Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-007869-a
Id Tender 216b81d94cbf4ff9b5e64aed054373a8
План UA-P-2025-06-09-009644-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.06.2025 17:23
Остання зміна 22.08.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 617 730 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 606 177.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 17:22 до 25.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 17:22
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 17:22
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:50
до 04.08.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 14:39
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.08.2025 16:50
-
Період уточнень
з 09.06.2025 17:22 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 17:22 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:50 до 04.08.2025 16:50
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:50 до 04.08.2025 16:50
Основні параметри
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
160 617 730 грн.
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1606177,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
803 088.65
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 15:21
Закінчення аукціону
26.06.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, с. Ягідне, вулиця Лісова, 1а
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми № КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми № КБ-3), та/або підписаних Актів вартості устаткування. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА»
Пропозиція:
159 814 641.35 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "Укренергобуд"
Пропозиція:
156 851 403.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ"
Пропозиція:
155 725 000.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 15:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Велігорська Оксана
Електронна пошта
Телефон
380462651260
Замовник
ЄДРПОУ
25901106
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 14:39 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 15:50 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за один з останніх трьох років або за завершений звітний період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктами господарювання, на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, що вже минула, в розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі від річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника (яка передбачена чинним законодавством України для кожного виду суб’єкта господарювання): - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік (роки). - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік (роки). Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією № 1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У складі тендерної пропозиції Учасника надано фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік (файл: «Фінансова звітність.pdf»). Однак, після детального аналізу інформації, яка міститься у наданому Учасником файлі: «Фінансова звітність.pdf», виявлено наступну недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Згідно інформації (файл: Фінансова звітність.pdf), яка міститься у рядку 2000 фінансової звітності Учасника за 2024 рік, зазначена сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), яка складає 136 384,2 тис. грн.. З метою перевірки зазначеної вище інформації, Замовником було здійснено аналіз фінансової звітності Учасника шляхом звернення до веб-ресурсу аналітичної системи YouControl, яка формує повне досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних та відстежує зміни в держреєстрах, за результатами якого встановлено невідповідність інформації, яка була надано Учасником у складі пропозиції із даними, які містяться у державних реєстрах. Крім того, Замовником здійснено аналіз інформації, яка міститься у відкритому доступі на веб-порталі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/, зокрема інформацію щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-25-014643-a) де встановлено, що Учасник, приймаючи участь у цій закупівлі, у складі своєї пропозиції завантажив файл «Фінансова звітність.pdf», в якому міститься наступна інформація. Враховуючи наведене, Замовником під час розгляду було виявлено у тендерній пропозиції Учасника недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та отримано достовірну інформацію про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Документи кваліфікації
01.07.2025 14:37
Повідомлення про рішення
01.07.2025 14:37
Пропозиція, що перемогла
26.06.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.07.2025 16:40 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 14:39 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника - КОНСОРЦІУМ «Укренергобуд» на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 01 липня 2025 року, керуючись пунктом 43 Особливостей Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. По завершенню строку на усунення виявлених замовником невідповідностей, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Щодо Статуту (для юридичних осіб). Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Учасником у складі своєї пропозиції не було надано листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасником 02.07.2025 надано відповідний лист, який в порушення пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить дату складання такого документу, тим самим учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до зазначеної вище вимоги та умов тендерної документації. 2. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1. Мінімальна кількість та найменування техніки зазначена Замовником у Таблиці № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблицею № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що до складу мінімальної кількості та найменуванню техніки повинно складати, зокрема: Агрегати зварювальні пересувні – 1 шт.; «Екскаватори одноковшеві» - 1 шт.; Електростанції пересувні – 1 шт.; Компресори пересувні - 1 шт.; Установка для зварювання ручного дугового – 1 шт. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 24.06.2025 року №240625-002, яку планує залучити під час виконання робіт, однак в довідці не відображено інформацію про наявність зазначеної вище техніки та обладнання, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасником 02.07.2025 надано скореговану згідно вказаної вимоги Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка в порушення пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить дату складання такого документу, тим самим учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до зазначеної вище вимоги та умов тендерної документації. 3. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано Довідку від 20.06.2025 року № 200625-002 в табличній формі з інформацією щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В пункті 1 «Ціна договору, грн» стовбця 4 Довідки, Учасником зазначено інформацію про ціну договору №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначена Учасником інформація містить невідповідності по відношенню до інформації, яка міститься у скан-копіях цього договору та додатків до нього, що також є невідповідністю в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. На вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасником 02.07.2025 надано відповідну довідку, яка в порушення пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить дату складання такого документу, тим самим учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до зазначеної вище вимоги та умов тендерної документації. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:40
Повідомлення про рішення
03.07.2025 16:38
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо електронного підпису учасника процедури закупівлі: Згідно частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно частини 1 Розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що згідно листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу, який було накладено на тендерну пропозицію в електронній системі закупівель встановлено, що тип підпису «удосконалений», тобто як зазначено було вище такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо банківської гарантії. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію/документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації) з урахуванням вимог визначених у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено умову, зокрема якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. У складі пропозиції Учасника надано БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 48571 від 23 червня 2025 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», в якій містяться відомості про договір, відповідно до якого видавалась гарантія банком, а саме: Договір про надання Гарантії № 48571/ЮГ-25 від «23» червня 2025 року. Однак, Учасником у складі своєї пропозиції не було надано скан-копію Договіру про надання Гарантії № 48571/ЮГ-25 від «23» червня 2025 року, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо Статуту (для юридичних осіб). Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Учасником у складі своєї пропозиції не було надано листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1. Мінімальна кількість та найменування техніки зазначена Замовником у Таблиці № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблицею № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що до складу мінімальної кількості та найменуванню техніки повинно складати, зокрема: Агрегати зварювальні пересувні – 1 шт.; «Екскаватори одноковшеві» - 1 шт.; Електростанції пересувні – 1 шт.; Компресори пересувні - 1 шт.; Установка для зварювання ручного дугового – 1 шт. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 24.06.2025 року №240625-002, яку планує залучити під час виконання робіт, однак в довідці не відображено інформацію про наявність зазначеної вище техніки та обладнання, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено вичерпний перелік документів, що підтверджують право власності на обладнання та устаткування, а саме інвентарні картки за формою ОЗ-6, завірені належним чином. Однак, у складі пропозиції Учасником не надано копії документів, що підтверджують право власності на таке обладнання та устаткування, зокрема для мінімально необхідного обладнання (Агрегати зварювальні пересувні; Електростанції пересувні; Компресори пересувні; Установка для зварювання ручного дугового), що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. Щодо дотримання норм чинного законодавства України. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Разом з тим, згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 48571 від 23 червня 2025 року, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», підписана директором департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» - Павлюк Ганною Георгіївною. Також, Учасником надана довіреність на уповноваження директора департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Ганну Георгіївну, зокрема, підписувати будь-які банківські гарантії, в тому числі електронні банківські гарантії та будь-які зміни/доповнення до них. Разом з цим, вказані документи містять інформацію про персональні дані Павлюк Ганни Георгіївни. Однак, тендерна пропозиція Учасника не містить інформацію про згоду про обробку персональних даних Павлюк Ганни Георгіївни, як суб’єкта персональних даних, ураховуючи те, що відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відсутність вказаної згоди є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 6. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з Таблицею № 4. Для підтвердження інформації, що зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця № 4), Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт) aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором; - сертифікат(и) готовності об’єкта(ів) до експлуатації по договору(ам), які зазначені у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця 6); - документ, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним(и) договором(ами). Учасник має право підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами). У складі пропозиції Учасника надано договір №2325-07 від 01.12.2023 року (файл: «АД1Договір_2325_07_ДЦ,_акти_та_акт_готовності.rar»), однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме відсутній додаток 2 «Календарний графік» до цього договору, який є невід’ємною частиною договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Також, у складі пропозиції Учасника надано договір №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме надано не всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), щоб підтверджували приймання виконаних робіт, передбачений цим договором, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, Учасником надано Довідку від 20.06.2025 року № 200625-002 в табличній формі з інформацією щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В пункті 1 «Ціна договору, грн» стовбця 4 Довідки, Учасником зазначено інформацію про ціну договору №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначена Учасником інформація містить невідповідності по відношенню до інформації, яка міститься у скан-копіях цього договору та додатків до нього, що також є невідповідністю в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
Створено
01.07.2025 16:34
Надати до
02.07.2025 16:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 16:40 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 16:40
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.07.2025 16:53 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 09:26 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, та відповідно 01.07.2025 року Замовником було надано Учаснику вимогу щодо усунення таких невідповідностей, зокрема: 1.1. «4. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1. Мінімальна кількість та найменування техніки зазначена Замовником у Таблиці № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблицею № 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що до складу мінімальної кількості та найменуванню техніки повинно складати, зокрема: Агрегати зварювальні пересувні – 1 шт.; «Екскаватори одноковшеві» - 1 шт.; Електростанції пересувні – 1 шт.; Компресори пересувні - 1 шт.; Установка для зварювання ручного дугового – 1 шт. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 24.06.2025 року №240625-002, яку планує залучити під час виконання робіт, однак в довідці не відображено інформацію про наявність зазначеної вище техніки та обладнання, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено вичерпний перелік документів, що підтверджують право власності на обладнання та устаткування, а саме інвентарні картки за формою ОЗ-6, завірені належним чином. Однак, у складі пропозиції Учасником не надано копії документів, що підтверджують право власності на таке обладнання та устаткування, зокрема для мінімально необхідного обладнання (Агрегати зварювальні пересувні; Електростанції пересувні; Компресори пересувні; Установка для зварювання ручного дугового), що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією». Відповідно до частини 9 статті 29 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник не виправив вищевказані невідповідності, які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій з огляду на наступне. Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1, наведеної у цьому пункті. У стовбці 3 Таблиці №1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники зазначають відповідну інформацію про «Тип/марка/модель» такої техніки, яку учасник планує залучити під час виконання робіт. 02.07.2025 року на виконання вище зазначеної вимоги щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасником було завантажено на веб-портал Уповноважено органу із закупівель виправлену Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл: новая Довідка техніка Ягідне.pdf), у пункті 12 якої зазначено інформацію про «Екскаватор одноковшевий», який учасник планує залучити під час виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, на підставі договору про надання послуг 20/06/25-01 від 20 червня 2025 року, укладеного між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №14 та КОНСОРЦИУМ «УТБ», де останній входить до переліку засновників/учасників юридичної особи КОНСОРЦІУМ «Укренергобуд». Однак, Учасником у повторно наданій Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ) (файл: новая Довідка техніка Ягідне.pdf) не зазначено у пункті 12 інформацію про тип/марку/модель Екскаватора одноковшевого. Також, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено: Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково подаються: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, завірені належним чином Учасником; - документ, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо Учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт/надання відповідних послуг, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі. Для усунення невідповідностей учасником не було подано нових документів для підтвердження «Екскаватора одноковшевого», при цьому у складі тендерної пропозиції наявний договір про надання послуг 20/06/25-01 від 20 червня 2025 року, укладений між Учасником та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №14 (файл: «Техніка та обладнання.rar»), завантажений до електронної системи закупівель 24-06-2025 р., згідно з яким Учасник планує залучити під час виконання робіт «Екскаватор одноковшевий, місткість ковша 0,25 м3». Згідно пункту 10.1 Розділу 10 Договору про надання послуг 20/06/25-01 від 20 червня 2025 року зазначено, що даний Договір набирає чинності з 01 липня 2025 року діє по 31 грудня 2026 року включно, а в частині проведення розрахунків - до повного їх виконання. Враховуючи те, що пропозиція Учасника була подана для участі у закупівлі, шляхом завантаження до веб-порталу Уповноваженого органу із закупівель 24.06.2025 року, у тому числі файл: «Техніка та обладнання.rar», таким чином Договір про надання послуг 20/06/25-01 від 20 червня 2025 року на момент подання відповідної пропозиції Учасником, не був чинним, ураховуючи положення викладені у пункті 10.1 Розділу 10 наданого Договору, відповідно Учасником не було виконано вимогу передбачену пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі. 1.2. «6. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з Таблицею № 4. Для підтвердження інформації, що зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця № 4), Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт) aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором; - сертифікат(и) готовності об’єкта(ів) до експлуатації по договору(ам), які зазначені у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця 6); - документ, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним(и) договором(ами). Учасник має право підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами). У складі пропозиції Учасника надано договір №2325-07 від 01.12.2023 року (файл: «АД1Договір_2325_07_ДЦ,_акти_та_акт_готовності.rar»), однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме відсутній додаток 2 «Календарний графік» до цього договору, який є невід’ємною частиною договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Також, у складі пропозиції Учасника надано договір №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначений договір надано не у повному обсязі, а саме надано не всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), щоб підтверджували приймання виконаних робіт, передбачений цим договором, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, Учасником надано Довідку від 20.06.2025 року № 200625-002 в табличній формі з інформацією щодо досвіду виконання аналогічних договорів. В пункті 1 «Ціна договору, грн» стовбця 4 Довідки, Учасником зазначено інформацію про ціну договору №2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 року, однак зазначена Учасником інформація містить невідповідності по відношенню до інформації, яка міститься у скан-копіях цього договору та додатків до нього, що також є невідповідністю в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції». Відповідно до частини 9 статті 29 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник не виправив вищевказані невідповідності, які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій з огляду на наступне. Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з Таблицею № 4. Для підтвердження інформації, що зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця № 4), Учасник надає наступні документи, у тому числі копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору. 02.07.2025 року на виконання вище зазначеної вимоги щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасником було завантажено на веб-портал Уповноважено органу із закупівель виправлену Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл: Довідка аналогічні договори (2).pdf), у пункті 1 якої зазначено інформацію про договір № 2/ГП-К/2803 від 28.03.2023, укладеного між Учасником та ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КИЇВСЬКІЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД», ціна договору – 43 915 392,07 грн. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 договору № 2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 визначено, що Договірна ціна складається із вартості Ресурсів, необхідних для виконання Робіт за цим Договором та визначається як сума вартості Робіт та Ресурсів за усіма укладеними Додатковими угодами до цього Договору та/або Договорами субпідряду. Після детального вивчення всіх документів (договору № 2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 та додаткових угод до нього), які подані Учасником для підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в частині ціни договору (43 915 392,07 грн), встановлено, що ціна договору № 2/ГП-К/2803 від 28.03.2023 складає 35 136 932,33 грн. Враховуюче зазначене вище, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено наступне. Відповідно до вимоги Додатку 6 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист про підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації). Відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 технічної частини тендерної документації, за ціну, що буде подана учасником. У складі тендерної пропозиції учасника наявний гарантійний лист від 20.06.2025 року № 200625-006 в якому відсутнє ствердження про зобов’язання учасника надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі за ціну, що подана учасником. Враховуюче зазначене вище, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
29.07.2025 16:51
Повідомлення про рішення
29.07.2025 16:51
documentType.award.eligibilityDocuments
29.07.2025 09:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.08.2025 16:50 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 16:53 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 16:50
Довідка НАЗК
04.08.2025 16:49
Повідомлення про рішення
04.08.2025 16:49
documentType.award.eligibilityDocuments
29.07.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 13.06.2025 року №1306/6 складена не у відповідності до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: у стовбці 5 пунктів 1-3; 5; 6; 12; 13; 16; 17 зазначеної Довідки, відсутній вираз “право користування”. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи щодо підтвердження наявності техніки «Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м – 1 од.» відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 1.2. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 13.06.2025 року №1306/8 не містить інформацію у стовбці 2 щодо посилання на відомості про об’єкти будівництва на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, які зазначені учасником у довідці, враховуючи, що така інформація наявна на цьому порталі щодо цих об’єктів будівництва, а також зазначені у довідці найменування об’єктів будівництва не відповідають документам поданим у складі тендерної пропозиції. 1.3. У складі тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором від 04.01.2021 року № 19/2-24-суб. 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника містяться не засвідчені належним чином копії документів: - У архівованому файлі: «24.1 КМКЛ №8.rar» міститься не засвідчена належним чином копія Сертифікату №ІУ123240603371 (файл «Сертифікат.pdf»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Вимога пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2.2. Вимога пункту 3 Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. Вимога пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 2.4. Частина 1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Уточнену або нову довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) складену у відповідності до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації та документальне підтвердження наявності «Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м – 1 од.» відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.2. Уточнену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з інформацією у стовбці 2 щодо посилання на відомості про об’єкти будівництва на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та найменування об’єктів будівництва у відповідності з документами поданими у складі тендерної пропозиції. 3.3. Документ, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором від 04.01.2021 року № 19/2-24-суб. 3.4. Засвідчену належним чином копію Сертифікату №ІУ123240603371 (файл «Сертифікат.pdf»). Відповідно до частини 9 статті 29 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
01.08.2025 19:13
Надати до
02.08.2025 19:13
Договір
UA-2025-06-09-007869-a-a1
Очікує підписання
159 814 641.35 грн.
159 814 641.35 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Реконструкція будівлі Ягіднянської ЗОШ I-II ступенів під адміністративну будівлю зі створенням меморіального комплексу по вулиці Лісова, 1а в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25901106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА»
Повна назва
КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45823902

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
160 617 730 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності