Показати схожі тендери

Закупівля 44910000-2 – Будівельний камінь (Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-009972-a
Id Tender e407fc6f09c2455bb5b49ea02c3224af
План UA-P-2025-06-09-005459-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 16:10
Остання зміна 10.07.2025 16:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 553 625 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 768.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 16:02 до 17.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 16:02
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 16:02
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 01:00
до 26.06.2025 15:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 15:29
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 15:29
до 10.07.2025 16:54
Період уточнень
з 09.06.2025 16:02 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 16:02 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 01:00 до 26.06.2025 15:29
Період кваліфікації
з 17.06.2025 01:00 до 26.06.2025 15:29
Основні параметри
44910000-2 – Будівельний камінь (Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 553 625 грн.
44910000-2 – Будівельний камінь (Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям)
Назва предмета закупівлі
44910000-2 – Будівельний камінь (Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям)
Очікувана вартість
3 553 625 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17768,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
106 608.75
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям
Код ДК 021:2015
44912100-7 - Граніт
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, кладовище «Яцево», вул. Кленова, 25
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ОХМАК МАРІЯ ДМИТРІВНА
Пропозиція:
3 222 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 44910000-2 – Будівельний камінь (Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 15:29 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 01:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 15:29
Довідка НАЗК
26.06.2025 15:29
Повідомлення про рішення
24.06.2025 17:11
Електроний протокол про продовження строку
17.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 17:04
Дата кінця розгляду
16.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2 Додатку 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації у вигляді договорів на виконання робіт від 12.06.2025 р. (файли: «Співробітники.pdf» та «Договора (співробітники).pdf»), що містять невідповідності щодо кінцевого терміну надання послуг та терміну дії договорів на виконання робіт зазначених учасником працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід постачання товару у відповідності до вимог технічної специфікації (Додаток 1.1 до тендерної документації). 1.2. Учасник для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав скан-копію Листа-відгука № 176-вих від 14.04.2025 та виконаного аналогічного договору (файли: «Лист-відгук2.pdf» та «Договір №7310_9.pdf») про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що містить невідповідність у реквізитах виконаного договору, а саме: дата укладання Договору № 7310/9, який зазначено як аналогічний у Листі-відгуку не відповідає фактичній даті, яка відображена на скан-копії Договору №7310/9. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід постачання товару та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України) та штатний розпис), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» за формою 2. 2.2. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 3 згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі». Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на постачання товару, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 44910000-2 – Будівельний камінь. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо кінцевого терміну надання послуг та терміну дії договорів на виконання робіт зазначених учасником працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід постачання товару у відповідності до вимог технічної специфікації, шляхом повторного надання документів, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару згідно вимог технічної специфікації та в яких міститься вірна інформація щодо кінцевого терміну надання послуг та терміну дії договорів на виконання робіт щодо зазначених учасником працівників. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження факту виконання аналогічного договору, шляхом повторного надання документального підтвердження виконаного аналогічного договору – Листа-відгуку із зазначенням вірної інформації про досвід виконання аналогічного договору, зокрема, щодо дати укладення такого договору.
Створено
25.06.2025 15:17
Надати до
26.06.2025 15:17
Договір
UA-2025-06-09-009972-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6091_3
3 222 500 грн.
3 222 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (штуки)
Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям
Номенклатура
Придбання та встановлення (монтаж) намогильних споруд (гранітних пам'ятників) загиблим (померлим) військовослужбовцям
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ОХМАК МАРІЯ ДМИТРІВНА
Повна назва
ФОП ОХМАК МАРІЯ ДМИТРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2165717147

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 16:54
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 553 625 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 553 625 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності