Закупівля Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.) від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930).
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час оприлюднення процедури Закупівлі Уповноваженою особою у тендерній документації в пункті 4 додатку 1 «Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» помилково було вказано наступне:
переможець повинен надати копії діючих документів, що підтверджують якість Товару (технічних паспортів на Товар та (або) сертифікатів відповідності, та (або) сертифікатів якості та (або) декларацій про відповідність, на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації) на стадії поставки товару.
Дані документи мають подаватися лише переможцем процедури закупівлі на стадії поставки товару, що також було зазначено в додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Оскільки аукціон уже відбувся, виправити виявлену помилку без скасування процедури закупівлі неможливо
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Лумберкс» (45661072) у зв’язку з не виправленням, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до пункту 46 Особливостей оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) Розглянувши документацію надану Учасником під час подачі тендерної пропозиції, а саме аналогічний договір №11-04 від 14.04.2025 року та видаткову накладну №2604/2025-2 від 26.04.2025 року з предметом договору: Ліжка металеві. Даний договір не відповідає предмету закупівлі Замовника: Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.); Також слід зазначити що в наданому договорі №11-04 від 14.04.2025 року та видатковій накладній №2604/2025-2 від 26.04.2025 зазначені реквізити ТОВ «Лумберкс» (45661072), але печатка поставлена ФОП «Бальошенко Андрій Григорович» (3017706710) що ставить під сумніви наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
1. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29, статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначити ФОП «Димарчук Дар’я Олександрівна» (3520308826) переможцем щодо Закупівлі. 2. Відповідно до пункту 49 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме ФОП «Димарчук Дар’я Олександрівна» (3520308826). 3. Відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме ФОП «Димарчук Дар’я Олександрівна» (3520308826), в електронній системі закупівель.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.06.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору
Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)
Кількість
200
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321512
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна
Повна назва
ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3520308826
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)
Тендер:
UA-2025-06-09-004777-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-09-004777-a.b2
Дата:
14.07.2025 17:01
Стан:
Задоволено
СКАРГА
на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю «Меблі для їдальні (стіл чотиримісний+стілець 4 шт)»,
ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-09-004777-a
01 червня 2025 року ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕЖРАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛА-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) (далі – Замовник), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) опублікував повідомлення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), за предметом: «Меблі для їдальні (стіл чотиримісний+стілець 4 шт)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-09-004777-a.
Очікувана вартість закупівлі –800 000,00 грн. з ПДВ.
Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЬНІСТЮ «ЛУМБЕРКС» (далі – Скаржник) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 780 000,00 грн. без ПДВ);
- Фізична особа-підприємець Димарчук Дар?я Олександрівна (далі – Учасник) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 795 600,00 грн. без ПДВ).
21 червня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (Протокол №125 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2025 – додається до скарги) про відхилення пропозиції Скаржника на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей (у зв?язку з невиправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, невідповідномтей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протяго 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таки невідповідностей).
10 липня 2025 року, на виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України №10571-р/пк-пз від 04.07.2025 уповноважена особа Замовника прийняла рішення про скасування Протоколу № 125 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2025.
11 липня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла нове рішення (Протокол № 150 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2025 – додається до скарги) відповідно до якого Замовник відміняє закупівлю за предметом «Меблі для їдальні» (стіл чотиримісний+стілець 4 шт)» на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
В обґрунтування вказаного рішення Замовника зазначає, що:
«Під час оприлюднення процедури Закупiвлi Уповноваженою особою у тендернiй документацйв пунктi 4 додатку 1 «Перелiк документiв та або iнформацii", якi подаються Учасником процедур изакупiвлi» помилково було вказано наступне: переможець повинен надати копії дiючих документiв, що пiдтверджують якiсть Товару (технiчних паспортiв наТоварта (або) сертифiкатiв вiдповiдності, та (або) сертифiкатiв якостi та (або) декларацiй про вiдповiднiсть, на товари, що пiдлягають обов'язковiй сертифiкацii") на стадії поставки товару.
Данi документи мають подаватися лише переможцем процедури закупiвлi на стадii поставки товару, що також було зазначено в додатку 3 «Iнформацiя про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi та технiчна специфiкацiя до предмета закупiвлi» до тендерноi" документацii".
Оскiльки аукцiон уже вiдбувся, виправити виявлену помилку без скасування процедури закупiвлi неможливо Зазначенi поруш ення на цьому етапi Закупiвлi неможливо усунути чи виправити».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛУМБЕРКС» (далі – Скаржник) категорично не погоджується з даним рішенням Замовника щодо скасування закупівлі та вважає його таким, що порушує його права та спрямоване на ухилення від укладення зі Скаржником договору.
Зазначаємо, що Скаржником надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладення договору із Замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
По-перше: щодо формальності підстави для відміни закупівлі:
Умови Додатку 1 не містили вимоги до учасника щодо надання документів про якість на етапі подання тендерної пропозиції.
У п. 4 Додатку 1 Тендерної документації (який, як стверджується в протоколі, містить «помилкове формулювання») вказано:
«Переможець повинен надати копії дiючих документiв, що пiдтверджують якiсть Товару (технiчних паспортiв на Товар та (або) сертифiкатiв вiдповiдності, та (або) сертифiкатiв якостi та (або) декларацiй про вiдповiднiсть, на товари, що пiдлягають обов'язковiй сертифiкацii)».
Таким чином, йдеться саме про обов’язки переможця, а не всіх учасників. Жодної вимоги надати такі документи на етапі подання тендерної пропозиції — не встановлено.
Наявність вказаної вимоги в Додатку 1 до Тендерної документації Замовника не є порушенням ані Закону України «Про публічні закупівлі», ані Особливостей.
Замовник посилається на «неможливість виправити помилку» щодо етапу подання документів про якість товару (сертифікатів, декларацій тощо). Проте слід підкреслити, що така редакційна неточність не впливає на суть технічних вимог до товару, що чітко визначені в Додатку 3, а також не змінює кваліфікаційні вимоги до учасників, адже вимога надавати ці документи стосувалася виключно переможця.
Зазначена причина скасування процедури не унеможливлює її завершення, не порушує прав інших учасників, не створює нерівних умов участі, а тому не відповідає переліку підстав для скасування, встановленому п. 50 Особливостей.
Більше того, Додаток 1 та Додаток 3 до Тендерної документації Замовника не суперечать один одному, в частині надання документів переможцем.
Обидва додатки формують цілісну, логічно узгоджену позицію Замовника, де документи, що підтверджують якість товару, надаються не всіма учасниками, а саме переможцем, і лише на стадії виконання договору.
У цьому контексті твердження Замовника про існування «помилки» є безпідставним і виглядає як надумане обґрунтування для скасування процедури, яка фактично вже перебуває на етапі визначення переможця.
Скасування процедури в такій ситуації - є проявом формалізму і не може вважатися обґрунтованим способом усунення «невиправної помилки».
Враховуючи вищевикладена, Замовником було незаконно прийняте рішення щодо відміни закупівлі за предметом «Меблі для їдальні» (стіл чотиримісний+стілець 4 шт)».
По-друге: щодо взаємовідносин Замовника та іншого учасника закупівлі:
Більше того, в Скаржника виникли об?єктивні підстави вважати, що Замовник умисно ухиляється від укладення договору із Скаржником в інтересах другого учасника закупівлі.
Так, другим Учасником у закупівлі є Фізична особа-підприємець Димарчук Дар?я Олександрівна (далі – Учасник) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 795 600,00 грн. без ПДВ).
Після того, як пропозицію Скаржника було відхилено, 21.06.2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (Протокол №126 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2025 – додається до скарги) про визнання вказаного Учасника переможцем закупівлі.
В період з 21.06.2025 по 10.07.2025 Скаржник навіть не задумувався про наявність «помилок» у тексті тендерної документації.
Однак, з невідомих нам причин, саме після того, як Скаржником було оскаржено рішення щодо незаконної дискваліфікації, Замовник «оперативно» знайшов «нібито помилки» в тексті тендерної документації.
Проаналізувавши історію закупівель Замовника та Учасника встановлено, що між останніми вже укладався договір щодо постачання товарів, а саме договір № 652-24 від 05.12.2024 у закупівлі з ідентифікатором UA-2024-11-15-015428-a.
З огляду на це, існує висока вірогідність того, що скасування процедури було вчинене умисно з метою надання переваги іншому учаснику, з яким у Замовника існувли попередні господарські взаємовідносини, або могли існувати інші неформальні відносини.
По-третє: щодо ухилення Замовника від укладення договору із Скаржником:
Також, у Скаржника викликає підозри той факт, що вже 11.07.2025 року Замовником було опубліковано нову закупівлю з ідентифікатором UA-2025-07-11-007495-a, яка повністю дублює попередню закупівлю UA-2025-06-09-004777-a, скасовану за надуманими підставами.
Зміст тендерної документації, додатків до неї, а також технічних, якісних та кількісних вимог у новій процедурі є ідентичним до попередньої. Це свідчить про те, що жодної об’єктивної причини для скасування процедури не існувало. Навпаки — Замовник підтвердив відсутність змін у потребі та намір придбати той самий товар на тих самих умовах, але через іншу процедуру.
Такі дії викликають обґрунтовані підозри у свідомому уникненні укладення договору зі Скаржником, який повинен був визначений Переможцем за результатами першої процедури. Це суперечить принципам добросовісності та недискримінації, закріпленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, формальне посилання на "неможливість усунення помилки" є лише прикриттям реального наміру уникнути укладення договору з переможцем, що порушує права Скаржника на укладення договору за результатами чесної конкурентної процедури.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі.
Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі поданої тендерної пропозиції.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» пп. 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень допущених Замовником по процедурі закупівлі UA-2025-06-09-004777-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі за предметом ««Меблі для їдальні (стіл чотиримісний+стілець 4 шт)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-09-004777-a.
Автор:
45661072, ТОВ "Лумберкс"
73035, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Чорновола В'ячеслава шосе будинок 30 квартира 119
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лумберкс».
Протоколом №125 від «21» червня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі – Протокол відхилення або Протокол №125 від 21.06.2025 р.) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Лумберкс» через не виправлення невідповідностей.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
I. В Протоколі №125 від 21.06.2025 р. Замовник обґрунтовував відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лумберкс» наступним чином:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в наданій інформації, а саме Учасник не надав аналогічний договір у відповідності до додатку 1 тендерної документації – для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору).
Учаснику було подано повідомлення 24 з вимогою усунення невідповідностей (протокол УО №18 від 19.06.2025 року). Усунути невідповідність потрібно було до 20.06.2025 року 14:59 год.. Протягом відведеного часу Учасником не було виконано вимогу про усунення невідповідності.
Враховуючи вищезазначене було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.»
Таким чином, виходячи із змісту даного обґрунтування підставами відхилення є те, що учасником ТОВ «Лумберкс» не усунув заявлені Замовником невідповідності, а саме Учасник не надав аналогічний договір у відповідності до додатку 1 тендерної документації.
Однак, ТОВ «Лумберкс» повністю виконав вимоги замовника в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а саме безпідставно застосував пп. 1 п. 44 Особливостей.
Відповідно до вимоги пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації :
«3. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель такі документи:
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору.»
У вимозі про усунення невідповідностей, оприлюдненій в електронній системі закупівель - 19.06.2025 р. об 14:59 год. - Замовник вказав:
«3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.»
Вимога про усунення невідповідностей повинна була бути завантажена в електронну систему закупівель до 20.06.2025 р. 14:59 год.
ТОВ «Лумберкс» 20.06.2025 р. об 00:02 год. завантажив в електронну систему закупівель Договір про закупівлю товару №11-04 від 14.04.2025 р., де пунктом 1.2. цього Договору вказано:
«1.2. Товар, що є предметом даного Договору визначено за кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому.»
Також, у наданому файлі міститься Видаткова накладна №2604/2025-2 від 26.04.2025 р. за Договором №11-04 від 14.04.2025 року.
Отже, учасник ТОВ «Лумберкс» повністю виконав кваліфікаційну вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а також повністю виконав вимогу про усунення невідповідностей висунуту Замовником 19.06.2025 р. об 14:59 год. в електронній системі закупівель.
На нашу думку, Замовник неправомірно застосував підставу відхилення згідно пп. 1 п. 44 Особливостей, чим грубо порушив закупівельне законодавство. Вважаємо дії Замовника неправомірними та просимо Орган оскарження відновити порушені права на справедливий та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Скаржника.
Звертаємо увагу, що Замовник першочергово неправомірно у вимозі про усунення невідповідностей вказав, що наданий Скаржником аналогічний договір не відповідає предмету закупівлі, адже предмет закупівлі визначений у пункті 1.2. Договору про закупівлю товару №11-04 від 14.04.2025 р. - за кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому, що повністю відповідає предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому.
Таким чином, предмет закупівлі UA-2025-06-09-004777-a повністю відповідає предмету закупівлі за аналогічним договором наданим у складі тендерної пропозиції Скаржника, а саме Договору про закупівлю товару №11-04 від 14.04.2025 р.
Відповідно до усталеної практики Органу оскарження, аналогічність договору визначається не лише на підставі загального формулювання, а й на відповідності коду ДК 021:2015 предмету закупівлі, що вказується в договорі.
Предметом Договору №11-04 від 14.04.2025 р., наданого ТОВ «Лумберкс», чітко визначено код ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому, тобто ідентичний код закупівлі, що безумовно підтверджує його відповідність вимозі про аналогічний договір.
Відтак твердження Замовника про ніби-то невідповідність предмету договору є необґрунтованим, юридично хибним та таким, що не ґрунтується на положеннях тендерної документації та законодавчих нормах.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лумберкс» є неправомірним, а його наслідком стало порушення прав учасника на справедливу, добросовісну та неупереджену оцінку пропозиції, гарантовану як Законом, так і основоположними принципами публічних закупівель.
Тендерна документація загалом та Додаток 1 до тендерної документації не містить жодних конкретизованих вимог щодо формулювання визначення предметності договору, які Замовник вважатиме такими, що підтверджують аналогічність договору.
Таким чином, будь-які додаткові міркування Замовника щодо невідповідності, засновані не на законодавчих підставах, а на інших не визначених у документації критеріях, дані дії є суб'єктивними та такими, що суперечать принципу правової визначеності та порушують засади прозорості публічних закупівель. Замовник фактично встановив додаткові підстави відхилення, що не містяться в тендерній документації.
Відсутність у тендерній документації вичерпного переліку документів або нечітке формулювання вимог унеможливлює відхилення тендерної пропозиції на цій підставі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
Відповідно до останнього абзацу підпункту 3 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178:
«Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.».
Зі змісту наведеної норми випливає, що Замовник має право вимагати лише ті документи, які чітко та однозначно передбачені у тендерній документації, зокрема – у додатках, що містять перелік документів, які учасник зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції.
Якщо ж Замовник висуває суб’єктивні, не зазначені в документації критерії оцінки (наприклад, тлумачить поняття "аналогічний договір" на власний розсуд) – такі дії є протиправними та суперечать принципу правової визначеності, а також можуть свідчити про створення дискримінаційних умов для учасників закупівлі.
Таким чином, за відсутності конкретизованого визначення “аналогічного договору” у тендерній документації та з огляду на однакові коди ДК 021:2015 предмету закупівлі та договору, твердження Замовника про невідповідність договору є безпідставним і не може застосовуватись як підстава для відхилення тендерної пропозиції.
Відсутність конкретизованих вимог щодо характеристик або змісту договорів у ТД (окрім коду ДК) позбавляє Замовника права відхиляти пропозицію через суб’єктивну оцінку "неаналогічності" договору. Дії Замовника створюють ситуацію, коли учасник не може об'єктивно передбачити, чи буде поданий ним документ прийнятий як належне підтвердження досвіду.
Відповідно до Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» пунктом 3 встановлено:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.»
Таким чином, законодавець прямо визначив, що для товарів одиницею класифікації предмета закупівлі є група товарів на рівні четвертої цифри коду класифікатора ДК 021:2015. Це положення є обов’язковим як для Замовника, так і для учасника процедури закупівлі.
Отже, за відсутності чіткого визначення з-боку Замовника в тендерній документації, який договір вважається аналогічним ТОВ «Лумберкс» керувався положенням пункту 3 Наказу Мінекономіки №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» , а саме те, що предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
ТОВ «Лумберкс» надало договір, в якому предмет закупівлі чітко визначено як постачання товару за кодом ДК 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому, що відповідає предмету закупівлі замовника саме на рівні четвертої цифри класифікатора, як це передбачено Наказом № 708.
Хоча, Замовник першочергово неправомірно висунув вимогу щодо невідповідності предмету закупівлі наданого Скаржником аналогічного договору. Попри це, ТОВ «Лумберкс» виконав вимогу про усунення невідповідностей та завантажив 20.06.2025 р. об 00:02 год. в електронну систему закупівель :
1) Договір про закупівлю товару №11-04 від 14.04.2025 р.
2) Видаткову накладну №2604/2025-2 від 26.04.2025 р. за Договором №11-04 від 14.04.2025 року.
Таким чином, ТОВ «Лумберкс» повністю виконав вимогу та усунув заявлену невідповідність. Тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимозі пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Дії Замовника, щодо нашого відхилення є повністю незаконним та порушує гарантовані законом права учасника закупівлі, а також грубо порушує принципи проведення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону. Замовник, незаконно застосував пп. 1 п. 44 Особливостей, як підставу відхилення. Відхилення пропозиції на підставі "не усунення невідповідностей" є безпідставною, неправдивою і такою, що суперечить вимогам закупівельного законодавства.
Просимо Орган оскарження, відновити порушені права Скаржника, шляхом скасування незаконного Протоколу №125 від «21» червня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону, публічні закупівлі мають здійснюватися на засадах недискримінації та рівного доступу до участі у закупівлях. Відхилення пропозиції без законних підстав фактично позбавляє учасника рівних умов для участі в тендері, що є порушенням зазначених принципів.
Замовник порушив порядок застосування підстави відхилення, згідно пп.1 п. 44 Особливостей – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», а тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лумберкс» викладене в Протоколі №125 від «21» червня 2025 року є повністю незаконним та необґрунтованим. ТОВ «Лумберкс» просить Орган оскарження відновити порушені Замовником права задовольнити скаргу та скасувати рішення викладене в Протоколі №125 від «21» червня 2025 року.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лумберкс» просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі: «Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.) код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-09-004777-a.
3. Зобов’язати Замовника – Головний центр підготовки особового складу Державної прикордонної служби України імені генерал – майора Ігоря Момота (військова частина 9930) – скасувати Протокол №125 від «21» червня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «Лумберкс».
Автор:
45661072, ТОВ "Лумберкс"
73035, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Чорновола В'ячеслава шосе будинок 30 квартира 119
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
1.Замовник скасував Рішення від 21.06.2025 №125 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛУМБЕРКС» (код ЄДРПОУ: 45661072) щодо Закупівлі — «Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-09-004777-a.
2.Замовник скасував Рішення від 21.06.2025 №126 щодо визначення Фізичної особи-підприємець «Димарчук Дар’я Олександрівна» (код ЄДРПОУ: 3520308826) переможцем щодо Закупівлі — «Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-09-004777-a.
Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)
Звернення:
За тендером : Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)
Тема:
По якому ДК потрібні аналогічні договори
Зміст:
Доброго дня!
Підскажіть будь ласка, по якому ДК треба аналогічні договори ?
код ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому - прописан на титульному листі та в проєкті договору,
а код ДК 021:2015:39143200-8: Меблі для їдальні - прописаний в Розділі 1. пункт 4.1. та в специфікації до проєкту договору
Дата оприлюднення звернення:
10.06.2025 09:11
Добрий день. Ваше питання розглянуто. Згідно пункту 3, Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору.
Згідно з вищезазначеними вимогами, учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (або аналогічних) договору за предметом закупівлі, а саме: меблі для їдальні (стіл чотиримісний + 4 стільці).
У межах цього критерію учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції:
Договір на постачання меблів для їдальні, в якому у номенклатурі чітко зазначено стіл та стільці або окремі договори на постачання столів та стільців, які в сукупності підтверджують відповідний досвід.
Таким чином, досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) може бути підтверджено як одним комплексним договором, так і декількома договорами, що охоплюють всі складові предмета закупівлі і можуть бути як за кодом ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому так і кодом ДК 021:2015:39143200-8: Меблі для їдальні. Дякуємо за розуміння.
Дата оприлюднення відповіді:
11.06.2025 11:21
Меблі для їдальні (стіл чотиримісний + стілець 4 шт.)
Тендер:
UA-2025-06-09-004777-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
11.07.2025 13:52
Кінець періоду оскарження з часом
22.07.2025 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час оприлюднення процедури Закупівлі Уповноваженою особою у тендерній документації в пункті 4 додатку 1 «Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» помилково було вказано наступне:
переможець повинен надати копії діючих документів, що підтверджують якість Товару (технічних паспортів на Товар та (або) сертифікатів відповідності, та (або) сертифікатів якості та (або) декларацій про відповідність, на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації) на стадії поставки товару.
Дані документи мають подаватися лише переможцем процедури закупівлі на стадії поставки товару, що також було зазначено в додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Оскільки аукціон уже відбувся, виправити виявлену помилку без скасування процедури закупівлі неможливо
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.