Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго") від Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-007779-a
Id Tender 13053aff0c1c46d1bfd531be3cbceaef
План UA-P-2025-05-29-006464-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 14:46
Остання зміна 22.07.2025 08:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
107 995 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 070 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 14:45 до 17.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 14:45
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 14:45
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:21
до 08.07.2025 15:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 15:49
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.07.2025 15:53
до 22.07.2025 08:52
Період уточнень
з 09.06.2025 14:45 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 14:45 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:21 до 08.07.2025 15:53
Період кваліфікації
з 18.06.2025 12:21 до 08.07.2025 15:53
Основні параметри
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго")
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
107 995 грн.
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго")
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго")
Примітки
Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
107 995 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1070,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.06.2025 11:46
Закінчення аукціону
18.06.2025 12:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 500 (штуки)
Календар настінний з логотипом
Опис предмета закупівлі
Календар настінний з логотипом
Код ДК 021:2015
30199792-8 - Календарі
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Календар настільний з логотипом
Опис предмета закупівлі
Календар настільний з логотипом
Код ДК 021:2015
30199792-8 - Календарі
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
Пропозиція:
49 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
49 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП"
Пропозиція:
49 776 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІГРАФІСТ"
Пропозиція:
95 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.06.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 14:46
Оголошення про проведення закупівлі
09.06.2025 14:43
Проект договору
09.06.2025 14:43
Тендерна документація
Тендерна документація
09.06.2025 14:43
Тендерна документація
09.06.2025 14:43
Тендерна документація
09.06.2025 14:43
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юліана МАЦЮК
Електронна пошта
Телефон
380459658122
Замовник
ЄДРПОУ
20588716
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Поштовий індекс
07300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгород
Адреса
м. Вишгород
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ "Укргідроенерго")
Період вимог/скарг з 24.06.2025 15:49 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 12:21 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Підпункт 2 пункту 44 Особливостей: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Згідно з пунктом 1.7.4. таблиці розділу 2 додатка № 5 тендерної документації, вимагалось, що розмір курсору календаря повинен становити не менше 25 мм. Учасник у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію від 16.06.2025 № 7, в пункті 1.7.4. таблиці розділу 2 якої зазначено розмір курсору 2P, що не відповідає вимогам замовника.
Документи кваліфікації
24.06.2025 15:48
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.06.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.07.2025 15:53 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 15:49 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 15:54
Довідка НАЗК
08.07.2025 15:53
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
24.06.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП» (далі – Учасник) з предмета закупівлі ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі з логотипом для ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-06-09-007779-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Пункт 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Підпункт 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Пункт 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації надав довідку вих. № 02/06 від 13.06/2025 р. про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, проте в п. 2 таблиці невірно зазначив номер договору та назву замовника. Крім того довідка не містить інформації про виконання договору. 3. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації замовник вимагав надати лист відгук, підтверджуючий виконання договору, наданого відповідно до вимог підпункту 3.1.1. пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації, проте в складі пропозиції учасника відсутні листи відгуки які свідчать про виконання договорів № 33-ЮІ від 23.05.2023 АТ «Українська залізниця» та № МЖ 23 від 23.08.2023 МПП «ТОР». 4. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав форму «ЗОБОВ’ЯЗАННЯ» вих. № 01/06 від 13.06.2025 р., в якій п. 5 не відповідає Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до вимог пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель листи-відгуки відповідно до вимог пункту 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену форму «ЗОБОВ’ЯЗАННЯ» відповідно до вимог Додатка № 3 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
02.07.2025 16:18
Надати до
03.07.2025 16:18
Договір
UA-2025-06-09-007779-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 688А/2025
59 730 грн.
49 775 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (штуки)
Календар настінний з логотипом
Номенклатура
Календар настінний з логотипом
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
85.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Календар настільний з логотипом
Номенклатура
Календар настільний з логотипом
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
34.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20588716

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42307353

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 08:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 995 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658122
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
107 995 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658122
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності