Показати схожі тендери

Закупівля «Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)» від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-009666-a
Id Tender 5b068c236993429b9f9a96e242ca1ea7
План UA-P-2025-06-06-013963-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.06.2025 15:50
Остання зміна 31.07.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 551 801.04 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
450 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 15:49 до 04.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 15:49
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 15:49
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 09:00
до 31.07.2025 15:59
Залишилось 3 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 15:59
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 15:59
-
Період уточнень
з 09.06.2025 15:49 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 15:49 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 09:00 до 31.07.2025 15:59
Період кваліфікації
з 04.07.2025 09:00 до 31.07.2025 15:59
Основні параметри
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
86 551 801.04 грн.
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Назва предмета закупівлі
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Очікувана вартість
86 551 801.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
450000,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
400 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
12452, Україна, Житомирська область, село Кодня Житомирський район, вул. Грабовського, 18-В
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, або аналогічні). Сума бюджетних асигнувань на 2025 рік становить 1 500 000,00 грн. (один мільйон п'ятсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 250 000,00 грн. (двісті п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
86 347 134 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
09.06.2025 15:49
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Заруцька
Електронна пошта
Телефон
+380976845514, +380412558505
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Період вимог/скарг з 31.07.2025 15:59 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 09:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 15:59
Довідка НАЗК
31.07.2025 15:59
Повідомлення про рішення
11.07.2025 09:27
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) є великою за обсягом та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», потребує детального вивчення та співставлення із технічним завданням та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
11.07.2025 09:27
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати інформацію та документи, визначені за формою, згідно із додатком №6. Вказана інформація повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. 1) перелік виявлених невідповідностей: на на виконання цієї вимоги учасник надав Інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №128/11 від 23.06.2024 року та документи, що підтверджують право власності або користування зазначеними в довідці машинами та механізмами (файли під назвою «09. НАЯВНІСТЬ МТБ (ЧАСТИНА І).pdf», «09. НАЯВНІСТЬ МТБ (ЧАСТИНА ІІ).pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у пункті 5 інформаційної довідки вказана техніка, що не є власністю Учасника, а залучена за Договором про надання послуг від 01.07.2025р. №01/07, укладеного з ФОП Кононученко В.Ф. На підтвердження права власності на техніку учасником надано лише перше сторінку Свідоцтва про реєстрацію машини Кран самохідний KRUPP KMK 3045 Серія ОМ №164199, що унеможливлює встановити власника техніки; - у пункті 15 інформаційної довідки вказана техніка, що не є власністю Учасника, а залучена за Договором про надання послуг від 04.03.2025р. №0403/01, укладеного з КП «Управління автомобільних шляхів», строк дії якого до 31.12.2025 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. - у пункті 55 інформаційної довідки зазначено Гудронатори ручні, які використовуються при виконанні робіт відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл під назвою «10.КОШТОРИС.pdf»). На підтвердження права власності/користування учасником надано Інвентарну картку обліку основних засобів інв.№1030 від 06.02.2025 року на Гудронатор причіпний. Проте, у складі пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження права власності саме на Гудронатори ручні, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати Інформаційну довідка про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №6). Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. У Додатку №6 до тендерної документації вказано наступне: ** Для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраціний номер. *Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі! До довідки включаються машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт. Обов?язково до даних відомостей Учасник зобов?язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено). При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або кольорові скан-копії. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів (або кольорові скан-копії) дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно надати: - підтвердження права власності ФОП Кононученко В.Ф. на Кран самохідний KRUPP KMK 3045 з урахуванням встановлених вище невідповідностей; - документи/інформацію про продовження/можливість продовження строку Договору про надання послуг від 04.03.2025р. №0403/01 укладеного з КП «Управління автомобільних шляхів», що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; - документи на підтвердження права власності на Гудронатори ручні. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
30.07.2025 15:13
Надати до
31.07.2025 15:13
Договір
UA-2025-06-09-009666-a-b1
Очікує підписання
86 347 134 грн.
86 347 134 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Номенклатура
«Будівництво (незавершене) закладу загальної середньої освіти за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Кодня, вул. Грабовського, 18-В (коригування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станишівська сільська рада
Повна назва
Станишівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20425612

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
86 551 801.04 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
86 551 801.04 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності