Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати інформацію та документи, визначені за формою, згідно із додатком №6. Вказана інформація повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника.
1) перелік виявлених невідповідностей: на на виконання цієї вимоги учасник надав Інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №128/11 від 23.06.2024 року та документи, що підтверджують право власності або користування зазначеними в довідці машинами та механізмами (файли під назвою «09. НАЯВНІСТЬ МТБ (ЧАСТИНА І).pdf», «09. НАЯВНІСТЬ МТБ (ЧАСТИНА ІІ).pdf»).
Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме:
- у пункті 5 інформаційної довідки вказана техніка, що не є власністю Учасника, а залучена за Договором про надання послуг від 01.07.2025р. №01/07, укладеного з ФОП Кононученко В.Ф. На підтвердження права власності на техніку учасником надано лише перше сторінку Свідоцтва про реєстрацію машини Кран самохідний KRUPP KMK 3045 Серія ОМ №164199, що унеможливлює встановити власника техніки;
- у пункті 15 інформаційної довідки вказана техніка, що не є власністю Учасника, а залучена за Договором про надання послуг від 04.03.2025р. №0403/01, укладеного з КП «Управління автомобільних шляхів», строк дії якого до 31.12.2025 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- у пункті 55 інформаційної довідки зазначено Гудронатори ручні, які використовуються при виконанні робіт відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл під назвою «10.КОШТОРИС.pdf»). На підтвердження права власності/користування учасником надано Інвентарну картку обліку основних засобів інв.№1030 від 06.02.2025 року на Гудронатор причіпний. Проте, у складі пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження права власності саме на Гудронатори ручні, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником.
Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей.
Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації.
У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати Інформаційну довідка про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №6). Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника.
У Додатку №6 до тендерної документації вказано наступне:
** Для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраціний номер.
*Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі! До довідки включаються машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт.
Обов?язково до даних відомостей Учасник зобов?язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено).
При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або кольорові скан-копії. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів (або кольорові скан-копії) дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг;
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі.
У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно надати:
- підтвердження права власності ФОП Кононученко В.Ф. на Кран самохідний KRUPP KMK 3045 з урахуванням встановлених вище невідповідностей;
- документи/інформацію про продовження/можливість продовження строку Договору про надання послуг від 04.03.2025р. №0403/01 укладеного з КП «Управління автомобільних шляхів», що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю;
- документи на підтвердження права власності на Гудронатори ручні.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».