Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливо-стей застосовуються положення статті 25 Закону з ураху-ванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку № 9 до цієї Тендерної документації з урахуван-ням умов, викладених в даному пункті. Учасникам забо-ронено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5% очікува-ної вартості закупівлі): 3 700,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна бан-ківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передба-ченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особ-ливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, За-коном України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснен-ня банками операцій за гарантіями в національній та іно-земних валютах» (у редакції постанови Правління Націо-нального банку України від 25.01.2018 № 5). Банківська гарантія, має бути видана банком, що відносяться до сис-темно важливих банків. Перелік банків затверджено рі-шенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш.
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інфо-рмація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізи-чних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листу-вання;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учас-ник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громад-ських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника подат-ків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замов-ник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікацій-ний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літер-ний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правлін-ня Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про прове-дення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний еле-ктронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначають-ся:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
8. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропо-зиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відпо-відного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовника-ми не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
9. Банківська гарантія подається учасниками у складі тен-дерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії – випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії або довідкою про грошове покриття банківської гарантії.
10. За зверненням учасника, яким було надано забезпечен-ня тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підс-тави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визна-чених частиною четвертою статті 25 Закону.
11. Банківська гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підт-вердженням кваліфікованого електронного підпису упов-новаженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки банку у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису.
12. До банківської гарантії учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують пов-новаження особи, яка підписала електронну банківську гарантію.
13. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здій-снюються за рахунок Учасника, що підтверджується від-повідним гарантійним листом.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 За-кону України «Про публічні закупівлі».