Звернення:
За тендером : Послуги з поточного аварійного ремонту панелей в частині вогнезахисту дерев'яних конструкцій в Комунальному закладі «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 83 «Дзвіночок» Полтавської міської ради Полтавської області» за адресою: м. Полтава, пров. Лікаря Мальцева, 7 (ДК 021:2015: 77220000-8 - Послуги з просочування деревини)
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! Пунктом 2.4 Додатку 2 ви вимагаєте: "Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливості, характеристики об’єкту, можливі утруднення чи наявні перешкоди та інші проблемні питання, які можуть виникнути під час виконання робіт. За підсумками обстеження Учасник повинен в присутності керівника закладу (або особи, що замінює його під час відсутності основного працівника), скласти акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками та надати в складі тендерної пропозиції". Дана вимога є дискримінаційною і неодноразово визнавалася як дискримінаційна АМКУ. До прикладу - Рішення АМКУ № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024р та безліч інших. Надання Акту обстеження об’єкта порушує право учасника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній Процедурі закупівлі. Просимо прибрати пункт 2.4 з вимог Додатку 2.
Дата оприлюднення звернення:
10.06.2025 09:53
Шановний Учаснику! Зауважимо, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту у приміщеннях дошкільного навчального закладу.
Послуги виконуються на об’єкті, де навчаються діти. При обстеженні Учасник має змогу особисто переконатися в готовності брати участь у закупівлі, а, у випадку його обрання переможцем, надати послуги з поточного ремонту.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази, наявністю працівників відповідної кваліфікації та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 15:17