Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-007869-a
Id Tender 216b81d94cbf4ff9b5e64aed054373a8
План UA-P-2025-06-09-009644-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.06.2025 17:23
Остання зміна 01.07.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 617 730 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 606 177.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 17:22 до 25.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 17:22
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 17:22
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:50
-
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 14:39
до 07.07.2025 00:00
Період уточнень
з 09.06.2025 17:22 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 17:22 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:50
Основні параметри
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
160 617 730 грн.
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1606177,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
803 088.65
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 15:21
Закінчення аукціону
26.06.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, с. Ягідне, вулиця Лісова, 1а
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми № КБ-3), та/або підписаних Актів вартості устаткування. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА»
Пропозиція:
159 814 641.35 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд"
Пропозиція:
156 851 403.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ"
Пропозиція:
155 725 000.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 15:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Велігорська Оксана
Електронна пошта
Телефон
380462651260
Замовник
ЄДРПОУ
25901106
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 14:39 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 15:50 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за один з останніх трьох років або за завершений звітний період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктами господарювання, на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, що вже минула, в розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі від річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника (яка передбачена чинним законодавством України для кожного виду суб’єкта господарювання): - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік (роки). - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік (роки). Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією № 1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У складі тендерної пропозиції Учасника надано фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік (файл: «Фінансова звітність.pdf»). Однак, після детального аналізу інформації, яка міститься у наданому Учасником файлі: «Фінансова звітність.pdf», виявлено наступну недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Згідно інформації (файл: Фінансова звітність.pdf), яка міститься у рядку 2000 фінансової звітності Учасника за 2024 рік, зазначена сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), яка складає 136 384,2 тис. грн.. З метою перевірки зазначеної вище інформації, Замовником було здійснено аналіз фінансової звітності Учасника шляхом звернення до веб-ресурсу аналітичної системи YouControl, яка формує повне досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних та відстежує зміни в держреєстрах, за результатами якого встановлено невідповідність інформації, яка була надано Учасником у складі пропозиції із даними, які містяться у державних реєстрах. Крім того, Замовником здійснено аналіз інформації, яка міститься у відкритому доступі на веб-порталі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/, зокрема інформацію щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-25-014643-a) де встановлено, що Учасник, приймаючи участь у цій закупівлі, у складі своєї пропозиції завантажив файл «Фінансова звітність.pdf», в якому міститься наступна інформація. Враховуючи наведене, Замовником під час розгляду було виявлено у тендерній пропозиції Учасника недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та отримано достовірну інформацію про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Документи кваліфікації
01.07.2025 14:37
Повідомлення про рішення
01.07.2025 14:37
Пропозиція, що перемогла
26.06.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:39 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо електронного підпису учасника процедури закупівлі: Згідно частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно частини 1 Розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що згідно листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу, який було накладено на тендерну пропозицію в електронній системі закупівель встановлено, що тип підпису «удосконалений», тобто як зазначено було вище такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо банківської гарантії. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію/документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації) з урахуванням вимог визначених у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено умову, зокрема якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. У складі пропозиції Учасника надано БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 48571 від 23 червня 2025 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», в якій містяться відомості про договір, відповідно до якого видавалась гарантія банком, а саме: Договір про надання Гарантії № 48571/ЮГ-25 від «23» червня 2025 року. Однак, Учасником у складі своєї пропозиції не було надано скан-копію Договіру про надання Гарантії № 48571/ЮГ-25 від «23» червня 2025 року, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо Статуту (для юридичних осіб). Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Учасником у складі своєї пропозиції не було надано листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1. Мінімальна кількість та найменування техніки зазначена Замовником у Таблиці № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблицею № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що до складу мінімальної кількості та найменуванню техніки повинно складати, зокрема: Агрегати зварювальні пересувні – 1 шт.; «Екскаватори одноковшеві» - 1 шт.; Електростанції пересувні – 1 шт.; Компресори пересувні - 1 шт.; Установка для зварювання ручного дугового – 1 шт. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 24.06.2025 року №240625-002, яку планує залучити під час виконання робіт, однак в довідці не відображено інформацію про наявність зазначеної вище техніки та обладнання, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено вичерпний перелік документів, що підтверджують право власності на обладнання та устаткування, а саме інвентарні картки за формою ОЗ-6, завірені належним чином. Однак, у складі пропозиції Учасником не надано копії документів, що підтверджують право власності на таке обладнання та устаткування, зокрема для мінімально необхідного обладнання (Агрегати зварювальні пересувні; Електростанції пересувні; Компресори пересувні; Установка для зварювання ручного дугового), що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. Щодо дотримання норм чинного законодавства України. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Разом з тим, згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 48571 від 23 червня 2025 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», підписана директором департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» - Павлюк Ганною Георгіївною. Також, Учасником надана довіреність на уповноваження директора департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Ганну Георгіївну, зокрема, підписувати будь-які банківські гарантії, в тому числі електронні банківські гарантії та будь-які зміни/доповнення до них. Разом з цим, вказані документи містять інформацію про персональні дані Павлюк Ганни Георгіївни. Однак, тендерна пропозиція Учасника не містить інформацію про згоду про обробку персональних даних Павлюк Ганни Георгіївни, як суб’єкта персональних даних, ураховуючи те, що відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відсутність вказаної згоди є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 6. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з Таблицею № 4. Для підтвердження інформації, що зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця № 4), Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт) aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором; - сертифікат(и) готовності об’єкта(ів) до експлуатації по договору(ам), які зазначені у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця 6); - документ, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним(и) договором(ами). Учасник має право підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами). У складі пропозиції Учасника надано договір №2325-07 від 01.12.2023 року (файл: «АД1Договір_2325_07_ДЦ,_акти_та_акт_готовності.rar»), однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме відсутній додаток 2 «Календарний графік» до цього договору, який є невід’ємною частиною договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Також, у складі пропозиції Учасника надано договір №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме надано не всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), щоб підтверджували приймання виконаних робіт, передбачений цим договором, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, Учасником надано Довідку від 20.06.2025 року № 200625-002 в табличній формі з інформацією щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В пункті 1 «Ціна договору, грн» стовбця 4 Довідки, Учасником зазначено інформацію про ціну договору №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначена Учасником інформація містить невідповідності по відношенню до інформації, яка міститься у скан-копіях цього договору та додатків до нього, що також є невідповідністю в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
Створено
01.07.2025 16:34
Надати до
02.07.2025 16:34
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності