Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-005259-a
Id Tender b7d4f5a4b1b440c9872d2bd1f1d4a185
План UA-P-2025-06-09-006680-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.06.2025 12:47
Остання зміна 28.07.2025 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.06.2025 12:44 до 17.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 09.06.2025 12:44
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.06.2025 12:44
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:00
до 09.07.2025 10:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2025 10:05
до 15.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.07.2025 10:05
до 28.07.2025 11:01
Період уточнень
з 09.06.2025 12:44 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 12:44 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:00 до 09.07.2025 10:05
Період кваліфікації
з 17.06.2025 12:00 до 09.07.2025 10:05
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 12:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Неделюк
Електронна пошта
Телефон
+380989443141
Сайт:
https://man.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44104446
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
смт. Маневичі
Адреса
вул. Освітянська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Період вимог/скарг з 09.07.2025 10:05 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 12:00 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2025 10:05
Довідка НАЗК
09.07.2025 10:05
Повідомлення про рішення
09.07.2025 10:04
-
24.06.2025 17:11
Електроний протокол про продовження строку
17.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку з необхідністю додаткового часу для детального аналізу тендерної пропозиції Учасника, зокрема перевірки відповідності поданих документів умовам тендерної документації, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 17:11
Дата кінця розгляду
16.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі «ФОП САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ» виявлено невідповідність: На вимогу п.п. 2.2. п.2 Додатку 6 до Тендерної документації «Учасник повинен підтвердити наявність власної або орендованої СТО на територій селища Маневичі. На підтвердження даної вимоги, Учасник повинен надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо нерухомого майна, або копію діючого договору оренди на нерухоме майно, розташовані на території селища Маневичі, в якому планується надання послуг.», Учасник надав копію витягу «Витяг з реєстру речових прав.dpf», яка не засвідчена підписом та печаткою/або на нього не накладено КЕП відповідно до п. 1.2. Розділу 3 Тендерної документації. Для виправлення вищевказаної невідповідності, прошу надати копію витягу з Державного реєстру речових прав щодо нерухомого майна, розташовані на території селища Маневичі, в якому планується надання послуг, завірену власноручним підписом уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки. На вимогу п. 14 Додатку 6 до Тендерної документації, Учасник повинен надати «Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видану на Учасника.». Учасник надав копію Витягу «Витяг з єдиного державного реєсту.pdf», яка не засвідчена підписом та печаткою/або на нього не накладено КЕП відповідно до п. 1.2. Розділу 3 Тендерної документації. Для виправлення вищевказаної невідповідності, прошу надати копію витягу з єдиного державного реєстру, завірену власноручним підписом уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки.
Створено
07.07.2025 16:00
Надати до
08.07.2025 16:00
Договір
UA-2025-06-09-005259-a-b1
Підписаний і діє
Номер
495
400 000 грн.
333 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
23.07.2025
Строк дії договору з
23.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради у 2025 році
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44104446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "САМОЙЛОВИЧ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2451103973

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 11:01
-
28.07.2025 11:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 12:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380989443141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності