Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Новомиргородська міська рада .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-009191-a
Id Tender 38a568bf06f440b4b3093957ad3426f3
План UA-P-2025-06-09-009978-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 15:55
Остання зміна 17.07.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 264 810.18 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 324.05 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 15:54 до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 15:54
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 15:54
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 13:45
до 03.07.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 10:57
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 10:57
до 17.07.2025 14:37
Період уточнень
з 09.06.2025 15:54 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 15:54 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 13:45 до 03.07.2025 10:57
Період кваліфікації
з 17.06.2025 13:45 до 03.07.2025 10:57
Основні параметри
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 264 810.18 грн.
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 264 810.18 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6324,05
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 13:10
Закінчення аукціону
17.06.2025 13:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів у розмірі 100% на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 10 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
1 138 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович
Пропозиція:
999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
998 490 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
Пропозиція:
998 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.06.2025 13:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
09.06.2025 15:32
-
09.06.2025 15:32
-
09.06.2025 15:32
Проект договору
09.06.2025 15:32
-
09.06.2025 15:32
-
09.06.2025 15:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Анастасьєва
Електронна пошта
Телефон
+380968696247
Замовник
ЄДРПОУ
04055104
Повна назва
Новомиргородська міська рада
Поштовий індекс
26000
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Новомиргородський р-н, м. Новомиргород
Адреса
вул. Соборності, 227/7
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 03.07.2025 10:57 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 13:45 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 10:57
Довідка НАЗК
03.07.2025 10:57
Повідомлення про рішення
24.06.2025 15:55
Електроний протокол про продовження строку
17.06.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 15:54
Дата кінця розгляду
16.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82", який зараз перебуває на етапі розг-ляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1)Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником пе-редбачено вимогу про підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обла-днання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме, вимагалося надати: «…Довідка про наявність обладнання та механізмів, які забезпечать виконання послуг, передбачених у тендерній документації (зразок довідки додається). Учасники повинні підтвердити наявність техніки та об-ладнання, необхідних для надання послуг за даним предметом закупівлі, а саме: асфальтоукладач – 1 шт., автомобіль самоскид – 2 шт., бортовий автомобіль – 2 шт., навантажувач - 2 шт., коток дорожний – 2 шт., трактор – 1 шт., автокран – 1 шт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку та обладнання, Учасник надає скан-копії з оригіналів або належним чином завірені копії свідоцтв про реєстрацію транс-портних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник по-винен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. В тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), до-датково подаються: -договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми (основні засоби), які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або видаткової накладної/інвентарної картки; -свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, видаткові накладні або інвентарні картки; -оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ідентифікатору даної закупівлі та адресованого Замовнику даної процедури закупівлі. Марка, модель, тип, реєстраційний номер будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначені в довідці, повинні повністю відповідати: - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (ос-новних засобів), які зазначено в листі-згоді власника будівельних машин і механізмів (основних засобів); - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (ос-новних засобів), які зазначено в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів (якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, видаткових накладних або інвентарних картках; - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (ос-новних засобів), які зазначено в договорі оренди/надання послуг/інше.» Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" на виконання вказаних вимог надав наступні документи: - Інформацію про наявність будівельних машин та механізмів від 16.06.2025 р. вих. № НМР/1-1/1; - Копію договору надання послуг № 05-02/2024-2 від 05.02.2024 р. з додатками та додатко-вими угодами від 28 січня 2025 року та від 29 травня 2025 року до даного договору; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів №№ ЕЕ № 090517, СХМ № 085457, СХМ № 085434, СХВ № 722514, СХВ № 776568, ЕЕ № 090512, АХ № 023124, ЕЕ № 125192, ЕЕ № 090513, СХМ № 534960, ЕЕ № 052597; - лист-згоду власника машин і механізмів - директора ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» № 1/06 від 13.06.2025 р. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" замовник виявив, що в Інформації про наявність будівельних машин та механізмів від 16.06.2025 р. вих. № НМР/1-1/1 не зазначені реєстраційні номери будівельних машин і механізмів, які згідно вимог замовника, повинні повністю відповідати реєстраційним номерам зазначених у листі-згоді власника будівельних машин і механізмів, в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, та в договорі оренди/надання послуг. Також, інформація про реєстраційні номери будівельних машин і механізмів повністю відсутня і в листі-згоди власника машин і механізмів - директора ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» № 1/06 від 13.06.2025 р., та частково відсутня у договорі надання послуг № 05-02/2024-2 від 05.02.2024 р., а саме, у договорі відсутні реєстраційні номери на Коток дорожний НАММ HD130НV, ВАНТАЖНИЙ–ЗАГАЛЬНИЙ БОРТОВИЙ (ДУБЛЬ КАБІНА)VOLKSWAGEN/TRANSPORTER, Асфальтоукладач VOGELE 07.19/SUPER 2100-2, міні – навантажувач BOBCAT S510, навантажувач фронтальний HYUNDAI HL770-7. Також, в Інформації про наявність будівельних машин та механізмів від 16.06.2025 р. вих. № НМР/1-1/1, яка була подана учасником у складі пропозиції, Замовник виявив відмінності між інформацією зазначеною у даній Інформації та свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, а саме, не збігаються дані в частині зазначення інформації по строку експлуатації (роки) на ВА-НТАЖНИЙ–ЗАГАЛЬНИЙ БОРТОВИЙ (ДУБЛЬ КАБІНА)VOLKSWAGEN/TRANSPORTER та міні – навантажувач BOBCAT S510 із інформацією яка зазначена у наданих свідоцтвах про ре-єстрацію транспортних засобів. На усунення даної невідповідності, привести у відповідність Інформацію про наявність бу-дівельних машин та механізмів від 16.06.2025 р. вих. № НМР/1-1/, інформацію у Договорі надан-ня послуг № 05-02/2024-2 від 05.02.2024 р. та інформацію в листі-згоді власника машин і механі-змів - директора ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» № 1/06 від 13.06.2025 р., згідно наданих у складі тенде-рної пропозиції свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів №№ ЕЕ № 090517, СХМ № 085457, СХМ № 085434, СХВ № 722514, СХВ № 776568, ЕЕ № 090512, АХ № 023124, ЕЕ № 125192, ЕЕ № 090513, СХМ № 534960, ЕЕ № 052597. 2) Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником пе-редбачено вимогу про підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність до-кументально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом заку-півлі договору (договорів), а саме: «…1.3.1.Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (зразок довідки додається). 1.3.2 На підтвердження наявності досвіду надається Довідка в довільній формі про досвід ви-конання аналогічних договорів (не менше одного), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник надає оригінал позитивного відгуку щодо виконання аналогічних робіт/наданих послуг*, оригінал та/або копію завірену учасником договору вико-нання робіт/наданих послуг за вищевказаним відгуком, а також додаються акти приймання вико-наних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3), що підтверджують виконання договору. Також надати оригінал або належним чином завірену копію документу, що підтверджує проведення розрахунків за аналогічним договором. * Аналогічним вважається договір, за яким учасником надавались послуги з поточного ремонту доріг або надавались послуги з поточного середнього ремонту вулиць, провулків міст та інших населених пунктів, дорожнього покриття. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. В складі пропозиції учасник повинен надати позитивний відгук від замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихідний но-мер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконаного договору, а також інформацію про якість виконаних послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору (відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі).» При розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" замовник виявив, що Учас-ник на виконання вказаних вимог надав наступні документи: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 16.06.2025 р. вих. № НМР/1-1/3; - Договір підряду № 105 від 05.07.2023 року з додатками та додатковими угодами № 1 від 08.08.2023 р. та № 2 від 06.11.2023 р. до даного договору; - Акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) за № 1 від 03.08.2023 р., № 2 від 09.08.2023 р., № 3 від 09.11.2023 р., - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) за серпень 2023 р. від 03.08.2023 р., за серпень 2023 р. від 09.08.2023 р., за листопад 2023 року від 09.11.2023 р.; - Відгук від 15.05.2024 року за вих.. № 504/04-03; - Виписки з банку сформовані 16.06.2025 р. щодо проведення розрахунків. Однак, при розгляді тендерної пропозиції учасника замовник виявив, що учасником всупереч вимогами тендерної документації надано Відгук від 15.05.2024 року за вих.. № 504/04-03, який датований раніше дати оголошення закупівлі Замовника. На усунення даної невідповідності надати оновлений позитивний відгук від замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконаного договору, а також інформацію про якість виконаних послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору (відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі).
Створено
02.07.2025 09:26
Надати до
03.07.2025 09:26
Договір
UA-2025-06-09-009191-a-b1
Підписаний і діє
Номер
377
998 490 грн.
832 075 грн.
З ПДВ
Підписано
17.07.2025
Строк дії договору з
17.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області
Номенклатура
Поточний середній ремонт частини вулиці Вищевигінної від будинку №17 до кладовища у м. Новомиргород Кіровоградської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Новомиргородська міська рада
Повна назва
Новомиргородська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04055104

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03448244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 264 810.18 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Новомиргородська міська рада
Контактний телефон:
+380968696247
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 264 810.18 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Новомиргородська міська рада
Контактний телефон:
+380968696247
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності