Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2 від Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-011373-a
Id Tender 945ae630bced4b2a87a75c89d7fced3c
План UA-P-2025-05-23-013994-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.06.2025 17:22
Остання зміна 06.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 426 204.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
182 131.02 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 17:17 до 24.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 17:17
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 17:17
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 08:00
до 30.06.2025 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 17:12
до 06.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.06.2025 17:12
-
Період уточнень
з 09.06.2025 17:17 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 17:17 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 08:00 до 30.06.2025 17:12
Період кваліфікації
з 24.06.2025 08:00 до 30.06.2025 17:12
Основні параметри
Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 426 204.8 грн.
Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2
Очікувана вартість
36 426 204.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
182131,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
32302, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, площа Польський ринок, будинок 2
Дата постачання по
15.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 15,0 %
Опис:
Попередня оплата (аванс) використовується Підрядником виключно для придбання обладнання, матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочі днів
Розмір оплати: 85,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
Пропозиція:
34 880 223 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Єфіменко
Електронна пошта
Телефон
+380384936000
Замовник
ЄДРПОУ
04060542
Повна назва
Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Кам'янець-Подільський
Адреса
майдан Відродження, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлової будівлі офсетного цеху під офісні, адміністративні приміщення, приміщення виставкової зали, майстерні та закладу громадського харчування (бізнес-центр), площа Польський ринок, 2
Період вимог/скарг з 30.06.2025 17:12 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 08:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:12
Повідомлення про рішення
24.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"виявленні наступні невідповідності: 1. В складі тендерної пропозиції Учасник на виконання вимог п. 1.1 Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до тендерної документації надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 325-т від 18 червня 2025р., однак в колонці 4 вказаної довідки не зазначив основні характеристики техніки, що вимагались в таблиці до п. 1.1 Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: довідку за формою 1 Додатку 1 до тендерної документації, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у таблиці в пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, тобто вказати основні характеристики, такі як: вантажопідйомність, місткість ковша, продуктивність, висота підйому, що вимагались до відповідної техніки, що наведена в колонці «Характеристики» таблиці п. 1.1 Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 1 до тендерної документації. 2. Згідно п.п. 1 п. 1.3. Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4.». Згідно абз. 2 п. 1.3. Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним вважається договір з виконання робіт з нового будівництва або реконструкції. Тобто Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний/і договір/договора, в розумінні цієї тендерної документації, що укладені не раніше 09.06.2022р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4 Додатку 1 до тендерної документації, укладеного/их протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів; 2) копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3) документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). 3. Відповідно до Довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації № 328-т від 18 червня 2025р., наданої Учасником в складі тендерної пропозиції, в Учасника в штаті працює 34 працівника. Відповідно до п.п. 2 п. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 1 до тендерної документації, Учасник подає трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію: прийняття на роботу та наступна сторінка, за необхідності, щоб впевнитись, що працівник не звільнений) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, чинні договори, строк дії яких не повинен бути менший ніж строк виконання робіт або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2. В складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з наступними працівниками: Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування Ахтемійчук Іван Ях’євич; Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування Мироник Іван Богданович; Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій Гаврилюк Георгій Ярославович; Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій Кузенко Михайло Дмитрович; Водій автотранспортних засобів Крамський Василь Васильович; Маляр Мироник Роман Ігорович; Маляр Котлярук Микола Миколайович; Маляр Ніца Роман Миколайович; Покрівельник будівельний Литвинюк Ігор Васильович; Покрівельник будівельний Немеш Юрій Вікторович; Покрівельник будівельний Проданчук Роман Миколайович; Покрівельник будівельний Ставчанський Корнило Вікторович. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію: прийняття на роботу та наступна сторінка, за необхідності, щоб впевнитись, що працівник не звільнений) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво па працівників, що перелічені в попередньому абзаці. 4. Згідно п. 6 Додатку 1 до тендерної пропозиції, Учасник надає довідка щодо залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 до цього додатка. Учасник надав Довідку щодо залучення субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт № 329-т від 18 червня 2025 р. Відсутня заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заяву щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
26.06.2025 11:08
Надати до
27.06.2025 11:08
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 426 204.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Контактний телефон:
+380384936000
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 426 204.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 08:00
Замовник:
Виконавчий комітет Кам’янець-Подільської міської ради
Контактний телефон:
+380384936000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності