Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області від Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-007491-a
Id Tender 9e3d56a887fe4d81a8f5ebc64ccea4b6
План UA-P-2025-05-23-002216-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 14:37
Остання зміна 21.07.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 521 750.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 608.75 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 14:36 до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 14:36
до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 14:36
до 20.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:34
до 11.07.2025 08:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 09:31
до 17.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2025 08:55
до 21.07.2025 15:28
Період уточнень
з 09.06.2025 14:36 до 20.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 14:36 до 20.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:34 до 11.07.2025 08:55
Період кваліфікації
з 23.06.2025 15:34 до 11.07.2025 08:55
Основні параметри
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 521 750.6 грн.
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Очікувана вартість
3 521 750.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17608,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 15:11
Закінчення аукціону
23.06.2025 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, Борислав, вул.Шевченка
Дата постачання по
31.12.2025 14:36
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Брати
Пропозиція:
3 396 497.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Мандзяк Андрій Іванович"
Пропозиція:
3 520 837.26 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 15:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герич Олена Євгеніївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931403648
Замовник
ЄДРПОУ
26412705
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
вул. Шевченка,42
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Період вимог/скарг з 10.07.2025 09:31 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 15:34 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
09.06.2025 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-09-007491-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч.1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Відповідно до пункту 2.16 Додатку №1 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість та спроможність поставки необхідних матеріалів, зокрема: Протокол випробувань питомої активності природних радіонуклідів бетонної суміші, призначеної для виготовлення виробів бетонних, тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових, виданий акредитованим органом метрології та/або сертифікації із зазначенням показників випробувань; У складі тендерної пропозиції вищезазначені документи не надано. Крім того, відповідно до того ж пункту 2.16, учасник мав надати сертифікат відповідності системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері виробництва бетонної продукції (виробів бетонних тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових, фігурних елементів мощення), виданий органом сертифікації, акредитованим в НААУ. У складі пропозиції учасника надано сертифікат №UA.RSM.CEK-24-23 від 04.05.2023 р., який: не підтверджує відповідність у зазначеній в тендерній документації сфері; не супроводжувався атестатом про акредитацію органу сертифікації, сферою акредитації та переліком акредитованих установ, як це вимагалося. Учаснику було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08 липня 2025 12:46. Учасник невідповідності не усунув. Таким чином, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що є підставою для її відхилення відповідно до ч.1 п.44 Особливостей.
Документи кваліфікації
10.07.2025 09:30
Повідомлення про рішення
26.06.2025 14:39
Електроний протокол про продовження строку
23.06.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 14:31
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.06.2025 14:38
Дата кінця розгляду
22.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Кваліфікаційні критерії в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/або право користування матеріально-технічної бази*, та/або договором про надання послуг* (*договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжений /пролонговано на строк не менше строку виконання робіт). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відповідну довідку. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази. Підпунктом 1.2.1. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Кваліфікаційні критерії в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт, проте в даній довідці в п. 11 зазначено водій автотранспортних засобів а в наказі просто водій, в п.12 зазначено водій автотранспортних засобів а в наказі водій автомобіля, в п. 14 зазначено водій автотранспортних засобів а в наказі водій транспортних засобів, в п. 15 зазначено водій автотранспортних засобів а в наказі водій транспортних засобів. Також відсутній документ що підтверджує прийом на роботу Мисишин Ігора Ігоровича. Надати відкориговану Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт та документ що підтверджує прийом на роботу Мисишин Ігора Ігоровича. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації п.2.16. Учасник повинен документально підтвердити якість та спроможність поставки необхідних матеріалів: бетонна суміш для виготовлення виробів бетонних, тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових повинна раніше пройти процедуру випробувань питомої активності природніх радіонуклідів в акредитованому органі метрології та/або сертифікації і мати протокол випробувань із зазначенням показників випробувань, надати у складі пропозиції, додатково надати гарантійний лист від виробника або його представництва (з документальним підтвердженням таких повноважень виробником) про безумовну поставку матеріалу учаснику в необхідній, якості, строки згідно умов його тендерної пропозиції, та на умовах в майбутньому укладеного договору за результатами торгів із посиланням на номер даної закупівлі. В складі пропозиції Учасника відсутні протокол випробувань із зазначенням показників випробувань, та гарантійний лист від виробника або його представництва (з документальним підтвердженням таких повноважень виробником) про безумовну поставку матеріалу учаснику в необхідній, якості, строки згідно умов його тендерної пропозиції, та на умовах в майбутньому укладеного договору за результатами торгів із посиланням на номер даної закупівлі. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації п.2.16. виробництво бетонної суміші для виготовлення виробів бетонних, тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових, виробів бетонних тротуарних неармованих, каменів бетонних бортових повинно відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги щодо застосування» у сфері виробництва бруківки, каменів бетонних бортових, фігурних елементів мощення, надати у складі тендерної пропозиції відповідний сертифікат виданий органом з сертифікацій акредитованим в НААУ. У складі пропозиції надано сертифікат №UA.RSM.CEK-24-23 від 04.05.2023р., який не відповідає умовам тендерної документації, а саме сфері визначеній умовами даного пункту. Відповідно до вимог Додатку №2 ч.5 чинний на момент подання сертифікат на систему екологічного управління згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» виданий органом акредитованим в НААУ на ім?я учасника у сфері влаштування корит дорожніх в тому числі із застосуванням екскаваторів, коритного профілю, Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші в тому числі із застосуванням автогрейдера, Установлення бетонних і залізобетонних бортових каменів, Улаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ), Виправлення профілю щебеневих основ з додаванням нового матеріалу, надати атестат про акредитацію, сферу акредитації, офіційний перелік акредитованих установ. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ згідно вищезазначених вимог, та підтверджуючі документи. Учасник повинен усунути вищезазначені невідповідності, шляхом надання вищезазначених документів, нових документів у разі їх відсутності, або оновлених у разі наявності в наданих документах невідповідностей у строк визначений електронною системою закупівель, згідно пункту 43 Особливостей затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Створено
07.07.2025 12:46
Надати до
08.07.2025 12:46
Період вимог/скарг з 11.07.2025 08:55 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 09:31 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 08:55
Довідка НАЗК
11.07.2025 08:55
Повідомлення про рішення
10.07.2025 09:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-09-007491-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21/07/25
3 520 837.26 грн.
2 934 031.05 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт тротуару по вул. Шевченка (від будинку № 47 до буд. 101) в м. Борислав Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 520 837.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26412705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Мандзяк Андрій Іванович"
Повна назва
ФОП "Мандзяк Андрій Іванович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2877303619

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 521 750.6 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 521 750.6 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності