Звернення:
За тендером : код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системні блоки)
Тема:
Гаратнійне обслуговування
Зміст:
Вітаю,
Критерій гаратнійного обслуговування враховуючи сервіси нашого постачальника , не можливо виконати. Чи можете внести зміни та збільшити термін.
Та умова монтажу та демонтажу, виробник надає таку можливість. Але потрібно розуміти що при цій процедурі можна пошкодити компоненти і це призведе до зняття з гарантії пристрою. Чи погоджуєтесь на такі умови?
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2025 17:33
Добрий день! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Щодо критерію гарантійного обслуговування – відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації постачальник повинен забезпечити гарантійне обслуговування обладнання. Термін гарантії, якою забезпечується обладнання, повинен бути не менше 12 місяців з дня передачі Товару Замовнику.
П. 5. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що під час терміну гарантії в разі поломки будь-яких складових – їх ремонт або заміна повинні бути виконані протягом 7-ми робочих днів. Відповідно до пп. 7.4. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що під час терміну гарантії в разі поломки будь-яких складових – їх ремонт або заміна будуть виконані протягом 7 (семи) робочих днів. У випадку, якщо час гарантійного ремонту Товару перевищує зазначений термін, на час ремонту Постачальник надає Замовнику рівноцінний Товар.
Оскільки придбання даного товару здійснюється для забезпечення робочого процесу централізованої бухгалтерії №3 департаменту освіти Вінницької міської ради, замовник не може збільшити строк виконання гарантійних робіт.
Проте, замовником буде внесено зміни до Додатків 1 та 2 до тендерної документації для однозначного трактування усіх умов тендерної документації та додатків до неї.
Що стосується забезпечення можливості доступу працівниками Замовника до всіх компонентів виробу, їх монтажу/демонтажу, то ця вимога висувається замовником з метою можливості здійснення перевірки відповідності усіх складових товару вимогам щодо їх технічних та якісних характеристик, марки, моделі та перевірки того, що товар та усі його складові є новими, технічно справними, такими, що не були у використанні, без зовнішніх пошкоджень тощо. При цьому, така можливість надається постачальником із збереженням гарантійних зобов’язань. Якщо під час такої перевірки пошкодження компонентів буде здійснено безпосередньо представником замовника, то ремонт та/або заміна таких компонентів буде здійснюватися за рахунок замовника.
Дата оприлюднення відповіді:
13.06.2025 15:18