Показати схожі тендери

Закупівля Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31710000- 6 – Електронне обладнання» від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-009054-a
Id Tender 86b7bb505655424789397dce7ad05c6b
План UA-P-2025-06-09-010946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 15:28
Остання зміна 22.07.2025 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
330 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 652.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 15:27 до 22.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 15:27
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 15:27
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:59
до 16.07.2025 08:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 08:13
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2025 08:55
до 22.07.2025 14:43
Період уточнень
з 09.06.2025 15:27 до 19.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 15:27 до 19.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:59 до 16.07.2025 08:55
Період кваліфікації
з 23.06.2025 11:59 до 16.07.2025 08:55
Основні параметри
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31710000- 6 – Електронне обладнання»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
330 500 грн.
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31710000- 6 – Електронне обладнання»
Назва предмета закупівлі
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31710000- 6 – Електронне обладнання»
Очікувана вартість
330 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1652,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 11:36
Закінчення аукціону
23.06.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт
Код ДК 021:2015
31711310-9 - Системи обліку відвідувачів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 26/1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВІТ ІННОВАЦІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ"
Пропозиція:
330 472.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Пропозиція:
287 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 13:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Федаш
Електронна пошта
Телефон
+380505044043, +380532503557
Сайт:
https://pl.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38610079
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вулиця Решетилівська, будинок 26/1
Кваліфікація
Лот № 1 Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 31710000- 6 – Електронне обладнання»
Період вимог/скарг з 25.06.2025 08:13 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 11:59 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.06.2025 08:13
Повідомлення про рішення
23.06.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 08:13 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 08:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 15:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 22 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен подати оригінал листа авторизації Учасника від виробника дисплеїв електронної черги або від офіційних представництв або представників виробників в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником відповідно, а також, що запропонований товар (Обладнання), який він пропонує є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника. Даний лист повинен містити назву предмету закупівлі, номер і дату оприлюдненого оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано документ «Авторизаційний лист» від ТОВ «Самсунг Електронікс Україна Компані» від 18.06.2025 №SEUC 25/06/4315 в якому не зазначено назву предмету закупівлі та дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - оригінал листа авторизації Учасника від виробника дисплеїв електронної черги або від офіційних представництв або представників виробників в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником відповідно, а також, що запропонований товар (Обладнання), який він пропонує є оригінальним та повністю відповідає вимогам предмету закупівлі замовника. Даний лист повинен містити назву предмету закупівлі, номер і дату оприлюдненого оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу
Створено
25.06.2025 08:55
Надати до
26.06.2025 08:55
Період вимог/скарг з 16.07.2025 08:55 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.07.2025 15:29 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.07.2025 08:55
Довідка НАЗК
16.07.2025 08:55
Повідомлення про рішення
15.07.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-09-009054-a-c1
Підписаний і діє
Номер
149
287 500 грн.
287 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт
Номенклатура
Програмно-апаратна система реєстрації електронної черги з проведенням пусконалагоджувальних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38610079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Повна назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45344525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 14:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380505044043, +380532503557
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2025 16:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області
Контактний телефон:
+380505044043, +380532503557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності