис предмета закупівлі
Холодильник однокамерний
Код ДК 021:2015
39711110-3 - Холодильники з морозильною камерою
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Морозильна скриня
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня
Код ДК 021:2015
39711120-6 - Морозильні камери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Міксер ручний професійний
Опис предмета закупівлі
Міксер ручний професійний
Код ДК 021:2015
39711211-1 - Міксери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Міксер ручний занурювальний з насадками
Опис предмета закупівлі
Міксер ручний занурювальний з насадками
Код ДК 021:2015
39711211-1 - Міксери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки / термін поставки 30 календарних днів з дати укладення договору але не пізніше 30.07.2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Пропозиція:
396 996 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Данчевська Ольга Богданівна"
Пропозиція:
397 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.06.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Мих
Електронна пошта
Телефон
+380671516515, +380322957079
Сайт:
http://www.cancer.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01996792
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Поштовий індекс
79031
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Гашека Я., буд. 2 А
Кваліфікація
Лот № 1 Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери (код ДК 021:2015 - 39710000-2 — Електричні побутові прилади)
Період вимог/скарг з 20.06.2025 15:22 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 12:08 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 15:22
Повідомлення про рішення
18.06.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.07.2025 10:59 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 15:22 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:59
Довідка НАЗК
04.07.2025 10:59
Повідомлення про рішення
26.06.2025 10:41
Електроний протокол про продовження строку
20.06.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ФОП ДАНЧЕВСЬКА ОЛЬГІ БОГДАНІВНА (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно розглянути, а також великого обсягу інших активних закупівель Замовника, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
26.06.2025 10:41
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані в тендерній пропозиції учасника на закупівлю за кодом ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 39710000-2 — Електричні побутові прилади (Холодильники, морозильна скриня, ручні міксери) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У відповідності до вимог Замовника, що передбачені в п.2 розділу 1 ДОДАТКУ №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - Скановані з оригіналів копії не менше 2 (двох) виконаних договорів, інформація про який внесена у Довідку; - Скановану з оригіналу копію/копії документів, які підтверджують виконання договорів (копії видаткових накладних або актів приймання-передачі) та/або скановану з оригіналу копію листа-відгуку про виконання цих договорів, підписаних уповноваженою особою контрагента (покупця, замовника). 1.1. Виявлена невідповідність: Учасником надано відгук щодо виконання договору від ФОП Флорес-Кортес Віктор Артурович, у якому відсутнє посилання на виконаний учасником аналогічний договір, копія якого надана в складі тендерної пропозиції, що не дозволяє ідентифікувати який саме договір був виконаний. 1.2. Спосіб усунення невідповідностей: Надати оновлений документи, який підтверджує виконання укладеного учасником аналогічного договору з вказаним контрагентом (видаткову накладну або акт приймання-передачі або відгук про належне виконання вказаного договору). 2. У відповідності до вимог Замовника, що передбачені в п.п.2 п.1 розділу 3 ДОДАТКУ №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник (фізична особа-підприємець) повинен надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків. 2.1. Виявлена невідповідність: учасником завантажено файл «Ідентифікаційний.pdf» у якому міститься скан-копія картки фізичної особи-платника податків про присвоєння ідентифікаційного номера, що видана на прізвище «ЛУЩ», що не відповідає прізвищу учасника. 2.2. Спосіб усунення невідповідностей: Надати оновлену скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, видану на ім’я та прізвище учасника. 3. У відповідності до вимог п. 2 Загальних вимог Технічної специфікації ДОДАТОК №3 до тендерної документації спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінал такого гарантійного листа та копію документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника (якщо гарантійного листа надано офіційним представником, а не виробником). Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та учасника, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантійний строк експлуатації. 3.1. Виявлена невідповідність: у наданих учасником гарантійних листах ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АКЛІМА», ТОВ «Прелюдія-Плюс», ТОВ «РЕСТЕКВІП» відсутня інформація про гарантійний термін експлуатації. Крім того, до вказаних гарантійних листів учасником не надано документи, що підтверджує офіційний статус представника виробника (дилера, дистриб’ютора). 3.2. Спосіб усунення невідповідностей: Надати оновлені гарантійні листи та відсутні документи, які підтверджують статус представника. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється Учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин
Створено
03.07.2025 09:34
Надати до
04.07.2025 09:34
Договір
UA-2025-06-09-011496-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8
397 000 грн.
397 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Холодильник дводверний (двокамерний)
Номенклатура
Холодильник дводверний (двокамерний)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Холодильник однокамерний
Номенклатура
Холодильник однокамерний
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Морозильна скриня
Номенклатура
Морозильна скриня
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Міксер ручний професійний
Номенклатура
Міксер ручний професійний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Міксер ручний занурювальний з насадками
Номенклатура
Міксер ручний занурювальний з насадками
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996792

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Данчевська Ольга Богданівна"
Повна назва
ФОП "Данчевська Ольга Богданівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3489108721

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 12:56
-
29.07.2025 12:55
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380671516515, +380322957079
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380671516515, +380322957079
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності