Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час розгляду пропозиції учасника ФОП «КОЛІСНИК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт будівлі *** військової частини 3028 Національної гвардії України за адресою ***), встановлено, що відповідно до Оголошення, Розділ 14 «Інша інформація», Замовником визначено перелік документів, які повинні подати учасники спрощеної закупівлі в складі своєї пропозиції, а саме:
- завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Згідно вимог Замовника, вказані копії документів мають бути завірені Учасником.
Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінаи й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення
невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо додатково завантажити через електронну систему закупівель, оновлені (завірені) документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.